Autor Wątek: Ile modów można zainstalować?  (Przeczytany 4833 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 23 Lut 2013, 19:06:16
Odpowiedź #15

Offline TrippleSaid

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Dawster tylko że w tym modzie nawet nie ma do zmieniania akcji! Chce przybliżyć nie jakieś cuda robić!

Sob, 23 Lut 2013, 19:19:16
Odpowiedź #16

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Jeśli użyłeś dokładnie Ordan Industries, to widok przybliża się tylko i jedynie na grupach akcji, które ustawiasz sam w trakcie budowy. Jeśli użyłeś innego, podaj nazwę.
Best regards from Valhalla

Reklama

Odp: Ile modów można zainstalować?
« Odpowiedź #16 dnia: Sob, 23 Lut 2013, 19:19:16 »

Sob, 23 Lut 2013, 19:45:25
Odpowiedź #17

Offline TrippleSaid

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
użyłem tego jednak w grupach akcji gdy klikam all guziki nic nie przybliża

Sob, 23 Lut 2013, 19:46:21
Odpowiedź #18

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Jest możliwość spotkania na SKYPE? Najwyraźniej robisz coś źle a bez podglądu raczej nie pomogę.
Best regards from Valhalla

Reklama

Odp: Ile modów można zainstalować?
« Odpowiedź #18 dnia: Sob, 23 Lut 2013, 19:46:21 »

Sob, 23 Lut 2013, 20:37:00
Odpowiedź #19

Offline TrippleSaid

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
nie używam skype'a, teraz trochę dokładniej: Stworzyłem teleskop tak jak na wzór prawidłowego, następnie zasłonę odchylam i stawiam panele, jedank gdy klikam aktywacje to pokazuje mi się taki widok z 1 os tego teleskopu, i dalej nie wiem co zrobić

Sob, 23 Lut 2013, 21:24:47
Odpowiedź #20

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Naprawdę, trzeci raz powiem: Grupy akcji! W hangarze, w trakcie budowy, u góry po lewej od nazwy pojazdu masz dwie ikonki. Jedna to lista części, druga to grupy akcji. Przechodzisz na grupy akcji, klikasz na teleskop i przypisujesz zoom do action group 1, a oddalenie do 2. Potem przyciskając klawisze 1 i 2 oddalasz i przybliżasz.
Best regards from Valhalla

Reklama

Odp: Ile modów można zainstalować?
« Odpowiedź #20 dnia: Sob, 23 Lut 2013, 21:24:47 »

Sob, 23 Lut 2013, 22:29:53
Odpowiedź #21

Offline TrippleSaid

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
aha, to mów od razu na przyszłość :)

Sob, 23 Lut 2013, 23:01:47
Odpowiedź #22

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Spox, myślałem że wiesz jednak co to są te grupy.
Best regards from Valhalla

Reklama

Odp: Ile modów można zainstalować?
« Odpowiedź #22 dnia: Sob, 23 Lut 2013, 23:01:47 »

Nie, 24 Lut 2013, 00:32:50
Odpowiedź #23

Offline TrippleSaid

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
myslalem ze ci o cos innego chodzilo

Sob, 16 Mar 2013, 17:36:45
Odpowiedź #24

Offline markon

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Kerbale są póki co 32-bitowe a więc jako taka aplikacja nie są w stanie przypisać sobie (tudzież system im nie przydziela) bodaj powyżej 4 GB ramu a kerbale w całości się do ramu ładują więc jak ktoś wwali modów tyle że mu będą na dysku kerbale zajmowały koło 4GB to zapewne się nie włączą lub będą wywalać, swoją drogą raz sam wrzuciłem  tyle modów że folder zajmował dużo, chyba 3,6 GB i crash'owało jak klikałem "Launch" przy obniżeniu tej wartości do jakiś 3,2GB czy tych okolic potrafiły znikać tekstury.

Dodam jeszcze to że mody z częściami nie powinny powodować spadku płynności jeśli ktoś ma dużo (to jest powyżej 4GB) ramu a jedynymi rzeczami które faktycznie mocno potrafią obniżyć płynność to Pluginy.

Reklama

Odp: Ile modów można zainstalować?
« Odpowiedź #24 dnia: Sob, 16 Mar 2013, 17:36:45 »

 

Jak zainstalowac mody?

Zaczęty przez Reinicke

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 7426
Ostatnia wiadomość Wto, 05 Lut 2013, 16:56:21
wysłana przez Reinicke
Jak zainstalować GemFx do kps

Zaczęty przez Hoter

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1438
Ostatnia wiadomość Wto, 26 Kwi 2016, 21:04:36
wysłana przez Hoter
Czy da się zainstalować Firespitter'a przeznaczonego dla v. 0.24.2 na v. 0.90?

Zaczęty przez KubaTheJediMaster

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 915
Ostatnia wiadomość Sob, 25 Kwi 2015, 14:14:33
wysłana przez KubaTheJediMaster
jak zainstalować active texture manager?

Zaczęty przez Kojta

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1208
Ostatnia wiadomość Czw, 26 Mar 2015, 15:18:53
wysłana przez DragonsNightmare
Czy można pobrać starszą wersję Kerbali?

Zaczęty przez SzaryWilk

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1055
Ostatnia wiadomość Śro, 17 Cze 2015, 16:39:23
wysłana przez Tymekps