Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Ogólne => Obsługa techniczna => Wątek zaczęty przez: toniacz89 w Śro, 22 Paź 2014, 14:21:30

Tytuł: Niedziałające mody (wersja steam)
Wiadomość wysłana przez: toniacz89 w Śro, 22 Paź 2014, 14:21:30
Witam serdecznie, tą wspaniałą grą zainteresowałem się kilka dni temu. Mocno chciałbym upiększyć sobie świat Kerbali, jednak mam spory problem. Mianowicie - nie mogę odpalić żadnego MODa. Próbowałem zarówno czystego Texture Replacera (link z tego forum) jak i Better Atmosperes (http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/77523-0-23-5-Better-Atmospheres-V4-April-23rd-2014 (http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/77523-0-23-5-Better-Atmospheres-V4-April-23rd-2014)).
Niestety w obu przypadkach nie przynosi to żadnych rezultatów. Nie widzę żadnych nowych tekstów, świateł czy też chmur. Generalnie to nie ma nawet śladów po instalacji. Jedynym wyjątkiem był komunikat podczas odpalania gry po wgraniu drugiej paczki z MODami (informujący że jeden z nich nie pasuje do mojej wersji gry).
Czy poza wrzuceniem modów do folderu GameData trzeba je jeszcze jakoś włączyć bezpośrednio w grze ? Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ? Ewentualnie - czy możecie polecić jakikolwiek działający z najnowszą wersją Kerbala mod abym mógł go przetestować ? Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedz.
Tytuł: Odp: Niedziałające mody (wersja steam)
Wiadomość wysłana przez: Drangir w Śro, 22 Paź 2014, 16:23:28
Chętnie bym pomógł, ale nie przeczytałeś instrukcji zamieszczonej w temacie BA. Najpierw musisz zainstalować EVE.

[Post scalony: Śro, 22 Paź 2014, 16:28:14]
Modem testowym może być Kethan - jest dopasowany do najnowszej wersji, dodaje nowe części i mechanikę, więc łatwo sprawdzić czy wszystko jest ok.
Tytuł: Odp: Niedziałające mody (wersja steam)
Wiadomość wysłana przez: toniacz89 w Śro, 22 Paź 2014, 16:37:31
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Chętnie bym pomógł, ale nie przeczytałeś instrukcji zamieszczonej w temacie BA. Najpierw musisz zainstalować EVE.

[Post scalony: Śro, 22 Paź 2014, 16:28:14]
Modem testowym może być Kethan - jest dopasowany do najnowszej wersji, dodaje nowe części i mechanikę, więc łatwo sprawdzić czy wszystko jest ok.

Dzięki za szybką odpowiedz. Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem - ale EVE (EnvironmentalVisualEnhancements) jest już składnikiem paczki BA. Czy muszę wobec tego instalować najpierw czystą wersję ?

Ściągam i za moment instaluje Kethan - dam znać poprzez edycję tego posta.
Tytuł: Odp: Niedziałające mody (wersja steam)
Wiadomość wysłana przez: Drangir w Śro, 22 Paź 2014, 16:57:54
Wybacz, w paczce Astronomer EVE nie ma, zasugerowałem się że o nim nie wspomniałes. Upewnij się, że struktura zainstalowanych modów wygląda np. tak: Gamedata/Baha/... popularnym błędem jest wrzucenie paczki np. Tak: gamedata/B9pack/gamedata/B9aerospace/parts/... kiedy moder wrzuci moda spakowanego w jeszcze jeden folder.
Tytuł: Odp: Niedziałające mody (wersja steam)
Wiadomość wysłana przez: Corsaro20 w Sob, 25 Paź 2014, 22:34:38
Witam

Pobrałem kilka modów,  BTSM, FAR, niestety po uruchomieniu gry na steamie tych modów jakby nie było, gdzieś się je aktywuje czy tylko wystarczy wgrać je do głównego folderu z grą nadpisując m.in Games Data ?
Tytuł: Odp: Niedziałające mody (wersja steam)
Wiadomość wysłana przez: KubaAseph w Sob, 25 Paź 2014, 22:57:13
Jak masz wersję KSP x64 to przerzuć się na x32. I sprawdź, czy dobrze instalujesz, przerzucaj całe gamedata do folderu gry, bez skakania wewnątrz gamedata. A modów aktywować nie trzeba, zobacz, czy masz aktualne mody i ModuleManager w w wersji 2,5 lub nowszej.