Autor Wątek: Aktualizacja 0.24.1 - zniszczona symetria i niedziałające rakiety  (Przeczytany 1785 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pią, 25 Lip 2014, 15:25:11

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Witam was serdecznie, dzisiaj postanowiłem pograć w KSP i zobaczyłem, że Steam pobrał aktualizację. Ta aktualizacja chyba zniszczyła mi save - na niektórych statkach(nie wszystkich) występuje problem z symetrią(występuje też jak staram się budować coś od nowa):


A ponadto na tych zbugowanych pojazdach mam naprawdę spory problem z wystrzelaniem czegoś. Rakiety przetestowane wiele razy poprostu się psują - kiedy staram się odrzucić wypalony booster lub boczny człon część do której był przymocowany wybucha. Czyli lece sobie rakietą, odrzucam boostery i razem z nimi wybucha zbiornik, do którego były przymocowane - rakietami tego typu wykonałem bardzo dużo lotów i nigdy nie było tego problemu. Czy to znaczy, że save został zniszczony? Da radę go jakoś uratować?

Edit: To jednak nie zniszczony save. Próba budowy konstrukcji jak na zdjęciu na nowym save daje taki sam efekt - symetria się psuje. Pokasuje mody, przeinstaluje gre i dam znać co wyszło.

Edit2: Czysta wersja gry i nowy save - problem ten sam. Wygląda na to, że albo coś jest nie tak z moim PC, albo Squad wypuścił zbugowaną aktualizację.
« Ostatnia zmiana: Pią, 25 Lip 2014, 16:01:49 wysłana przez kamils096 »

Pią, 25 Lip 2014, 16:05:56
Odpowiedź #1

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 189
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil

Reklama

Odp: Aktualizacja 0.24.1 - zniszczona symetria i niedziałające rakiety
« Odpowiedź #1 dnia: Pią, 25 Lip 2014, 16:05:56 »

Pią, 25 Lip 2014, 16:19:55
Odpowiedź #2

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Przeczytałeś edity? Mody wyrzucone i gra przeinstalowana, kolejna próba na czystym save, świeżo utworzonym save - to samo.

Pią, 25 Lip 2014, 16:56:55
Odpowiedź #3

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 419
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Pierwsze pytanie: tylko 64bit, czy też sprawdzałeś na 32bit. Bo na 32 ponoć wszystko hula bez problemów. Na te decouplery zrobiono fixa, i trzeba podmienić na zmodowane

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

A na tą symetrię, to poszukaj na bugtrackerze, czy w ogóle to jest bug silnika gry, bo mi to wygląda na problem silnika fizyki. Można pogrzebać przy plikach Unity, albo ściągnąć inną wersję silnika i potestować.
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Reklama

Odp: Aktualizacja 0.24.1 - zniszczona symetria i niedziałające rakiety
« Odpowiedź #3 dnia: Pią, 25 Lip 2014, 16:56:55 »

Pią, 25 Lip 2014, 17:00:45
Odpowiedź #4

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Problem występuje na 32bit, 64bit nie używam.

Pią, 25 Lip 2014, 17:26:27
Odpowiedź #5

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 419
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Ja testuję 32bit i nie zauważyłem żadnych problemów. 64bit jeszcze nie odpalałem.
W weekendy nie gram, więc pewnie dopiero w poniedziałek sprawdzę, co i jak.
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Reklama

Odp: Aktualizacja 0.24.1 - zniszczona symetria i niedziałające rakiety
« Odpowiedź #5 dnia: Pią, 25 Lip 2014, 17:26:27 »

Pią, 25 Lip 2014, 22:10:44
Odpowiedź #6

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
No dobra, problem z symetrią został zaleczony - zauważyłem, że występuje, gdy buduje jakiś pojazd od boku(czyli port dokowania skierowany w bok i reszta z boku), więc wystarczy, że nie będę budował w ten sposób pojazdów i powinno być dobrze, chociaż poprzednio nie było z tym problemów. Problem z rakietami też można uznać za zakończony - zauważyłem, że rozłączniki nie dają wogóle odrzutu, więc odrzucone boostery poprostu uderzały w rakietę i odrywały ją - nawet na wersji 32bitowej. Fix, który dał Robson pomógł po części - rozłączniki dają już odrzut, ale chyba słabszy niż powinien być, więc boczne boostery mojej głównej rakiety i tak uderzały o rakietę - pomogło dodanie Sepratronów(chociaż wcześniej dało radę latać bez nich). Da się już grać, więc problem chyba rozwiązany.

Pią, 25 Lip 2014, 22:24:30
Odpowiedź #7

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Ściągnij sobie mod, Tweakable Everything, można regulować moc decouplerów, zmniejszać lub zwiększać do 50% lub 150% wartości początkowej, normalnie klikając prawym na element w hangarze.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: Aktualizacja 0.24.1 - zniszczona symetria i niedziałające rakiety
« Odpowiedź #7 dnia: Pią, 25 Lip 2014, 22:24:30 »

Pią, 25 Lip 2014, 23:03:05
Odpowiedź #8

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Dzięki za info, jak będzie potrzebny to skorzystam, lecz moją rakietę chciałem zbudować całkiem bez modów lub modyfikowania części. Widzę, że wyszła nowa aktualizacja KSP 0.24.2, z tego co widzę, to poprawia ona bug z menu niektórych części, spróbuję ją wgrać zachowując względy bezpieczeństwa.

 

Niedziałające mody (wersja steam)

Zaczęty przez toniacz89

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1694
Ostatnia wiadomość Sob, 25 Paź 2014, 22:57:13
wysłana przez KubaAseph
Aktualizacja gry

Zaczęty przez Opisek

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1340
Ostatnia wiadomość Wto, 03 Gru 2013, 18:26:48
wysłana przez rosomak909
Problem z teksturami rakiety :(

Zaczęty przez pjanowski2540

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 1298
Ostatnia wiadomość Śro, 06 Lis 2013, 22:46:10
wysłana przez Raynus
Crash gry w momencie odpalania rakiety

Zaczęty przez kapisolec

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 3616
Ostatnia wiadomość Śro, 27 Lut 2013, 13:45:46
wysłana przez TrippleSaid