Autor Wątek: Jakaś gierka :D  (Przeczytany 5840 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pon, 15 Lip 2013, 13:46:25

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
Od wczoraj tworzyłem gierkę na silniku Unity (yay tak jak Kerbale :D) i chciałbym podzielić się z Wami tymczasowym postępem :)
Screeny:







Co to w ogóle jest?
Jest to gra z fizyką, kierujesz rakietą za pomocą wasdqe a shifter i ctrl zmniejszasz i zwiększasz ciąg (sterowanie specjalnie takie jak w kerbalach).

DOWNLOAD: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Prosiłbym o jakieś propozycję do owej gierki ;) A także o zgłaszanie bugów itp. :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE

Co Nowego?
•Koniec z płaskim pojedynczym terenem, teraz jesteś na asteroidzie ;) w miarę kulistej.
•Możliwość wchodzenia na orbitę
•Księżyc (sam nie wiem czy da się na nim pełnoprawnie wylądować)
•Słońce z lens flare
•EASTER EGG
•Dzień-Noc Na Asteroidzie (trochę to trwa)

Możliwe bugi:
•Orbity mogą nie działać poprawnie
•Gdy zbytnio się rozpędzisz możesz wejść pod teren ;)

Screen:



Wyzwania dla Was:

Znajdź Easter Egga (podpowiedź: jest na asteroidzie, nie szukaj na księżycu)
Dokonali: NIKT D:

Wyląduj/Rozbij się na księżycu
Dokonali: NIKT D:

Downloa W KOŃCU DZIAŁA: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Nie, 28 Lip 2013, 01:13:41 wysłana przez CupOfMayo »

Pon, 15 Lip 2013, 13:50:26
Odpowiedź #1

Offline KnightMoritz

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 91
  • Reputacja: 12
    • Zobacz profil
Rzecz jak najbardziej ciekawa :)

Co do propozycji... hmmm nie wiem czy ma to sens, ale możnaby z tego zrobić Testfield do kerbali- przydaje sie możliwość przetestowania zawieszenia łazika albo wytrzymałości nóżek lądownika przy danej grawitacji.

Reklama

Odp: Jakaś gierka :D
« Odpowiedź #1 dnia: Pon, 15 Lip 2013, 13:50:26 »

Pon, 15 Lip 2013, 14:47:40
Odpowiedź #2

Offline norbi1999

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 2
  • Potrzebny komuś producent muzyczny?? :) YouTube
    • Zobacz profil
Super ,ale ciekawiej by było jakbyś zrobił to na innym silniku  ;)

Pon, 15 Lip 2013, 14:50:08
Odpowiedź #3

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Ile się uczysz programowania? Chciałem się przez wakacje nauczyć ale nijak nie mogę się zebrać

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Odp: Jakaś gierka :D
« Odpowiedź #3 dnia: Pon, 15 Lip 2013, 14:50:08 »

Pon, 15 Lip 2013, 14:50:19
Odpowiedź #4

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 627
  • Reputacja: 91
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Zrób na Unreal Engine 3, dla freeware jest chyba darmowa licencja czy coś w tym guście.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Pon, 15 Lip 2013, 14:52:29
Odpowiedź #5

Offline norbi1999

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 2
  • Potrzebny komuś producent muzyczny?? :) YouTube
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zrób na Unreal Engine 3, dla freeware jest chyba darmowa licencja czy coś w tym guście.

Lepiej na Cry Engine 3 ,bo unreal jest przeznaczony do liniowych lokacji

Reklama

Odp: Jakaś gierka :D
« Odpowiedź #5 dnia: Pon, 15 Lip 2013, 14:52:29 »

Pon, 15 Lip 2013, 15:22:31
Odpowiedź #6

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
Unity engine też jest darmowy. Tzn. można kupić wersję pro czy jakąś tam ale ja sie na razie trzymam darmowej :)

Pon, 15 Lip 2013, 16:12:36
Odpowiedź #7

Offline norbi1999

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 2
  • Potrzebny komuś producent muzyczny?? :) YouTube
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Unity engine też jest darmowy. Tzn. można kupić wersję pro czy jakąś tam ale ja sie na razie trzymam darmowej :)
Ok tylko chodziło mi o to ,że ksp jest na unity więc to jakby to samo  ;)

Reklama

Odp: Jakaś gierka :D
« Odpowiedź #7 dnia: Pon, 15 Lip 2013, 16:12:36 »

Pon, 15 Lip 2013, 16:24:23
Odpowiedź #8

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 627
  • Reputacja: 91
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Teren ciekawszy niż w całym KSP :D
Nie powiem, takie kaniony i wzgórza to jest coś.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Pon, 15 Lip 2013, 16:29:51
Odpowiedź #9

Offline Rahilnux

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Dodaj gwiazdy i popraw wygląd lądownika, może rcs'y 
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: Jakaś gierka :D
« Odpowiedź #9 dnia: Pon, 15 Lip 2013, 16:29:51 »

Pon, 15 Lip 2013, 17:20:21
Odpowiedź #10

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Od wczoraj tworzyłem gierkę na silniku Unity (yay tak jak Kerbale :D) i chciałbym podzielić się z Wami tymczasowym postępem :)
[...]
Prosiłbym o jakieś propozycję do owej gierki ;) A także o zgłaszanie bugów itp. :)

Nie bawiłem się nigdy Unity, ale jak na krótki developing, to czapa z głowy. Tylko tak - Kerbale już są ;) Jeżeli robisz to dla własnej frajdy i treningu to spoko, ale jeżeli chcesz wyjść z tym dalej, to lepiej wymyślić coś oryginalnego. Spójrz chociażby na slendera - robiony na zaliczenie przedmiotu a zrobił światową furorę. Z całym szacunkiem, ale Kerbali raczej nie przebijesz, więc zawsze będzie to "to takie jak kerbale, ale bez tego i tego".

A poza tym, to ja bym chciał jeszcze sterowanie myszką ;) Dawno dawno temu była taka gierka "Lander" w której sterowało się stateczkiem górniczym - to co tu mamy pod wsadem było pod myszką, a ciąg na zasadzie jest/nie ma pod lewym klawiszem. To było niesamowicie fajne rozwiązanie, wymagające, ale umożliwiające też po ogarnięciu bardzo precyzyjną kontrolę.
« Ostatnia zmiana: Pon, 15 Lip 2013, 17:22:36 wysłana przez beryl »

Pon, 15 Lip 2013, 18:25:19
Odpowiedź #11

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
Nie lepiej zrobić z tego trening do kerbali?
Ja bym coś takiego nawet kupił, wielu ludzi pewnie też.
Nie chcę się wtrącać, ale uważam że to dobry pomysł a nawet pomysł na zarobek.
Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

Reklama

Odp: Jakaś gierka :D
« Odpowiedź #11 dnia: Pon, 15 Lip 2013, 18:25:19 »

Pon, 15 Lip 2013, 18:38:02
Odpowiedź #12

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Musiałaby być identyczna fizyka jak w kerbalach, możliwość wczytania statków z kerbali etc. I po co trenować do kerbali, skoro można w kerbalach?

Wto, 16 Lip 2013, 15:26:04
Odpowiedź #13

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
bo testowanie lądownika na minmus jest niemożliwe ( praktycznie ) na kerbinie?
Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

Reklama

Odp: Jakaś gierka :D
« Odpowiedź #13 dnia: Wto, 16 Lip 2013, 15:26:04 »

Wto, 16 Lip 2013, 15:30:46
Odpowiedź #14

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Oczywiście, że jest możliwe, wystarczy tam dolecieć :D