• KSP .21 5 1
Aktualna ocena:  

Ankieta

Czy podoba Ci się .21?

Tak, jest świetne
Jest OK, ale czegoś brakuje
Tragedia!

Autor Wątek: KSP .21  (Przeczytany 78006 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Pią, 14 Cze 2013, 14:42:26
Odpowiedź #30

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Trochę posprzątałem, bo zaczynało to przypominać kłótnie przedszkolaków. Na przyszłość jak chcecie sobie wygarnąć, to załatwcie to w prywatnych wiadomościach, a nie zaśmiecajcie forum.

Pon, 24 Cze 2013, 21:23:30
Odpowiedź #31

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Kolejne KSP weekly

Cytuj
Developement Updates
*KSP Dev Team*

  * *Felipe (HarvesteR)*: Set up progress-tracking system, also figured out how to set up vessel recovery with the new scene flow.
  * *Chad (C7)*: I’ve been working on new SAS / ASAS behavior for the last week. We’re aiming to reduce or eliminate the oscillations that happen in the current system. We’re also removing the automatic torque from command pods and replacing it with a reaction wheel system. The new reaction wheels will actually require power to operate.
  * *Mike (Mu)*: I’ve been implementing a whole new way of maintaining the solar system that makes the game persistent across all scenes. There is real game scenery, time-progression and a new camera system in the Space Centre. Tuned up the scene startup for all scenes, the transition from VAB to pad is now rather slick. Also crafted a number of new shaders for Artyom to work his magic with and made some tweaks to the planetary normal mapping shader.
  * *Jim (Romfarer)*: Working on a new vessel launch dialog to go in the space center. You will be able to assign crew members to the vessel from here.
  * *Artyom (Bac9)*: Reworking the space center buildings, which is a pretty refreshing stuff after making a hundred of spaceplane parts. Just finished a variety of prop sets for those new buildings. It's pretty similar to creating actual craft parts, dozens of them, except this time those are pieces that can be used to spice up architecture: HVAC systems, crates, lights, cute little service vehicles, doors, windows and so on. With those done, you can save massive amount of memory and time, getting nice crisp details on surfaces stretching hundreds of meters.
  * *Alex (aLeXmOrA)*: Added Sketchfab plugin to KSP Forums site and worked on CLASSIFIED INFORMATION
  * *Daniel (DanRosas)*: Made some new kinds of Kerbal, one of them is the kerbal recruit that will be used in Romfarer’s UI (will do a web blog post eventually, probably after 0.21 with more details). Making one big animation containing all the Kerbal Shorts.
  * *Rob (N3X15)*: I’m working on database schema designs for Kerbal Spaceport 2.0 (more on this later), also trying to play around with TokuDB for MariaDB on a testing server to see if it can speed up the spaceport/forums server a bit during the weekends. Didn’t get too far due to network problems on my end and buildkit issues (probably caused by trying to compile a 64-bit app on a 32-bit system). Trying again on an 64-bit TF2 server I host that also hosts a few databases, although I won’t be able to properly stress-test it. Have to reinstall that server, first, though. Oh yeah, also the usual security stuff on the current edition of spaceport. Fun.

Możemy wyciągnąć fakty
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #31 dnia: Pon, 24 Cze 2013, 21:23:30 »

Śro, 26 Cze 2013, 13:52:55
Odpowiedź #32

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
proszę was... nie narzekajcie na alfę i małą ilość dodanych rzeczy bo Squad chce dać wam  produkt 5 - gwiazdkowy a nie grę zrobioną tylko dla zysku.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Śro, 26 Cze 2013, 14:21:48
Odpowiedź #33

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Diakon, a o której gwiazdce mówisz? 2014 czy 2015? ;)

Post scalony: Śro, 26 Cze 2013, 14:22:34
lol, źle zrozumiałem haha, no teraz to już tego nie usunę... :)

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #33 dnia: Śro, 26 Cze 2013, 14:21:48 »

Śro, 26 Cze 2013, 15:07:51
Odpowiedź #34

Offline jaro738

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
Poprawki do S.A.S. i wprowadzenie kół zamachowych!

Śro, 26 Cze 2013, 16:18:37
Odpowiedź #35

Offline MrRzepa

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Fajne i praktyczne, ale nie ułatwia to zbytnio lotów samolotami?
For the king, for the land, for the mountains,
For the green valleys where dragons fly,
For the glory the power to win the black lord,
I will search for the emerald sword!

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #35 dnia: Śro, 26 Cze 2013, 16:18:37 »

Śro, 26 Cze 2013, 16:43:53
Odpowiedź #36

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
chyba jednak wstrzymam się z pobraniem kerbali i poczekam na 0.21 . nie będę zawalać dysku dodatkowymi 491 mb co nie? :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
« Ostatnia zmiana: Śro, 26 Cze 2013, 16:45:47 wysłana przez diakon »


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Śro, 26 Cze 2013, 17:46:35
Odpowiedź #37

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Fajne i praktyczne, ale nie ułatwia to zbytnio lotów samolotami?
Pozwala na całkowitą stabilizację lotu oraz płynne manewrowanie z utrzymaniem wszystkich parametrów po zakończeniu manewrów.

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #37 dnia: Śro, 26 Cze 2013, 17:46:35 »

Śro, 26 Cze 2013, 19:59:38
Odpowiedź #38

Offline MrRzepa

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Fajne i praktyczne, ale nie ułatwia to zbytnio lotów samolotami?
Pozwala na całkowitą stabilizację lotu oraz płynne manewrowanie z utrzymaniem wszystkich parametrów po zakończeniu manewrów.
Właśnie o to mi chodzi - czy stabilizowany lot nie będzie zbyt prosty.
For the king, for the land, for the mountains,
For the green valleys where dragons fly,
For the glory the power to win the black lord,
I will search for the emerald sword!

Śro, 26 Cze 2013, 22:05:43
Odpowiedź #39

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
I pozwoli na latanie najbardziej absurdalnymi pojazdami :P. Osobiście czekałem na coś takiego. Liczyłem jedynie, że przestanie szarpać zadokowanymi pojazdami i zmniejszy zużycie monopropelantu. Z drugiej strony w realnym świecie nikt nie lata pojazdami, których komputer pokładowy zna tylko komendy "pełna moc w górę" "pełna moc w prawo" itp.
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #39 dnia: Śro, 26 Cze 2013, 22:05:43 »

Czw, 27 Cze 2013, 00:36:00
Odpowiedź #40

Offline MrRzepa

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Ogólnie się cieszę, żeby nie było Rzeczywiście powinno zmniejszyć monopropelantożerność - bardziej prawdopodobne, że nauczę się dokować :).
Poza tym najnowszy samolot, projektowany ramach "Reach Stars" Project będzie możliwy do okiełznania (relacja z testów wkrótce :) )
« Ostatnia zmiana: Czw, 27 Cze 2013, 01:32:16 wysłana przez MrRzepa »
For the king, for the land, for the mountains,
For the green valleys where dragons fly,
For the glory the power to win the black lord,
I will search for the emerald sword!

Czw, 27 Cze 2013, 12:00:53
Odpowiedź #41

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt

0.21 weszła w fazę ostatnich szlifów, więc jeśli będzie jak ostatnie patche, ten powinien wyjść w przeciągu 2 tygodni.




Co do łatwego sterowania samolotami - aerodynamika potrafi być w KSP bardzo szalona, i jakoś się nie martwię że przyrządy będą dokładniejsze. Przydałaby się opcja wyłączania ASAS i systemu awioniki, bo w samolotach orbitalnych byłoby fajnie korzystać z obu urządzeń zależnie od potrzeb/wysokości.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #41 dnia: Czw, 27 Cze 2013, 12:00:53 »

Czw, 27 Cze 2013, 13:40:21
Odpowiedź #42

Offline MrRzepa

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Squad ogłosił tu: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, że wersja 0.21 przeszła z fazy tworzenia w "Quality Assurance Phase" - czyli szlifowanie jakości, poprawę bugów, itd.
Można wnioskować z tego, że 0.21 stosunkowo niedługo ujrzy światło dzienne. Miejmy nadzieję, że bez bugów :)
For the king, for the land, for the mountains,
For the green valleys where dragons fly,
For the glory the power to win the black lord,
I will search for the emerald sword!

Czw, 27 Cze 2013, 16:35:59
Odpowiedź #43

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
więc się wstrzymam z zakupem i poczekam aż nie wydadzą 0.21 albo dojdą info o 0.22 ;D


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #43 dnia: Czw, 27 Cze 2013, 16:35:59 »

Czw, 27 Cze 2013, 19:05:09
Odpowiedź #44

Offline Ar3k

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 160
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
Cytuj
0.21 weszła w fazę ostatnich szlifów, więc jeśli będzie jak ostatnie patche, ten powinien wyjść w przeciągu 2 tygodni.
Chyba powinniśmy się cieszyć... ja mam mieszane uczucia. Tak szybko? A co z bugami w 0.20? Znowu dostaniemy niedopracowany patch? Hm...