• KSP 0.25 5 4
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.25  (Przeczytany 59464 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 30 Lip 2014, 11:56:32
Odpowiedź #15

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Kolejny tydzień = kolejne weekly. Zapraszam do czytania. Tłumaczę w skrócie najważniejsze rzeczy,

Felipe - Planowanie tego co znajdzie się w 0.25. Rozpoczęto prace nad Budynkiem Administracyjnym w KSC, o którym więcej,  dowiemy się później. (Czyżby podatki/dokładniejsze zarządzanie budżetem? )

Alex - Od wyjścia 0.24 naprawiają problemy z serwerami, więc musieli przerwać prace nad nowymi dźwiękami dla części. Maszyna, czyli został upgrade'owany, co powinno ograniczyć problemy z dostępem do zagranicznego forum oraz z pobieraniem nowej wersji przez Patcher.

Mike - Ostatni tydzień, był tygodniem relaksu. W tym tygodniu rozpoczęliśmy czyszczenie projektu, refaktoryzowaniem kodu (Dzięki michalk001 ) oraz reorganizację prac nad 0.25, abyśmy mogli jak najszybciej zacząć nad nią pracować.

Daniel - Dodawanie nowych rzeczy, które będą genialnie wyglądały, dzięki zespołowi artystycznemu. Planujemy dokładnie co  ma się znaleźć w 0.25, liczymy, że będziecie zadowoleni.

Jim - Rozpoczęcie planowanie wyglądu GUI nowego budynku. Więcej szczegółów wkrótce.

Miquel - Miałem masę zabawy podczas sesji AMA na reddicie, oprócz tego spędzam czas planując 0.25.

Bob - Świetny tydzień dzięki zgłoszeniem, nt. grania w KSP z rodzicem/dzieckiem. Dziękuje za każde zgłoszenie. (Dalej jest nt. praw co do historii i innych rzeczy, które można zobaczyć tu )
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Anthony - Byłem zainteresowany wieloma ludźmi i rzeczami, głównie KSP-TV. Rozmawiałem z nowymi osobami, oraz ze starszymi, nt. usprawnienia KSP-TV. Jeśli ktoś chce zostać członkiem grupy streamujące na oficjalnym kanale KSP, niech zgłosi się do mnie na PW na forum. (Dla jasności, niech zgłosi się do konta Anthonego, czyli Rowsdowera, na oficjalnym forum, nie do mnie.

Eduardo - Prace i planowanie 0.25

Rogelio - Planujemy nowe rzeczy do gry, wciąż zastanawiamy się jak powinny wyglądać, jestem podekscytowany pracując nad czymś co da wam wiele godzin zabawy. (Czyżby surowce? )

Hugo - Pracowałem na częściami serii Mk. Jestem blisko zakończenia. Inspirowałem się prawdziwymi pojazdami. Liczę, że polubicie zmiany.
« Ostatnia zmiana: Czw, 31 Lip 2014, 09:44:37 wysłana przez JackRyanPL »

Śro, 30 Lip 2014, 12:07:21
Odpowiedź #16

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Więc w skrócie: nowy budynek administracyjny, naprawiony Patcher, nowe części do samolotów, różne inne części,


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #16 dnia: Śro, 30 Lip 2014, 12:07:21 »

Śro, 30 Lip 2014, 13:40:44
Odpowiedź #17

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Prace nad częściami serii Mk? Mam nadzieję, że to oznacza kokpit IVA dla tych, co jeszcze nie mają. Czasami fajnie sobie polatać w trybie IVA.

Śro, 30 Lip 2014, 23:33:39
Odpowiedź #18

Offline michalk001

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Cytuj
removing deprecated code
Można przetłumaczyć jako refaktoryzacja, co pewnie większości i tak nic nie mówi.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #18 dnia: Śro, 30 Lip 2014, 23:33:39 »

Czw, 31 Lip 2014, 09:43:48
Odpowiedź #19

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Zgaduję, że chodzi o modyfikację kodu, aby ten był przystępniejszy do późniejszych zmian, lub coś w stylu?

Czw, 31 Lip 2014, 10:31:23
Odpowiedź #20

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Z tego co piszą w weekly to bardziej zajęli się usuwaniem niepotrzebnych plików niż kodem.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #20 dnia: Czw, 31 Lip 2014, 10:31:23 »

Czw, 31 Lip 2014, 16:51:01
Odpowiedź #21

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Refaktoryzacja to może lekkie poprawy kodu, aby lepiej wyglądał czy coś. Pewnie kod się całkiem sporo rozrósł.

Pią, 01 Sie 2014, 23:27:40
Odpowiedź #22

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
  • WIENIAWA!
    • Zobacz profil
W skrócie, refaktoryzacja to proces porządkowania kodu, a więc usuwanie nieużywanego kodu, oddzielanie powtarzającego się kodu do osobnej funkcji, nadawanie logicznych nazw tam, gdzie ich nie ma, i cała masa innych zmian, których celem jest zwiększenie czytelności kodu.

Mówili mi to, jak mi to mówili~Lucyfer Lucjan do Bogusiusiunia :)
Co to za pedał? Co to za biedak? ShookTea skończył się na Projekt Jool!

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #22 dnia: Pią, 01 Sie 2014, 23:27:40 »

Wto, 05 Sie 2014, 12:49:23
Odpowiedź #23

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
To może oznaczać optymalizację.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Śro, 06 Sie 2014, 10:42:45
Odpowiedź #24

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Dziennik developerski - 06/08/2014 - Prace nad 0.25 rozpoczęte!

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Felipe (HarvesteR): Prace nad 0.25 rozpoczęte i nabierają rozpędu. Czyszczenie kodu w ciągu ostatniego tygodnia definitywnie pomogło. Kod nie tylko jest kompilowany szybciej, ale co najważniejsze, każda rzecz ma swoje miejsce (tylko jedno miejsce). W tym tygodniu zamierzamy projektować Budynek Administracyjny oraz jego interface. Mamy ogromną listę rzeczy do zrobienia. Szykuje się nawał pracy, ale czuję się dobrze pracując nad czymś nowym.

Alex (aLeXmOrA): Poprawiam oraz zmieniam niektóre rzeczy na stronie sklepu KSP. Więcej informacji wkrótce

Mike (Mu): Po zeszłotygodniowym czyszczeniu i reorganizacji, pracują nad rdzeniem systemu Budynku Administracyjnego. To, jak na razie, sekretne funkcje, dostarczą dynamiki trybowi Kariery.

Daniel (danRosas): Na wakacjach, gdzieś, gdzie jest linia brzegowa

Jim (Romfarer): Zeszły tydzień spędziłem planując oraz projektując interface graficzny dla Budynku Administracyjnego, a w tym tygodniu zaczynam pracę nad składaniem wszystkich komponentów w edytorze Unity. Faza planowania zajęła więcej niż się spodziewałem, ponieważ postanowiliśmy pozbyć się pierwszego pomysłu, na rzecz następnego...

Miquel (Maxmaps): Pomagałem w przydzielaniu obowiązków w ramach prac nad 0.25. Cieszę się widząc wszystkich ciężko pracujących. Ponadto, położyłem palce na projektowaniu rzeczy do Budynku Administracyjnego, o których dowiecie się za jakiś czas.

Bob (Calisker): W tym tygodniu zamierzam przedstawić parę rzeczy na GDC
(Game Development Conference - dop. własny ), która odbywam się pod koniec tego miesiąca. To bardzo intensywny proces przez którzy przeszedłem będąc wybranym na mówcę. Mam nadzieję, że będziemy w stanie połączyć kilka przemów, przeznaczonych na konferencję w 2015 roku. (Za ten fragment przepraszam, możliwe, że jest przetłumaczony niedokładnie i niepoprawnie )

Planuję również, pod koniec tego tygodnia, przedstawić szczegóły tego, jak szybko społeczność KSP przyjęła Curse.com jako oficjalną stronę dla modów.

Anthony (Rowsdower): Na początek chciałbym powitać OverloadUT w zespole KSP-TV. Będziecie mogli oglądać go w poniedziałki o 23 EDT (Około godziny czwartej rano, jeśli się nie mylę - dop. własny ) Jest pierwszym, z wielu, o których dowiecie się później. Pragnę też ogłosić, iż drużyna Kerb-O-Nautix oficjalnie wygrała Kerbin Cup! Ich ostatnie zgłoszenie, zostało uznane przez nas za zwycięskie. Oni oraz Crotchety Old Modders pokazali klasę. Szkoda, że może być tylko jeden zwycięzca. Jeszcze raz wielkie gratulacje dla Kerb-O-Nautix.

Eduardo (Lalo): Niestety Lalo nie może być członkiem dzisiejszego dziennika developerskiego, ze względu na nagły początek jego ojcostwa

Rogelio (Roger): Pracuję nad modelami 3D w grze. Aktualnie planuję jak będą pasowały przy obecnie istniejących. Było przy tym sporo frajdy, i cieszę się, że nad tym pracuję

Hugo (Hugol): Poprawiam niektóre części. Przeszedłem przez kilka pomysłów wraz z Felipe i zdecydowaliśmy się dodać kilka nowych części. Oprócz tego, głównie projektuję oraz zmieniam modele i tekstury.


Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #24 dnia: Śro, 06 Sie 2014, 10:42:45 »

Śro, 13 Sie 2014, 12:05:05
Odpowiedź #25

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Dziennik developerski - 13/08/2014 - Żegnaj Hugo

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Alex (aLeXmOrA): Wciąż pracuję nad zmianami w sklepie na stronie KSP.

Mike (Mu): Kontynuowałem pracę nad systemami sekretnego budynku administracyjnego, oraz nad nowy sposobem logowania dla naszych nieustraszonych astronautów.

Daniel (danRosas): Pracuję nad interesującymi aktywami do gry, obmyślając w tym samym czasie plan dla efektywnej prac nad grafikami.

Jim (Romfarer): Ostatni tydzień spędziłem pracując nad listą dodatków, których potrzebuję do interface'u budynku administracyjnego. Dodawanie przedmiotów do listy wydaje się łatwe, lecz takie nie jest. Dodatki zajęły już 3600 linijek kodu! Pod koniec pracy opłaci się to i mamy aktualnie listę części 2D która jest taka sama, jak ta którą widzieliście wcześniej. Najbardziej interesującą rzeczy w tym wszystkim jest to co zamierzamy jeszcze dodać, ale nie mogę o tym nic powiedzieć.

Miquel (Maxmaps): Organizowałem plan prac nad 0.25. Wszystko jak dotąd idzie zgodnie z nim. Posiadanie Hugo w drużynie było wspaniałe i możemy powiedzieć, że ma świetlaną przyszłość w przemyśle. Ponadto wszyscy, którzy mówili coś o budynku administracyjnym zostaną podani firmowemu T-rexowi.

Ted (Ted): Przebiłem się przez ponad 670 aplikacji na testera KSP, które dostaliśmy w ostatnim czasie, byłem pod wrażeniem większości z nich. Trudno będzie to zawęzić. Dodatkowo oceniałem aktualny zespół testerów. Wreszcie, prawie skończyłem dokumentacje dla testerów. Dzięki wszystkim, którzy się zgłosili, tak przy okazji.

Anthony (Rowsdower): Byłem głęboko zamieszany w przyszłe prace nad KSP-TV. Spędziłem sporo czasu tworząc pewien program. Liczę, że ujrzę zielone światło. Ponadto, przyjęliśmy nową osobą, która stanie się częścią zespołu streamerów. Nazywa się N1tch i możecie go oglądać w poniedziałki o 3 PM EDT (21 naszego czasu) Ponadto poprawiłem kalendarz KSP-TV.

Eduardo (Lola): Te dni były wspaniałe. Urodziła mi się córka i muszę przyznać, że nie miałem czasu. Staram się być dobrym ojcem, uczę się tego tworząc plan 0.25 :P

Rogelion (Roger): Pracowałem z Danem nad aktywami gry.

Hugo (Hugol): Hej, to mój ostatni tydzień tutaj (lato skończyło się dla mnie) Muszę przyznać iż było to wspaniałe doświadczenie. Wszyscy tutaj są szalenie wspaniali. Nauczyłem się wielu rzeczy od tych zielonych kolesi. Tak czy siak, szkoła zaczyna się w następny poniedziałek, a ja opuszczam Meksyk w ten sobotni poranek, aby dalej się uczyć i, mam nadzieję, w przyszłości dać wam jeszcze więcej frajdy. Wciąż mam resztę tygodnia aby popracować nad częściami jakie zrobiłem i mieć pewność, że będą płynnie działać w grze.

Sob, 16 Sie 2014, 16:47:26
Odpowiedź #26

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Niedawno wyciekł screen dwóch nowych części. Nowego kokpitu lotniczego i zbiornika paliwa. Podziwiajcie! Jest to dzieło Hugo, który opuścił w tym tygodniu Squad.


Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #26 dnia: Sob, 16 Sie 2014, 16:47:26 »

Sob, 16 Sie 2014, 17:13:56
Odpowiedź #27

Offline Condzi

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja: 9
    • Zobacz profil
Czy wlot powietrza jest wmontowany czy jest oddzielnie?

Sob, 16 Sie 2014, 17:16:49
Odpowiedź #28

Offline PanKurczak

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
nie wiadomo, pewnie nie

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #28 dnia: Sob, 16 Sie 2014, 17:16:49 »

Sob, 16 Sie 2014, 17:27:18
Odpowiedź #29

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Tak, wlot oddzielnie dodany, nie jest na stałe w kokpicie.