Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 126 127 [128]
1906
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pon, 27 Maj 2013, 20:29:51 »
Myślę że wymóg karmienia kerbali mógłby mocno ograniczyć fun z gry, tym bardziej że wątpię by Squad napisało skrypty AI na miarę słynnych Simsów. Zaawansowani gracze strasznie dużo czasu potrzebowaliby na transporty do swoich odległych baz i stacji kosmicznych. Sam jestem za systemami samowystarczalnymi - np. osobne moduły do oczyszczania wody i powietrza które starczyłyby dla określonej liczby Kerbali ale swoje ważyły. Przez to stacje byłyby ciekawsze, ale ogólnie jestem raczej przeciwny.

1907
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pon, 27 Maj 2013, 15:04:48 »
Cytuj
No chyba, że będzie konieczność użycia jakiegoś modułu rafineryjnego na przykład, czyli założenia wcześniej na powierzchni małej bazy-przetwórni i wtedy będzie można z kopalin jakieś paliwo do specjalnych silników produkować na miejscu. Ale pewnie aż tak tego nie rozwiną.

Surowce będą w grze, nomen omen, surowe. Wstępne założenia twórców zakładały skomplikowany system kilku rodzajów przetworników (bodajże czterech) ale zdecydowali się uprościć ten system* do jednego rodzaju urządzenia. To wciąż nie jest tak proste, bo prawdopodobnie do wykonania paliwa rakietowego będzie potrzeba kilku substancji (utleniacz i paliwo) co już mocno komplikuje sprawę. Do właściwych złóż będzie trzeba dojechać, pod warunkiem że znajdują się one na tej planecie...
Jak dla mnie świetna opcja która sprawi że lądowania i bazy zaczną mieć sens inny od prestiżu.



____________
*Niech żyje community.

1908
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Sob, 25 Maj 2013, 17:30:23 »
Wspaniała aktualizacja, chyba najlepsza jaką wydał Squad od czasu samolotów.

1909
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Pon, 20 Maj 2013, 23:16:24 »
Chodzi raczej nie o jego obecność, a o kształt.
Ten teraz kojarzy się raczej z Francją, powinien być bardziej Obfity ;)

1910
Stacje kosmiczne / Odp: [PPK] Project PSK
« dnia: Pon, 20 Maj 2013, 19:14:40 »
Ładne toto. Możnaby na takiej sztuczną grawitację włączyć? Uważam że to ważna cecha mieszkalnej stacji ;)

1911
Aktualności / Odp: Polskie KSP Weekly
« dnia: Sob, 18 Maj 2013, 21:46:23 »
Ree - też uważam że druga opcja jest lepsza. Co do nazwy, najbardziej pasuje mi KSP Weekly Poland.

1912
Poproś o pomoc / Odp: Problem z rakietami nośnymi
« dnia: Pią, 17 Maj 2013, 21:56:34 »
Powodów może być milion :)

Również uważam się za początkującego, ale spróbuję coś poradzić. Przede wszystkim, jak zmienia się środek ciężkości w czasie lotu? Jeden z moich projektów zaczął działać dopiero jak ustawiłem ostatnią fazę asparagusa pod ładunkiem -

Kiedy pierwszy zbiornik był pod nim środek ciężkości szalał i rakieta zmieniała się w wirujący patyk.

1913
Stacje kosmiczne / Odp: Kerbalska Stacja Orbitalna
« dnia: Pią, 17 Maj 2013, 12:01:32 »
Odwołuję to o megalomanii. Zrobiła się... Spora.

1914
Poproś o pomoc / Odp: Ruch części względem siebie
« dnia: Pią, 17 Maj 2013, 12:00:04 »
Albo użyj stockowego rozdzielacza, co uniemożliwi zamknięcie pokrywy (bo wyleci ona w kosmos), albo ściągnij ten mod Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ gdzie są zawiasy. Póki co w grze nie ma takiego typu części.

1915
Statki kosmiczne / Odp: [PPK] Project Destiny
« dnia: Wto, 14 Maj 2013, 18:26:59 »
Podejrzewam że to okręt orbita - orbita.

1916
Statki kosmiczne / Odp: Jupiter X1 z seri Eton [wahadłowiec]
« dnia: Czw, 02 Maj 2013, 16:37:47 »
Czy tylko ja w twoich wahadłowcach widzę inspirację krążownikami Imperial/Victory?

1917
Stacje kosmiczne / Odp: Kerbalska Stacja Orbitalna
« dnia: Śro, 01 Maj 2013, 11:43:09 »
Stylowo, podoba mi się brak megalomanii w tym projekcie. Prostota i funkcjonalność, świetny kawał żelastwa.

1918
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Top 10 soundtracków w filmach i grach
« dnia: Śro, 17 Kwi 2013, 22:17:36 »
@Up
Uwielbiam serię TES, podobnie jak temat w każdej części (w kolejności Skyrim > Morrowind > Oblivion), ale cały soundtrack ma taki problem, że większość utworów jest niestety, najwyżej średnia :/

Ja ze swojej strony polecę ścieżkę z Dawn of War 2 - uwielbiam gry z tej serii a muzyka w drugiej części jest, moim zdaniem, doskonała.

Mój ulubiony utwór:


I żeby pusto nie było




1919
Może zbadanie centrum charakterystycznego krateru? Wydaje mi się to sporym wyzwaniem, biorąc pod uwagę ograniczony sprzęt.

1920
Poproś o pomoc / Odp: ISA MapSat.
« dnia: Sob, 13 Kwi 2013, 20:31:49 »
Map problem z modem a z powodu awarii Spaceport nie mam jak szukać ewentualnych rozwiązań w oficjalnym temacie moda.
Problem polega na tym, że anomalie nie pokazują się na mapie. Satelity nad Mun i Kerbinem umieściłem na orbitach prostopadłych do ekliptyki na wysokości 200km~, wszystko ładnie się rysuje. Mimo to, włączenie opcji "anomalies" nie pokazuje kropek z zaznaczonymi lokalizacjami :( plik Artefacts.dat w folderze plugindata jest pusty, nie ma żadnych danych. Może ktoś mógłby przekopiować wartości stamtąd, jeśli to nie jest błąd instalacyjny ew. pracy satelit (nieprawidłowa orbita)?

Strony: 1 ... 126 127 [128]