Po pierwsze to nieszczęsne podwozie. Ja bym je powiększył i wsunął w kadłub. Miałbyś większe koła na krótszych goleniach. Bo by były wsunięte.
To jest bardzo mądry pomysł i niewykluczone, że w przyszłości tak zrobię, nie wiem jednak czy nie zwiększy to za bardzo masy a już teraz przy realistycznej mocy silnika i tej samej masie własnej co w oryginale, mam ogromne problemy, żeby w ogóle nim wystartować. Tzn. startuję bez problemu ale potrzebuję na to ponad połowy pasa startowego, trochę za dużo jak na taki samolocik.
Wiem, że tutaj ocenia się głównie wygląd ale dla mnie realistyczny performance jest równie ważny. Dlatego na razie dam sobie z tym spokój zwłaszcza, ze na oku mam pewne kółka z Firespittera, które podobno nawet zostały zaktualizowane do 1.1.2. Powód dla których nie sprawdzę ich tu i teraz jest dosyć prozaiczny: otóż siedzę cały czas na 1.0.5 bo Squad zepsuł koła w updacie 1.1 i samoloty przy większych prędkościach potrafią się zachowywać bardzo niestabilnie. Czekam więc aż to poprawią - co może zająć dni, tygodnie, miesiące.... Mam Firespittera dla KSP 1.0.5 ale koła z tego moda nie zachowują się zbyt stabilnie. Musiałem spędzić kilka ładnych godzin próbujących różnych ustawień w plikach .cfg żeby poprawić stabilność innych kół i z tymi byłoby tak samo. Dlatego teraz tego nie zrobię, wolę poczekać na update 1.1.3 i sprawdzić jak działa Firespitter na najnowszym KSP. Dopiero potem podejmę jakiekolwiek działania w sprawie tych kół.
Po drugie, cylindry. Jeżeli masz Tweaka, to nie widzę nawet najmniejszego problemu by odwzorować cylindry. Tak jak to na przykład zrobiłem w mojej motolotni:
Cylindry mogę odwzorować z procedural parts bez problemu, nie zrobiłem tego ponieważ użyłem silnika z osłoną a wiec trzeba założyć że cylindry są tam w środku (dziwne byłoby gdyby wystawaly - od czegoś przecież jest ta osłona). Mam na oku silnik bez osłony ale nie jest on kompatybilny z 1.0.5 - wiem natomiast, że ktoś pracuję nad jego updatem do wersji 1.1.X dlatego wolę sobie zaczekać. nie spieszy się. A jak nie będzie aktualizacji moda to po prostu dorobię cylindry do tego silnika który jest zamontowany.
dlatego pociąłem lotkę na plasterki i złożyłem łuk z wielu kawałków.
To dokładnie tak jak ja. Po prostu najwidoczniej użyłeś większej ilości plasterków i stąd lepszy efekt. Nie mniej jednak mnie podoba się obecny wygląd skrzydeł i nie zamierzam już tego poprawiać.
Co do zastrzałów skrzydeł, to chodziło mi o to, że są zbyt blisko kadłuba. Na wszystkich fotkach to wyraźnie widać, że są nieco dalej. A co do kąta, to po prostu nie są one patrząc od przodu pionowe, lecz leciutko się rozszerzają ku górze.
Teraz zrozumiałem, że mówisz o nich patrząc od przodu. Poprawiłem je, teraz rozszerzają się ku górze. Możliwe, że powinny być jeszcze bardziej oddalone od kadłuba ale gra nie pozwala mi na większe oddalenie ich. Na montowanie od nowa jestem zbyt leniwy. Te kratownice blisko kadłuba też nie są w 100% zgodne z prawdą historyczną.
Ciekaw jestem jakby w Twoim wykonaniu wyglądały samoloty takie jak Horten Ho 229 czy Messerschmitt Me 323.
Ho 229 figurował kiedyś na mojej liscie ale wykresliłem go z powodu braku czasu. Oznacza to, że na pewno nie pojawi się w tym roku, niewykluczone natomiast, że pojawi się w przyszłym po tym jak zrobię repliki tych samolotów które są dla mnie bardziej priorytetowe.
Co do Me 323 to przed twoim postem nawet nie wiedziałem, że taki samolot w ogóle istnieje. Wszystko dlatego, że moje zainteresowanie lotnictwem jet bardzo bardzo świeże i jest to uboczny efekt grania w Kerbale a nie na odwrót tak jak w przypadku kosmosu - interesowałem się astronautyką lata przed Kerbalami ale samolotami zainteresowałem się wyłącznie dzięki Kerbalom.