Autor Wątek: Jak zainstalowac mody?  (Przeczytany 8436 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czw, 31 Sty 2013, 13:06:41

Offline Reinicke

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 1
  • Konstruktor bez zdolności, ale z ambicjami.
    • Zobacz profil
Witam,

Otóż ostatnio przeglądając YouTube'a natknąłem się na niezwykle ciekawą modyfikację "Ferram Aerospace Research", która, jak mniemam, dodaje nam nowe samoloty (promy kosmiczne, jeśli ktoś woli). Mam kilka pytań:

1. Ile waży ta modyfikacja?
2. Czy jest darmowa, a jeśli nie, to ile kosztuje?
3. Czy dodaje ona to, co myślę, czy może coś innego? (Ze względu na internet, nie mogłem obejrzeć całego filmu, a jedynie przelotne urywki <obejrzę w weekend całe, jeśli los pozwoli>)
4. Jak zainstalować taką modyfikację, co trapi mnie chyba najbardziej. Jeśli ktoś mógłby wyjaśnić mi to najprościej, krok po kroku, to byłbym wdzięczny.

Nie znalazłem podobnego tematu; wydaje mi się iż to najlepszy dział na umiejscowienie wątku.

Jeśli ktoś może, to mógłby mi podać chociażby link do jakiejś innej strony z wyjaśnieniem.

Mam nadzieję, ze niczego nie pominąłem.

Z góry dziękuję.  :)
Jeśli kiedykolwiek niechcący urażę kogoś to proszę wybaczyć. Będę się starał tak więcej nie zrobić.
_____________________________________________________

Czw, 31 Sty 2013, 13:27:28
Odpowiedź #1

Offline Karolo85

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
hmmmm... coś słyszałem o tej modyfikacji i chyba polega ona na dodaniu lepszej aerodynamiki która rzeczywiście wpływa m.in na prędkość statku, toteż przydają się takie rzeczy jak nasadki na czubki rakiet oraz jej zbiorniki.

Sama modyfikacja waży dokładnie 368 kb więc nie powinno być problemów z jej pobraniem.

Instalacja to nic prostszego jak wrzucenie folderów z modyfikacją do folderu z grą (przerzuć wszystko od FAR do KSP), warto również zauważyć że będziesz musiał zgodzić się na scalenie folderów modyfikacji z tymi od KSP.

To chyba wszystko a jak coś pominąłem to pisz  8)

Reklama

Odp: Jak zainstalowac mody?
« Odpowiedź #1 dnia: Czw, 31 Sty 2013, 13:27:28 »

Czw, 31 Sty 2013, 14:08:59
Odpowiedź #2

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Wszystkie mody są darmowe. Inaczej stają się nielegalne. Mówi o tym umowa licencyjna która pozwala modyfikować i udostępniać zmodyfikowane pliki dopóki nie czerpie sięz  tego korzyści materialnych. W technikum informatycznym jednak można się czegoś przydatnego nauczyć :)

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Czw, 31 Sty 2013, 17:07:16
Odpowiedź #3

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
która, jak mniemam, dodaje nam nowe samoloty (promy kosmiczne, jeśli ktoś woli).
Nie, ten mod tylko poprawia aerodynamikę.

Reklama

Odp: Jak zainstalowac mody?
« Odpowiedź #3 dnia: Czw, 31 Sty 2013, 17:07:16 »

Czw, 31 Sty 2013, 19:18:32
Odpowiedź #4

Offline Reinicke

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 1
  • Konstruktor bez zdolności, ale z ambicjami.
    • Zobacz profil
Czy w takim razie jest mod dodający jakieś nowe statki (moje umiejętności konstruktażowe są lekko mówiąc słabe, a może podpatrzyłbym coś ciekawego)

Za odpowiedzi z góry dziękuję :)
Jeśli kiedykolwiek niechcący urażę kogoś to proszę wybaczyć. Będę się starał tak więcej nie zrobić.
_____________________________________________________

Czw, 31 Sty 2013, 20:06:32
Odpowiedź #5

Offline kotaNAsuke

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja: 3
  • Junxit Mors Non Separabit
    • Zobacz profil
Osobiście polecam te wszystkie "główne" i "największe" mody do ksp czyli Nova Punch, KW rocketery, HOME
ale ostatnio też ta top listę dostał się ten modzik który ma niezły potencjał Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: Jak zainstalowac mody?
« Odpowiedź #5 dnia: Czw, 31 Sty 2013, 20:06:32 »

Czw, 31 Sty 2013, 21:15:47
Odpowiedź #6

Offline Ar3k

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 160
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
Cytuj
Czy w takim razie jest mod dodający jakieś nowe statki (moje umiejętności konstruktażowe są lekko mówiąc słabe, a może podpatrzyłbym coś ciekawego)

Tak, z tym modem (przypominającym nieco MechJeba) dochodzi kilka (sporych :D) samolotów.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pią, 01 Lut 2013, 09:17:01
Odpowiedź #7

Offline Reinicke

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 1
  • Konstruktor bez zdolności, ale z ambicjami.
    • Zobacz profil
Jeszcze pytanie, bo nie wiem, czy dobrze wszystko zrozumiałem. Jeśli pobiorę moda, to mam go wrzucić do folderu z kerbalami? Jeśli nie, to jak mam to zrobić? Czy to musi być jakiś konkretny folder?
Jeśli kiedykolwiek niechcący urażę kogoś to proszę wybaczyć. Będę się starał tak więcej nie zrobić.
_____________________________________________________

Reklama

Odp: Jak zainstalowac mody?
« Odpowiedź #7 dnia: Pią, 01 Lut 2013, 09:17:01 »

Pią, 01 Lut 2013, 13:06:25
Odpowiedź #8

Offline Karolo85

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Możesz też po prostu rozpakować wszystko w folderze z KSP

Nie, 03 Lut 2013, 17:31:43
Odpowiedź #9

Offline Ar3k

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 160
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
Cytuj
Jeszcze pytanie, bo nie wiem, czy dobrze wszystko zrozumiałem. Jeśli pobiorę moda, to mam go wrzucić do folderu z kerbalami? Jeśli nie, to jak mam to zrobić? Czy to musi być jakiś konkretny folder?
Skup się: jezeli mod dodaje jakieś części, to w jego folderze będzie folder 'parts', a w nim fordery części.
Oznacza to, że te części (jeden folder-jedna część) musisz wrzucić do folderu 'parts' w folderze KSP.

Analogicznie cała reszta.

Reklama

Odp: Jak zainstalowac mody?
« Odpowiedź #9 dnia: Nie, 03 Lut 2013, 17:31:43 »

Wto, 05 Lut 2013, 16:56:21
Odpowiedź #10

Offline Reinicke

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 1
  • Konstruktor bez zdolności, ale z ambicjami.
    • Zobacz profil
Dziękuję, wszystko zrozumiałem. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Uważam, że temat jest do zamknięcia.
Jeśli kiedykolwiek niechcący urażę kogoś to proszę wybaczyć. Będę się starał tak więcej nie zrobić.
_____________________________________________________

 

Jak zainstalować GemFx do kps

Zaczęty przez Hoter

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 2299
Ostatnia wiadomość Wto, 26 Kwi 2016, 21:04:36
wysłana przez Hoter
Ile modów można zainstalować?

Zaczęty przez fullje

Odpowiedzi: 24
Wyświetleń: 5707
Ostatnia wiadomość Sob, 16 Mar 2013, 17:36:45
wysłana przez markon
Czy da się zainstalować Firespitter'a przeznaczonego dla v. 0.24.2 na v. 0.90?

Zaczęty przez KubaTheJediMaster

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1175
Ostatnia wiadomość Sob, 25 Kwi 2015, 14:14:33
wysłana przez KubaTheJediMaster
jak zainstalować active texture manager?

Zaczęty przez Kojta

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1783
Ostatnia wiadomość Czw, 26 Mar 2015, 15:18:53
wysłana przez DragonsNightmare
Niedziałające mody (wersja steam)

Zaczęty przez toniacz89

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1751
Ostatnia wiadomość Sob, 25 Paź 2014, 22:57:13
wysłana przez KubaAseph