Autor Wątek: [Tutorial]Podstawy projektowania rakiet by Apple  (Przeczytany 9024 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 02 Gru 2012, 17:59:49

Offline ZZenu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Podstawy podstaw ;)

Początkujący gracze powinni używać kapsuły jednoosobowej. Jest mała dzięki czemu można do niej dopasować prostsze części. Na czubku kapsuły najlepiej doczepić spadochron, a na spodzie rozdzielacz.
 
Symetria

W górnej lewej części ekranu znajduje się opcja "symetrii". Jest to okrągły wskaźnik z kropką w środku. Jeśli klikniesz na nią zmieni się. Dzięki czemu po wybraniu części i doczepieniu jej do rakiety pojawią się 2 symetrycznie. Klikając więcej razy otrzymasz więcej części w idealnej symetrii. Symetria jest potrzebna aby rakieta leciała stabilnie.

Silniki

W Kerbal Space Program póki co znajdują się 2 rodzaje silników. Na paliwo ciekłe i stałe. Silniki na paliwo stałe to tzw. dopalacze(Solid Rocket Boosters). Są przydatne do wynoszenia naszych kerbali na orbitę. Dają spory ciąg na kilkanaście sekund i nie da się ich kontrolować. Drugi podstawowy silnik wykorzystuje paliwo ciekłe. Są najczęściej używane z racji ich małego spalania i możliwości połączenia kilku zbiorników.

SAS

Moduły z rodziny SAS służą nam do stabilizacji naszej rakiety. Włączamy je za pomocą litery T. Jeśli nadal mamy problem ze stabilizacją warto użyć większej ilości modułów SAS.

RCS i silniki wektorowe

RCS i silniki wektorowe mają to samo zadanie. Służą nam do kontroli naszej rakiety w próżni.Potrzebują one swój własny zbiornik paliwa, który można gdziekolwiek połączyć. RCS włączamy literą R.

EVA

EVA od wersji 0.16 umożliwia nam wyjście z kapsuły i sterowanie naszym Kerbalem. Dzięki czemu możemy nim przejść do innego pojazdu, bądź pochodzić po planetach. Kerbalem poruszamy się WASD i możemy aktywować plecak odrzutowy klikają R. Shiftem lecimy w górę, a Ctrl w dół. Trzeba pamiętać, ze mamy limit paliwa który napełnia się po powrocie do kapsuły.


Źródło:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Nie, 02 Gru 2012, 18:10:40 wysłana przez Jeryh »

Nie, 02 Gru 2012, 18:11:49
Odpowiedź #1

Offline 12341234123123

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 152
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Najlepsze tłumaczenie :) Zaktualizuj tylko akapit "Symetria" (położenie przycisku) a może przykleję.

Reklama

Odp: [Tutorial]Podstawy projektowania rakiet by Apple
« Odpowiedź #1 dnia: Nie, 02 Gru 2012, 18:11:49 »

Nie, 02 Gru 2012, 18:31:39
Odpowiedź #2

Offline maniakDVD

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
W Kerbal Space Program póki co znajdują się 2 rodzaje silników.
Warto by było dodać trochę informacji o silniku jonowym ;)

Nie, 02 Gru 2012, 20:07:24
Odpowiedź #3

Offline ZZenu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Te poradniki tylko spolszczyłem, nie znam się zbytnio jeszcze na KSP więc mile widziane Wasze uwagi :)

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Nie, 02 Gru 2012, 20:08:36 wysłana przez Jeryh »

Reklama

Odp: [Tutorial]Podstawy projektowania rakiet by Apple
« Odpowiedź #3 dnia: Nie, 02 Gru 2012, 20:07:24 »

 

[Tutorial]Podstawy projektowania pojazdów jednoetapowych by Suzaka

Zaczęty przez ZZenu

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 6512
Ostatnia wiadomość Nie, 02 Gru 2012, 18:07:02
wysłana przez 12341234123123
Podstawy lotów kosmicznych.

Zaczęty przez Wawrzyn

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 6977
Ostatnia wiadomość Czw, 04 Lip 2013, 17:09:22
wysłana przez Madrian
Podstawy budowy samolotów

Zaczęty przez ShookTea

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 16040
Ostatnia wiadomość Czw, 09 Lip 2015, 17:12:51
wysłana przez Drangir
Stabilność rakiet

Zaczęty przez angorek

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 5744
Ostatnia wiadomość Sob, 21 Maj 2016, 10:21:31
wysłana przez angorek
Zaawansowane projektowane rakiet - Silniki

Zaczęty przez not7CD

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 7519
Ostatnia wiadomość Pią, 07 Cze 2013, 12:09:39
wysłana przez Kadaf