Autor Wątek: Jakaś gierka :D  (Przeczytany 26125 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pon, 22 Lip 2013, 22:17:09
Odpowiedź #30

Offline Sporemaniak1

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
    • Youtube
Mam pomysł w sprawie tej gry.A może zrobiłbyś wersje na OUYA? :D

Pon, 22 Lip 2013, 23:14:41
Odpowiedź #31

Offline Nomag

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mam pomysł w sprawie tej gry.A może zrobiłbyś wersje na OUYA? :D
Na OUYA nie da rady ponieważ żeby robić gry na androida w unity potrzebna jest specjalna licencja
„Podczas, gdy Ty bierzesz właśnie kolejny oddech ktoś wydaje swój ostatni -- więc przestań narzekać i doceń życie.”

Reklama

Odp: Jakaś gierka :D
« Odpowiedź #31 dnia: Pon, 22 Lip 2013, 23:14:41 »

Wto, 23 Lip 2013, 10:36:53
Odpowiedź #32

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
No to robimy Kickstartera. Zgłaszam się na skarbnika.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Wto, 23 Lip 2013, 11:50:37
Odpowiedź #33

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
Jaką specjalną licencję... W Unity pokazuje, że mogę zrobić build na androida. Ale sam dobrze nie wiem jak to działa :/

Reklama

Odp: Jakaś gierka :D
« Odpowiedź #33 dnia: Wto, 23 Lip 2013, 11:50:37 »

Pią, 26 Lip 2013, 18:45:08
Odpowiedź #34

Offline Blue Storm

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 50
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
K ta nowa wersja działa na 32-bit :)

Sob, 27 Lip 2013, 10:36:09
Odpowiedź #35

Offline norbi1999

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 2
  • Potrzebny komuś producent muzyczny?? :) YouTube
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jaką specjalną licencję... W Unity pokazuje, że mogę zrobić build na androida. Ale sam dobrze nie wiem jak to działa :/
Licencja jest ci potrzebna dopiero gdy chciałbyś zarabiać na grze ,a jak chciałbyś pokazać grę światu to tylko za free ;)

Idz na Kickstartera ,aby zebrać 1000$ :D. 900$ sobie weźmiesz :) ,a poza tym na kickstarterze na projekt jakiegoś soku przeznaczyli 10 000$ ,więc masz równe szansę

Reklama

Odp: Jakaś gierka :D
« Odpowiedź #35 dnia: Sob, 27 Lip 2013, 10:36:09 »

Sob, 27 Lip 2013, 16:29:44
Odpowiedź #36

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
Ale sok to sok xD
Na to to jeszcze za wcześnie, myślę nad zupełnym przerobieniem tej gry, iż niedługo może i ja będę w końcu miał telefon z androidem i będę mógł coś pokombinować ;)

Śro, 31 Lip 2013, 20:53:25
Odpowiedź #37

Offline Blue Storm

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 50
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Mayo,Mayo, ja doleciałem na księżyc :D Z tymi zacnymi super duper bugami, księżyc nagle wyleciał z planety wpierniczając się we mnie :D

Reklama

Odp: Jakaś gierka :D
« Odpowiedź #37 dnia: Śro, 31 Lip 2013, 20:53:25 »

Śro, 31 Lip 2013, 22:30:00
Odpowiedź #38

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
Haha :D Ale to księżyc doleciał na Ciebie a nie Ty na niego :P Poza tym pobrałeś wersję w pierwszym poście? Bo tę co Ci dałem jeszcze na czacie miała tego buga, teraźniejsza wersja powinna mieć Księżyc na prawidłowej orbicie :P

Czw, 01 Sie 2013, 23:27:49
Odpowiedź #39

Offline Grzegorz2121

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 168
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Będziesz konkurował tą grą z KSP?

Moje osiągnięcia:
-Kerbin: satelita,stacja kosmiczna
-Mun: lądownik załogowy z powrotem,baza,łazik automat.
-Minmus: sonda na powierzchni
-Eve: satelita, próbnik
I wiele innych!

Reklama

Odp: Jakaś gierka :D
« Odpowiedź #39 dnia: Czw, 01 Sie 2013, 23:27:49 »

Nie, 04 Sie 2013, 15:12:19
Odpowiedź #40

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
Nieee... Ogólnie nie lubię konkurować, moja gra będzie raczej inna niż kerbale i będzie ona w 2d (następna wersja) Ale zamierzam dodać coś z tego stylu, mianowicie budowanie, oczywiście będzie ono inne (gorsze) niż w KSP. Jeszcze nie umiem tak programować ;)

Nie, 04 Sie 2013, 15:16:19
Odpowiedź #41

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
będzie w 2D? Czyli zamierzasz konkurować z MunLanderem? :D
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Reklama

Odp: Jakaś gierka :D
« Odpowiedź #41 dnia: Nie, 04 Sie 2013, 15:16:19 »

Nie, 04 Sie 2013, 23:23:09
Odpowiedź #42

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
będzie w 2D? Czyli zamierzasz konkurować z MunLanderem? :D

To już prędzej :P Ale i tak ma to pójść na Androida, także to zawsze trochę inaczej nie? :D A poza tym raczej będą istniały tam światy kuliste czyli wiesz, zawsze coś innego ;)

Pon, 05 Sie 2013, 00:27:19
Odpowiedź #43

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
A ja się zastanawiałem niedawno, że dwuwymiarowe Kerbale to byłby świetny pomysł. Flaszowe gierki w stylu "wystrzel chomika jak najwyżej" są bardzo popularne. Wprowadzenie do takiej dwuwymiarowej rozgrywki mechaniki orbitalnej, konstrukcji rakiet itd. może zaowocować czymś bardzo grywalnym.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Jakaś gierka :D
« Odpowiedź #43 dnia: Pon, 05 Sie 2013, 00:27:19 »

Pon, 05 Sie 2013, 10:37:22
Odpowiedź #44

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
Właśnie wiem :D
Już od czasu kiedy tylko zaczynałem z Unity, czyli użytkując jeszcze na programie Game Maker próbowałem zrobić coś w tym guście, ale teraz mam większe doświadczenie z JS więc jest jeszcze łatwiej ;)