Autor Wątek: Problem z zakupem KSP  (Przeczytany 5280 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czw, 06 Cze 2013, 22:00:58

Offline Superbizon13

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
  • Tak
    • Zobacz profil
Witam!
Jakiś tydzień temu kupiłem koledze na urodziny gift code i mu go podałem. Zakupu dokonałem za pomocą PaySafeCard. Dwa dni później kolega zarejestrował się na Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, a potem wpisał kod aktywacyjny. Po kliknięciu Redeem, wyświetliła mu się strona z podziękowaniami, na której napisane było, że dalsze informacje zostaną wysłane na email. Dodam, że kolega był wtedy zalogowany.
Niestety minęły już trzy dni, a na jego skrzynkę odbiorczą nie przyszedł żaden email od KSP. Nie ma go również w folderze spam. Szukałem w Google, jak rozwiązać problem, jednak nic nie znalazłem. Dlatego też proszę Was o pomoc. Być może problem leży w sposobie płatności (PaySafeCard). Nie znam się na tym, dlatego też proszę osoby, które kupowały w ten sposób KSP, aby napisały mi instrukcję krok po kroku, jak to zrobić. Być może również coś poknociłem ze stroną z podziękowaniami, gdyż widziałem ją tylko przez chwilę, na ekranie udostępnionym poprzez skype. Jeżeli więc ktoś ma ss tej strony, także proszę o zamieszczenie go.

Z góry dzięki za pomoc!
Bizon
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Czw, 06 Cze 2013, 22:17:34
Odpowiedź #1

Offline Twixes

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Sprawdź Frequently Asked Questions: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: Problem z zakupem KSP
« Odpowiedź #1 dnia: Czw, 06 Cze 2013, 22:17:34 »

Czw, 06 Cze 2013, 22:29:16
Odpowiedź #2

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Ewentualnie możesz się skontaktować przez formularz na stronie.
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Pią, 07 Cze 2013, 21:55:43
Odpowiedź #3

Offline Superbizon13

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
  • Tak
    • Zobacz profil
Witam ponownie.
Czytałem faq, wygląda na to, że wszystko zrobiliśmy dobrze. Problem polega na tym, że na koncie w KSP Store nic nie ma o tym, że gra została aktywowana, kolega nie otrzymał też maila, o którym było napisane na stronie, która wyskoczyła po wciśnięciu Reedem. Kiedy próbowaliśmy wpisać kod jescze raz, wyświetlił nam się błąd, bo kod jest już wykorzystany. Czy ktoś z Was nie wie może, co należy zrobić po wciśnięciu Reedem, zarówno na górze, jak i na dole strony do podawania kodu?
Jeżeli do końca tygodnia nic się nie stanie, to będę pisał przez formularz na stronie.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: Problem z zakupem KSP
« Odpowiedź #3 dnia: Pią, 07 Cze 2013, 21:55:43 »

Pią, 07 Cze 2013, 22:12:57
Odpowiedź #4

Offline Sasquatch

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Maile mogą nie dojść. Ja tak miałem przy odzyskiwaniu hasła. Dopiero po wysłaniu wiadomości do pomocy technicznej KSP, doszedł mail z hasłem.
CPU: i5 4670K @4.6 | MOBO: Asus Fatal1ty H87 | GPU: Radeon HD7950 3072MB 384bit OC | RAM: Corsair 8182MB 1333MHz XMS3 CL9 | PSU: OCZ 550W ZS-Series SLI | OS: Windows 7 Pro x64

Pią, 21 Cze 2013, 17:36:50
Odpowiedź #5

Offline Superbizon13

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
  • Tak
    • Zobacz profil
Witam
Na wstępie przepraszam za brak aktywności, ale miałem dużo nauki (koniec roku), przez co nie było zbyt wiele czasu.
Wysłałem wczoraj wiadomość do obsługi technicznej, dzisiaj już otrzymałem odpowiedź, z czego jestem bardzo zadowolony. Jej treść brzmiała tak:
Cytuj
Hi,
We fixed the problem (it was a typo), but do mind that the email address appears as imienazwisko@interia.pl (no dot), we don't know what version is correct.
Best regards,
KSP Support
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale wygląda na to, że mają problemy z kropką.  :) Adres kolegi to imie.nazwisko@interia.pl (zamiast imie jest jego imię, podobnie z nazwiskiem, piszę tak z uwagi na ochronę danych kolegi). Z tego co zrozumiałem, nie wiedzą, czy jest tam kropka, czy jej nie ma, chociaż wysłałem im wersję z kropką, pojawiła się ona w wiadomości aż dwa razy.
Na razie spytam się kolegi, czy email doszedł, odpowiedź wstawię wieczorem, jeśli będzie pozytywna, bardzo proszę o zamknięcie tematu.

PS
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc, zwłaszcza użytkownikowi Sasquatch (trudniejszego nicku nie umiałeś już wymyślić? :) ), który uświadomił mi, co się stało, i że to nie my popełniliśmy błąd.

PS2
Wysłałem im również wiadomość, że poprawny email zawiera kropkę, czekam na odpowiedź.

Post scalony: Pią, 21 Cze 2013, 19:10:41
Otrzymałem już wiadomość, wysłali na email z kropką, niestety kolegi nie ma na skypie, więc podtwierdzę to dopiero jutro (?).
« Ostatnia zmiana: Pią, 21 Cze 2013, 19:10:41 wysłana przez Superbizon13 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: Problem z zakupem KSP
« Odpowiedź #5 dnia: Pią, 21 Cze 2013, 17:36:50 »

 

Problem

Zaczęty przez Faryś

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 6622
Ostatnia wiadomość Pią, 07 Gru 2012, 02:12:28
wysłana przez ingwden
One BIG problem

Zaczęty przez MCQraff

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 5583
Ostatnia wiadomość Wto, 28 Lip 2015, 12:41:34
wysłana przez MCQraff
Problem D:

Zaczęty przez PanKakałkoPL

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 4110
Ostatnia wiadomość Sob, 16 Mar 2013, 18:25:38
wysłana przez PanKakałkoPL
Problem

Zaczęty przez tomektw

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 2865
Ostatnia wiadomość Nie, 09 Lut 2014, 13:09:32
wysłana przez Raynus
Problem z Update'm

Zaczęty przez H^

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 5307
Ostatnia wiadomość Wto, 25 Gru 2012, 09:39:08
wysłana przez Reinicke