Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: [1] 2 3 ... 128
1
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Czw, 12 Kwi 2018, 16:46:13 »
Grabek:
A propos pytania, dlaczego:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Więcej szczegółowych informacji też na blogu znajdziesz, ale w tym konkretnym artykule chyba zrobiono to w najkrotszy możliwy sposób.

2
Poproś o pomoc / Odp: Miejsce na ladowanie
« dnia: Czw, 22 Mar 2018, 05:59:34 »
Mimo że Mun jest mocno pofałdowany, dość prosto na nim znaleźć płaską powierzchnię na bazę. Możliwości znalezienia masz sporo:
1. Po prostu lecieć ze sky-crane w rejon który wygląda na płaski z orbity
2. Zrobić skany satelitarne. KSP bez modów ma chyba funkcje przybliżenia mapy wysokościowej?
3. Podobne do metody nr. 1, tylko że przed lądowaniem wykonujesz obserwacje z niskiej orbity sondą lub samym statkiem kosmicznym.
4. Najlepiej w połączeniu z metodą 3 i 1, przed decyzją o miejscu na lądowanie fajnie jest wysłać w miejsce docelowe albo łazik, albo wydajny i lekki statek kosmiczny, którym bezpośrednio będziesz mógł sprawdzić, czy miejsce lądowania ci pasuje.

Generalny rule of thumb jest taki, że jak jest większa przestrzeń między kraterami albo teren wygląda po prostu płasko z orbity, prawdopodobnie będzie płaski. Unikaj zboczy kraterów, środki mogą być niezłymi miejscami na rozbicie placówki.

3
Dyskusje ogólne / Odp: Stare wersje KSP
« dnia: Nie, 18 Mar 2018, 22:50:56 »
Hipek dobrze sugeruje. Napisanie do Squad, pokazanie że grę posiadasz a kanał posiada niezłe filmy o KSP może ci otworzyć dostęp do brakujących wersji, a podejrzewam że mimo pewnej niemrawości na forum polscy gracze KSP mogą stanowić widoczną część klientów :D

4
Statki kosmiczne / Odp: Budowa i łączenie części.
« dnia: Sob, 10 Mar 2018, 11:00:19 »
Za malo wsporników, umieść je na podstawie i czubku zbiornika. Umiesc zbiornik na rozdzielaczu tak, by był na środku masy zbiornika (aka w polowie). Pokaż fotkę rakiety, będzie łatwiej pomóc.

5
@Kadaf
Shadery wody ze scatterera z falami są niewystarczające do screenów?

6
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Janitor closet, chyba nie ma nic lepszego w tej kategorii. Możesz robić nawet osobne presety z różnymi rodzajami części potrzebnych w danym momencie.

7
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 06 Paź 2017, 12:22:00 »
To też nawiązanie do Big F*** Gun z Dooma, gdzie był jedną z potężniejszych spluw. Akurat Musk często robi takie nawiązania tworząc nazwy.

8
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Pią, 29 Wrz 2017, 01:09:34 »
A jak ta mechanika ma się w stosunku do wydajności lotu na poszczególnych wysokościach /prędkości i w kontekście gry?

9
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Czw, 28 Wrz 2017, 20:23:42 »
Przy silnikach turboodrzutowych które powinno się wykorzystywać w maszynach latających na dużych wysokosciach to wygląda nieco inaczej, nie?

10
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Śro, 27 Wrz 2017, 23:46:38 »
450 m/s to mniej więcej Mach 1 gdzie fizyka zaczyna działać magię a wysokowydajne silniki zaczynają błyszczeć. Dobrze o tym wiedzieć, a także o prędkości mach 2 itd bo to bardzo przydatne przy samolotach.
I nie, to nie żaden wymysł twórców tylko kluczowe zjawisko aerodynamiczne ;)


Niestety, więcej czytalem jak sam budowałem SSTO, a było to kilka dobrych miesięcy temu :/ Generalnie, stara zasada by w gęstej atmosferze przyspieszać sięnie sprawdza, bo tak do 5-7  kilometrów silniki ciągną paliwo jakby im mama wody nie dawała i dopiero potem, w rzadszych warstwach opór spada a prędkość zaczyna ładnie rosnąć.

11
Modyfikacje / Odp: [linux] Planetary Twister V0.1 Alpha
« dnia: Pon, 25 Wrz 2017, 01:29:29 »
Wow, to ma szansę mocno ruszyć rzeczami w KSP, będę obserwował z zaciekawieniem :D

12
Poproś o pomoc / Odp: Problem z Duną
« dnia: Pon, 21 Sie 2017, 12:38:23 »
A ja bardzo dziękuję za programik. Szykuję się do instalacji systemu Galileo i z pewnością przyda mi się mod pobierający dane z gry, a nie hard-codowane w kalkulator na stronie.

Poza tym marudzenie na podsunięcie kilku różnych opcji z których niezaznajomiony użytkownik może wybrać (a nie z mojej jedynej właściwej i koszernej) jest po prostu bez sensu. Lepiej mieć dwa ciastka.

Wyzywanie i dyskredytacja osiągnięć innego forumowicza, którego jedyną intencją była chęć pomocy, w grze która służy do zabawy (i nauki przez zabawę) to chwyt niezwykle niski i bardzo niemile się to czyta.

13
Problemy z modyfikacjami / Odp: problem z BDArmory
« dnia: Śro, 26 Lip 2017, 18:38:43 »
Powodów może być kilka. Upewnij się że na pokładzie jest paczka z amunicją (ustawia sie na pojezdzie jak każdą inną część) i to, że działo nie ma przed sobą żadnego elementu statku. Jeśli linia ognia przechodzi przez hitbox statku spust zostanie zablokowany, co powoduje problemy np. z dzialkami montowanymi w środku pojazdu. Zbyt bliskie przytulenie karabinu do konstrukcji też może powodować kłopoty.

14
Nie licząc dziwnej składni, "W samych superlatywach" jest bardziej po polsku.

15
Obsługa techniczna / Odp: Nie działa konsola
« dnia: Pią, 16 Cze 2017, 20:50:32 »
Na innej instalacji gry działa (Nie ma DRMa na Steam więc możesz robić tyle kopii instalacji z różnymi ustawieniami/modami ile zechcesz)? Jeśli tak, rozwiązaniem może być przerzucanie modów i save na tę nową. Dziwny problem, w opcjach gry nawet nie ma nic o  zablokowaniu okienka developerskiego.

Strony: [1] 2 3 ... 128