• KSP 0.25 5 4
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.25  (Przeczytany 97708 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 19 Sie 2014, 22:07:54
Odpowiedź #45

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Gdybym ja odpowiadał za wybór, to dla mnie najbardziej oczywisty byłby KAS jako mod niezbędny. Drugi w kolejce u mnie byłby IR. Jednakże Squad jakiś czas temu wybrał drogę upraszczania i ułatwiania wszystkiego, więc przypuszczam, że mod który wejdzie do stocku, to będzie coś kompletnie nieprzydatnego dla bardziej zaawansowanych graczy. Co do wydobycia to nie spodziewałbym się również, że się pojawi.

Wto, 19 Sie 2014, 22:29:44
Odpowiedź #46

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Niepokojące nowiny towarzysze. Scott Manley zrobił ostatnio przedstawienie moda, który przedstawiał... banana. Dzisiaj szukając poszlak dotyczących moda, który ma być zaimplementowany do gry natrafiłem na tweet, członka Squadu odpowiedzialnego za testowanie. Oto on.

Przyszłość KSP jest żółta i bogata w potas.

Jak pewnie wszyscy, albo przynajmniej część wie, banany są bogate w potas. Najczarniejszy scenariusz zakłada, że modem, który zaimplementują do gry, będzie mod dodający banany jako części.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #46 dnia: Wto, 19 Sie 2014, 22:29:44 »

Wto, 19 Sie 2014, 22:41:44
Odpowiedź #47

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
O!, No więc czegoś takiego bym się właśnie spodziewał. Jakiegoś idiotyzmu kompletnego. Banany idealnie się nadadzą, żeby już nie tylko gimbaza grała w KSP, ale nawet zupełne małpy.

Śro, 20 Sie 2014, 00:18:27
Odpowiedź #48

Offline Skyline

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 28
  • YT-Ber Cinematiców KSP
    • Zobacz profil
Wydaje mi się że Squad jak i Wargaming (od WoT'a) idą tą samą ścieżką . Hajs wyczuli... Teraz starają się przypodobać grupom społecznym(głównie gimbusy - inaczej debile) które wolą "śmieszność " z głupich rzeczy, aby oni zaczęli kupować ich produkt.

Przeglądając oficjalne forum KSP, natknąłem się na jeden mod z bananem :



Jeżeli pamięć mnie nie myli, to również ten mod był w artykule o najciekawszych modach, który jest tworzony przez twórców.

PS. Mam nadzieję że oni sobie tylko żartują, bo coś cienko widzę KSP w przyszłości . Gdy KSP powstawał(mówię o początkach tej produkcji) to mówiono o dodaniu rzeczy takich jak surowce itd, a jak na razie to się zanosi na "Alieny" i kosmiczne "blastery" ^^


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #48 dnia: Śro, 20 Sie 2014, 00:18:27 »

Śro, 20 Sie 2014, 00:24:16
Odpowiedź #49

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Tak mi się przypomniało teraz, że pierwszy filmik Scotta Manley'a po powrocie z wycieczki do Szkocji też był o bananach...



"Pszypadeg? Nie sondze"

Śro, 20 Sie 2014, 00:39:32
Odpowiedź #50

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Sam mod ma już dobrych kilka tygodni, i faktycznie jest zabawny a Manley nie miał jak go przedstawić (wspomniał tylko na tłyterze). Tyle, że jeśli faktycznie chcą go zaimplementować, to nic, tylko płakać.

PS: Podejrzewam że twitter nieco strollował a wy łapiecie trollika jak rybki sałatę - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Śro, 20 Sie 2014, 01:33:14 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #50 dnia: Śro, 20 Sie 2014, 00:39:32 »

Śro, 20 Sie 2014, 09:00:37
Odpowiedź #51

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Haha, no więc jeżeli Squad zamierza kontynuować "rozwój" gry w kierunku w którym ostatnio pędzą na złamanie karku, to właśnie tak! Będą banany :) A poza debilnymi bananami nie mającymi się nijak do badań kosmosu dojdzie więc kiosk, w którym będzie niewiarygodnie zaawansowany guziczek z napisem "HIRE ASTRONAUT". By każdy już rozpłynął się w zachwycie, to będą tam dwie ceny, 500 za Boba, 300 za zwyklasa. Oczywiście opłata będzie jednorazowa, bo kto ogarnie jakieś opłaty miesięczne, czy nawet dniówki? Niee no, nie ma szans, to by było za truuudne, a przecież najważniejszy jest fun! Dla bardzo zaawansowanych graczy będzie jednak perełka, mianowicie poza guziczkiem "HIRE" będzie guziczek odpowiadający za szkolenie. Oczywiście wyszkolony kerbonauta nie będzie się różnił niczym od niewyszkolonego, no ale jaki bajer i tak! Już widzę te zachwycone twarzyczki dzieci zasiadających do wersji 0.25 :) .
Więc podsumujmy, za pół roku, bo przecież nie wcześniej, bawić się będziemy niewiarygodnie dobrze:
 - za pomocą banana.
 - oraz za pomocą kiosku gdzie można zatrudnić naszych dzielnych pionierów.

Nie wiem jak wy, ale ja już nie mogę się doczekać :)



Moja powyższa analiza nie musi być jednak słuszna. Chodzą słuchy, że zmienił się wydawca KSP. Nikt póki co nie wie, jakie ten wydawca ma wymagania co do kierunku rozwoju gry. Ale obawiam się, że może wymagać właśnie stopniowego zidiocania produktu by już nie dwunastolatki, ale również siedmiolatki zagrywały się w ten tytuł do upadłego.



Obym się kurna mylił....

Śro, 20 Sie 2014, 09:02:54
Odpowiedź #52

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Scott Manley zrobił ostatnio przedstawienie moda, który przedstawiał... banana.

Koper, o ten film mi właśnie chodziło. Ludzie, sprawdzajcie posty nad sobą.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #52 dnia: Śro, 20 Sie 2014, 09:02:54 »

Śro, 20 Sie 2014, 09:25:59
Odpowiedź #53

Offline Maciek0921

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
W devnote napisane jest, że ten mod to Spaceplane Plus! Z chęcią zobaczę w stockowej wersji gry nowe części do samolotów. Ogólnie dobry wybór wg mnie.

Śro, 20 Sie 2014, 09:57:01
Odpowiedź #54

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Mam nadzieje że dopasują stokowe skrzydła do tych z Space plana a nie na odwrót bo te z moda są dużo ładniejsze.
Grafika z częściami z Space Plana:
« Ostatnia zmiana: Śro, 20 Sie 2014, 09:59:32 wysłana przez Sorad. »

Orbity Stacjonarne

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #54 dnia: Śro, 20 Sie 2014, 09:57:01 »

Śro, 20 Sie 2014, 10:09:28
Odpowiedź #55

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Nieźle, spaceplane plus ma przepiękne części. No i wreszcie zakładka z częściami lotniczymi nie będzie taka pusta. A skoro już potwierdzono, że ma wejść, to może przyjdzie mi na szczęście zmienić złośliwe ostatnio podejście do tego co robi Squad. Trzymam kciuki za implementację!

Śro, 20 Sie 2014, 10:21:56
Odpowiedź #56

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Co do tego moda wprowadzanego: skrzydła są mi nie potrzebne, bo mam proceduralne, dodatkowe zbiorniki i kokpity(mam nadzieje, że z IVA) przydadzą się, i nareszcie będzie stockowa ładownia!
« Ostatnia zmiana: Śro, 20 Sie 2014, 10:24:08 wysłana przez diakon »


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #56 dnia: Śro, 20 Sie 2014, 10:21:56 »

Śro, 20 Sie 2014, 10:42:40
Odpowiedź #57

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Jeden z moich ulubionych part-packów? Fap fap fap, wiedziałem że z potasem to były jaja :D

Mam wrażenie że po zatrudnieni nowego faceta na wysokim stanowisku ruszyło Squad - informacje po 0.24 od razu kompletne, devnotes stały się tłuste... ogólnie fajny kierunek.
« Ostatnia zmiana: Śro, 20 Sie 2014, 10:54:12 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 20 Sie 2014, 10:52:16
Odpowiedź #58

Offline Metall69

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Piękny mod. Dopiero co go zainstalowałem i już go kocham, nie dziwie się, że twórcy wybrali właśnie jego.
Moim zdaniem powinni dodać nową zakładkę do menu: mods.
Dopasowali by kilka popularnych modów np. KAS, Kethane, Interstelar, Mechjeb tak, aby pasowały do kodu gry i się nie gryzły i działały optymalnie. Mody można by pobierać z tej zakładki(przez curse), automatycznie aktualizować i włączać lub wyłączać w zależności od potrzeb.

Mój 100 post  :P

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #58 dnia: Śro, 20 Sie 2014, 10:52:16 »

Śro, 20 Sie 2014, 10:54:00
Odpowiedź #59

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ludzie, sprawdzajcie posty nad sobą.

Moja wina, nie sprawdziłem.

Swoją drogą warto wspomnieć, że Squad też zamierza zaimplementować funkcjonalność dwóch innych modów.
NavBall doczeka się nowych ikon i strzałki pokazującej w kierunku Manuever Node, prawie jak w modzie Enhanced NavBall.
Można też będzie przemieszczać kerbale między zadokowanymi statkami bez potrzeby EVA (mod Crew Transfer bodajże).