Autor Wątek: Niedziałające mody (wersja steam)  (Przeczytany 3698 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 22 Paź 2014, 14:21:30

Offline toniacz89

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Witam serdecznie, tą wspaniałą grą zainteresowałem się kilka dni temu. Mocno chciałbym upiększyć sobie świat Kerbali, jednak mam spory problem. Mianowicie - nie mogę odpalić żadnego MODa. Próbowałem zarówno czystego Texture Replacera (link z tego forum) jak i Better Atmosperes (Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ).
Niestety w obu przypadkach nie przynosi to żadnych rezultatów. Nie widzę żadnych nowych tekstów, świateł czy też chmur. Generalnie to nie ma nawet śladów po instalacji. Jedynym wyjątkiem był komunikat podczas odpalania gry po wgraniu drugiej paczki z MODami (informujący że jeden z nich nie pasuje do mojej wersji gry).
Czy poza wrzuceniem modów do folderu GameData trzeba je jeszcze jakoś włączyć bezpośrednio w grze ? Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ? Ewentualnie - czy możecie polecić jakikolwiek działający z najnowszą wersją Kerbala mod abym mógł go przetestować ? Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedz.

Śro, 22 Paź 2014, 16:23:28
Odpowiedź #1

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Chętnie bym pomógł, ale nie przeczytałeś instrukcji zamieszczonej w temacie BA. Najpierw musisz zainstalować EVE.

[Post scalony: Śro, 22 Paź 2014, 16:28:14]
Modem testowym może być Kethan - jest dopasowany do najnowszej wersji, dodaje nowe części i mechanikę, więc łatwo sprawdzić czy wszystko jest ok.
« Ostatnia zmiana: Śro, 22 Paź 2014, 16:28:14 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Niedziałające mody (wersja steam)
« Odpowiedź #1 dnia: Śro, 22 Paź 2014, 16:23:28 »

Śro, 22 Paź 2014, 16:37:31
Odpowiedź #2

Offline toniacz89

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Chętnie bym pomógł, ale nie przeczytałeś instrukcji zamieszczonej w temacie BA. Najpierw musisz zainstalować EVE.

[Post scalony: Śro, 22 Paź 2014, 16:28:14]
Modem testowym może być Kethan - jest dopasowany do najnowszej wersji, dodaje nowe części i mechanikę, więc łatwo sprawdzić czy wszystko jest ok.

Dzięki za szybką odpowiedz. Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem - ale EVE (EnvironmentalVisualEnhancements) jest już składnikiem paczki BA. Czy muszę wobec tego instalować najpierw czystą wersję ?

Ściągam i za moment instaluje Kethan - dam znać poprzez edycję tego posta.

Śro, 22 Paź 2014, 16:57:54
Odpowiedź #3

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Wybacz, w paczce Astronomer EVE nie ma, zasugerowałem się że o nim nie wspomniałes. Upewnij się, że struktura zainstalowanych modów wygląda np. tak: Gamedata/Baha/... popularnym błędem jest wrzucenie paczki np. Tak: gamedata/B9pack/gamedata/B9aerospace/parts/... kiedy moder wrzuci moda spakowanego w jeszcze jeden folder.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Niedziałające mody (wersja steam)
« Odpowiedź #3 dnia: Śro, 22 Paź 2014, 16:57:54 »

Sob, 25 Paź 2014, 22:34:38
Odpowiedź #4

Offline Corsaro20

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Witam

Pobrałem kilka modów,  BTSM, FAR, niestety po uruchomieniu gry na steamie tych modów jakby nie było, gdzieś się je aktywuje czy tylko wystarczy wgrać je do głównego folderu z grą nadpisując m.in Games Data ?

Sob, 25 Paź 2014, 22:57:13
Odpowiedź #5

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Jak masz wersję KSP x64 to przerzuć się na x32. I sprawdź, czy dobrze instalujesz, przerzucaj całe gamedata do folderu gry, bez skakania wewnątrz gamedata. A modów aktywować nie trzeba, zobacz, czy masz aktualne mody i ModuleManager w w wersji 2,5 lub nowszej.

Reklama

Odp: Niedziałające mody (wersja steam)
« Odpowiedź #5 dnia: Sob, 25 Paź 2014, 22:57:13 »

 

Steam wersja 0.25 (x64)

Zaczęty przez Akinori

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 5093
Ostatnia wiadomość Sob, 25 Paź 2014, 13:37:33
wysłana przez Akinori
[Rozwiązane] problem z wersją steam

Zaczęty przez oli00PL

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 4866
Ostatnia wiadomość Wto, 02 Lip 2013, 11:55:31
wysłana przez Raynus
Aktualizacja 0.24.1 - zniszczona symetria i niedziałające rakiety

Zaczęty przez DragonsNightmare

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 3627
Ostatnia wiadomość Pią, 25 Lip 2014, 23:03:05
wysłana przez DragonsNightmare
KSP zniknęło ze Steam

Zaczęty przez KubaAseph

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2148
Ostatnia wiadomość Pią, 09 Maj 2014, 15:41:14
wysłana przez KubaAseph
Jak zainstalowac mody?

Zaczęty przez Reinicke

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 17777
Ostatnia wiadomość Wto, 05 Lut 2013, 16:56:21
wysłana przez Reinicke