• Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I 5 1
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I  (Przeczytany 22435 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pon, 05 Wrz 2016, 01:39:59
Odpowiedź #75

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Tupolev Tu-95

Tu-95 (w kryptonimie NATO "Bear") – radziecki strategiczny samolot bombowy dalekiego zasięgu. Napędzany przez silniki turbośmigłowe NK-12 ze śmigłami przeciwbieżnymi. W służbie od 1956. Obok Tu-160 stanowi podstawowe uzbrojenie rosyjskiego lotnictwa strategicznego. Tu-95 wziął bezpośredni udział w zrzucie Car Bomby - największej jądrowej bomby lotniczej w historii.



















« Ostatnia zmiana: Czw, 16 Lut 2017, 17:55:01 wysłana przez winged »

Śro, 07 Wrz 2016, 18:19:15
Odpowiedź #76

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
MiG-21

MiG-21 (ros. МиГ-21, kod NATO: Fishbed) – radziecki samolot myśliwski skonstruowany w latach 50. XX wieku w biurze konstrukcyjnym MiG przez Artioma Mikojana i Michaiła Guriewicza. Ze względu na swoją sylwetkę dorobił się wśród pilotów nazwy „ołówek”lub "bałałajka".

Samoloty te weszły na wyposażenie polskiego lotnictwa w 1963 r i znajdowały się w nim aż do 2004 r. kiedy to zostały zastąpione przez F-16.












Uzbrojenie:
- 4 pociski R-60 klasy powietrze-powietrze
- 2 wyrzutnie pocisków niekierowanych S-8
- 2 bomby po 500 kg
- działko dwulufowe GSh -23mm











Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #76 dnia: Śro, 07 Wrz 2016, 18:19:15 »

Pią, 09 Wrz 2016, 21:55:45
Odpowiedź #77

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
A paciemu nie srebrny i w polskich barwach? ;) Podwozie znów cokowiel wysokie, ale to szczegół. I nie został zastąpiony przez F-16 w 2004. F-16 pojawiły się w 2006. Przez ten czas eskadry podtrzymywały nalot na Iskrach.

Pią, 09 Wrz 2016, 23:30:54
Odpowiedź #78

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Widzisz ten szary luk, w którym chowa się tylne podwozie na ostatnim zdjęciu? Gdybym robił niższe podwozia to ten luk wystawałby z góry w nieelegancki sposób. Mógłbym zakryć go grubszymi skrzydłami ale to też nie wyglądałoby najlepiej.

[Post scalony: [time]Sob, 10 Wrz 2016, 00:52:06[/time]]





Fairchild Republic A-10 Thunderbolt II

Fairchild A-10/OA-10 Thunderbolt II, nazwa kodowa Warthog – pierwszy amerykański samolot bliskiego wsparcia sił lądowych Sił Powietrznych Stanów Zjednoczonych. A-10 jest jednomiejscowym, efektywnym i bardzo odpornym na uszkodzenia, napędzanym dwoma silnikami turbowentylatorowymi samolotem szturmowym przeznaczonym do niszczenia czołgów, pojazdów opancerzonych i innych celów naziemnych. Nazwa Thunderbolt została nadana tej maszynie na cześć P-47 Thunderbolta, samolotu myśliwsko-bombowego z drugiej wojny światowej.

A-10 wziął udział m.in. w pierwszej wojnie w Zatoce Perskiej (1991), wojnie w Kosowie (1999), Afganistanie (2001), drugiej wojnie w zatoce Perskiej (2003).

Zastosowanie prostych skrzydeł umożliwiło osiągnięcie doskonałej zwrotności oraz krótkiej drogi startu i lądowania. Umożliwia ono również prowadzenie lotów patrolowych z niewielkimi prędkościami rzędu 300 km/h.

Zarówno kabina pilota, jak i najważniejsze systemy sterowania chronione są pancerzem tytanowym o masie 400 kg (tzw. wanna tytanowa). Wyloty spalin z silników odrzutowych usytuowane są powyżej stateczników poziomych i pomiędzy dwoma podwójnymi statecznikami pionowymi, dzięki czemu zredukowano źródło ciepła (sygnaturę), zmniejszając prawdopodobieństwo trafienia pociskami rakietowymi naprowadzanymi na podczerwień. Takie usytuowanie silników chroni je także częściowo przed ogniem obrony przeciwlotniczej, ponieważ podczas ataku zasłaniają je powierzchnie skrzydeł i usterzenia ogonowego. Ponadto samolot jest w stanie kontynuować lot z całkowicie odstrzelonym jednym silnikiem

Chociaż samolot A-10 może przenosić znaczną ilość uzbrojenia podwieszanego, to głównym jego uzbrojeniem pozostaje siedmiolufowe działko systemu Gatlinga GAU-8/A Avenger kalibru 30 mm. To najpotężniejsze wielolufowe działko lotnicze, wokół którego jest właściwie obudowany kadłub samolotu A-10, strzela pociskami przeciwpancernymi z rdzeniem ze zubożonego uranu z szybkostrzelnością 4200 pocisków na minutę. Pociski z tego działka charakteryzujące się znaczną masą i dużą prędkością wylotową umożliwiają zniszczenie każdego czołgu. Zamontowano je niesymetrycznie, nieco w lewo od podłużnej osi samolotu i pod kątem 3° w dół, umożliwiając skuteczniejsze ostrzeliwanie celów naziemnych.

Duża siła odrzutu działka Avenger, równa mocy jednego silnika A-10, doprowadziła do powstania legendy mówiącej, że odpowiednio długa seria z działka jest w stanie zatrzymać samolot w powietrzu lub nawet zmusić go do lotu do tyłu. Zgodnie z danymi producenta działka GAU-8/A Avenger jego siła odrzutu wynosi 45 kN, co jest wartością stanowiącą ponad połowę łącznego ciągu obu silników samolotu pracujących na pełnym ciągu. Podczas strzelania samolot oczywiście leci do przodu, zakładając, że oba silniki pracują z pełną mocą. Jeżeli jeden z silników jest uszkodzony lub niesprawny, siła odrzutu działka rzeczywiście może przekroczyć siłę ciągu pozostałego silnika.

W Kerbalach strzelając z działka GAU-8 można rozpędzić go do 150 km/h jadąc do tyłu.












Uzbrojenie widoczne na zdjęciu:

- działko GAU-8/A Avenger kal. 30 mm
- 2 wyrzutnie LAU-68 z niekierowanymi pociskami Hydra kalibru 70 mm
- 6 pocisków AGM-65 Maverick klasy powietrze-ziemia
- 2 bomby CBU-87
- 2 pociski AIM-9 Sidewinder klasy powietrze-powietrze dla obrony własnej

Wyposażenie dodatkowe widoczne na zdjęciu:

- pułapki termiczne i dipole odbijające (pułapki radarowe)
- zasobnik ECM ALQ-131 (urządzenie zakłócające)
- LITENING AN/AAQ-28 (system celowniczy służący do identyfikacji, wyboru celów i naprowadzania na cele)







« Ostatnia zmiana: Sob, 10 Wrz 2016, 00:54:57 wysłana przez winged »

Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #78 dnia: Pią, 09 Wrz 2016, 23:30:54 »

Sob, 10 Wrz 2016, 19:26:50
Odpowiedź #79

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Elegancki, tylko znów podwozie nie takie :D U Ciebie chowa się w skrzydła, a mogłeś spokojnie zastosować owiewki.

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
« Ostatnia zmiana: Pon, 12 Wrz 2016, 17:01:13 wysłana przez beryl »

Pon, 12 Wrz 2016, 13:34:05
Odpowiedź #80

Offline TheDestroyer111

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Przepraszam bardzo, Warthog to pseudonim, nazwa kodowa to A-10 Thunderbolt II.
I znowu przepraszam, bo jak już idziesz na uber realizm, to mógłbyś:
Koła porządnie zbudować (z owiewkami włącznie)
Skrzydła dać do przodu
Działko ustawić na środku
Zmniejszyć wysokość kół
Poprawnie wyskalować samolot (na razie nie widać za bardzo, żeby był wgl uzbrojony w cokolwiek)
Skoro podobno z proceduralnymi skrzydłami "da się zrobić WSZYSTKO", to zbuduj poprawnie tylną część skrzydeł tuż przy kadłubie i pochyl o jakieś pięć stopni w górę (to można bez modów nawet zrobić)
Obrócić lekko także ogon
Znaleźć lepsze miejsce na weapon manager i amunicję

Wiele twoich replik jest naprawdę dokładnych, ale ostatnie są niewiele lepsze od moich, tym bardziej że mocno polegają na modach.

P.S. Jest taka jedna drobnostka którą muszę jednak pochwalić, a mianowicie
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #80 dnia: Pon, 12 Wrz 2016, 13:34:05 »

Wto, 13 Wrz 2016, 14:20:53
Odpowiedź #81

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
@TheDestroyer111 pozwól, że na twoje uwagi odpowiem cytując twój wcześniejszy wpis:

Cytat: TheDestroyer111
Buduję te samoloty zazwyczaj w taki sposób, aby były funkcjonalne i miały w miarę prostą konstrukcję (przyznam że mój laptop nie utrzyma zbyt dużej liczby części w grze, a często latam kilkoma pojazdami naraz).

No i moje muszą jeszcze na pierwszy i drugi rzut oka wyraźnie przypominać pierwowzór.  :)

Wto, 13 Wrz 2016, 15:28:15
Odpowiedź #82

Offline Dzikfal

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Cytuj
ale ostatnie są niewiele lepsze od moich

Winged!
Zrób F-111 i F-15!
Tak dla porównania  :D

Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #82 dnia: Wto, 13 Wrz 2016, 15:28:15 »

Wto, 13 Wrz 2016, 16:56:25
Odpowiedź #83

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 342
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
 Nie zalecam askalacji. Destroyer się obraził, głównie pewnie na mnie, że zwróciłem mu uwagę, iż w naszym forumowym świecie replik te jego są niewiele warte. Ale też moja krytyka była konstruktywna. No i chciałbym zauważyć, że aktualna krytyka Wingeda napisana przez Destroyera też jest konstruktywna. Nie napisał, że be, fuj, do dupy, tylko napisał wyraźnie co jest nie tak w replice Wingeda. Ja się w tym wątku nie wypowiadam, bo się nie znam na współczesnych samolotach, gdyż zupełnie mnie nie interesują. Dlatego też nawet nie próbuję zgadywać, na ile są zbliżone do oryginałów.
Więc tak sobie myślę, że dużo lepiej poprawić wytknięte błędy (o ile faktycznie występują) i cieszyć się doskonałą repliką, bądź zignorować wypowiedź, niż się odgryzać.

Wto, 13 Wrz 2016, 17:25:11
Odpowiedź #84

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Zgodzę się z Kadafem co do krytyki. Co do samolotów mimo małych niedociągnięć, których ja nie dostrzegam (po prostu nie mam aż takiej wiedzy) chylę czoła do samej podłogi. Sam od dłuższego czasu pracuję nad repliką i to tylko jednej rakiety w programie gdzie mam podane na tacy praktycznie wszystko co chcę. Ty Winged potrafisz obejść wszystkie ograniczenia tej gry aby osiągnąć swój cel. Życzę powodzenia i dużo samozaparcia przy dalszych konstrukcjach.

Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #84 dnia: Wto, 13 Wrz 2016, 17:25:11 »

Śro, 14 Wrz 2016, 07:13:11
Odpowiedź #85

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Więc tak sobie myślę, że dużo lepiej poprawić wytknięte błędy (o ile faktycznie występują) i cieszyć się doskonałą repliką, bądź zignorować wypowiedź, niż się odgryzać.
Kadafie, ignorowanie czyjejś wypowiedzi to najgorsze możliwe wyjście natomiast problem jest traki, że na 10 uwag 4 są dla mnie niesłuszne, 6 jest słusznych lub nie ale tylko jedną mogę poprawić i ta jedna zmiana nie jest warta prezentowania samolotu o nowa.

niesłuszne wg. mnie to:

Cytuj
Skrzydła dać do przodu
Działko ustawić na środku
Znaleźć lepsze miejsce na weapon manager i amunicję
Poprawnie wyskalować samolot (na razie nie widać za bardzo, żeby był wgl uzbrojony w cokolwiek)
-skrzydła są we właściwym miejscu, zawsze porównuje takie rzeczy z pierwowzorem.
-działko nie jest ustawione na środku w oryginale.
-weapon manager i amunicja są już ustawione w najmniej widocznym miejscu a wtapiać w kadłub samolotu ich nie zamierzam
-samolot ma takie same wymiary jak oryginał.




Jedna jest słuszna ale tłumaczylem już, że nie mogę jej poprawić
Cytuj
Zmniejszyć wysokość kół
Wystające luki na koła wyglądałyby o wiele gorzej.



Jedna jest słuszna ale zwiększyłaby całkowitą liczbę części:
Cytuj
Koła porządnie zbudować (z owiewkami włącznie)
i dlatego odpada.



Jedna jest słuszna i można ją poprawić
Cytuj
pochyl o jakieś pięć stopni w górę



Jedna chyba jest słuszna ale jeśli tak to TheDestroyer musi poprawić spory kawałek polskiego internetu:
Cytuj
Warthog to pseudonim, nazwa kodowa to A-10 Thunderbolt II

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



A ta jest pewnie słuszna ale jej nie rozumiem więc nie mam jak poprawić:
Cytuj
zbuduj poprawnie tylną część skrzydeł tuż przy kadłubie



Ta wymagałaby podziału kadłuba na ogon i resztę (zresztą kadłub jest już nieco pochylony)
Cytuj
Obrócić lekko także ogon
Co wymagałoby przebudowania całego samolotu.





« Ostatnia zmiana: Śro, 14 Wrz 2016, 07:17:24 wysłana przez winged »

Sob, 15 Paź 2016, 03:02:53
Odpowiedź #86

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Antonow An-124

An-124 Rusłan (kod NATO: Condor) – czterosilnikowy, odrzutowy, strategiczny samolot transportowy produkcji radzieckiej, zaprojektowany w biurze konstrukcyjnym Antonowa. W chwili oblotu 26 grudnia 1982 i późniejszej oficjalnej prezentacji podczas paryskiego salonu lotniczego (Paris Air Show) 28 maja 1985 był największym produkowanym samolotem transportowym świata, odbierając palmę pierwszeństwa amerykańskiemu Lockheed C-5 Galaxy.







Skrzydła powinny być grubsze ale dobiłem juz do limitu grubości Procedural Wings, również wnęki na koła nie powinny wystawać z samolotu ale w przeciwnym wypadku rozstaw kół byłby zbyt mały.




Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #86 dnia: Sob, 15 Paź 2016, 03:02:53 »

Pon, 31 Paź 2016, 17:33:37
Odpowiedź #87

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Antonow An-225 Mriya

An-225 Mrija (ukr. Мрiя – „marzenie”, kod NATO – Cossack) – sześciosilnikowy samolot transportowy produkcji radzieckiej, pochodzący z biura konstrukcyjnego Antonowa, zbudowany w zakładach Antonowa. Jest to największy obecnie używany i najcięższy w historii samolot. Zbudowano tylko jeden egzemplarz (budowy drugiego nigdy nie zakończono).

Samolot zaprojektowano w celu przenoszenia orbitera Buran oraz części rakiety Energia, jednak z uwagi na zaniechanie programu Buran, nie używano go dłużej w tym celu. W chwili obecnej jedyny istniejący An-225 Mrija jest używany komercyjnie od 2001 r. przez ukraińskie linie Antonov Airlines do przenoszenia bardzo ciężkich ładunków. Mimo że jest to największy obecnie używany samolot, nie jest to największy pod względem wymiarów samolot w historii – był nim amerykański Hughes H-4 Spruce Goose (Świerkowa Gęś). H-4 miał większą rozpiętość skrzydeł, ale był zdecydowanie krótszy oraz miał mniejszą masę. H-4 wykonał tylko jeden lot, po którym zrezygnowano z jego eksploatacji i rozbudowy.














Pon, 31 Paź 2016, 18:22:07
Odpowiedź #88

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
@winged aż się prosi zapakować mu Burana na grzbiet  ;)

Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #88 dnia: Pon, 31 Paź 2016, 18:22:07 »

Pon, 31 Paź 2016, 18:56:23
Odpowiedź #89

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Niestety jedyny znany mi mod na Burana nie jest kompatybilny z RO.

 

Sekcja lotnicza Kadaf Industries

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 72
Wyświetleń: 11976
Ostatnia wiadomość Śro, 04 Paź 2017, 13:57:38
wysłana przez Element4ry
[ED] - Sekcja Lotnicza

Zaczęty przez Drangir

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 7151
Ostatnia wiadomość Sob, 06 Cze 2015, 14:42:18
wysłana przez Mithrill
Flyer-1

Zaczęty przez rafal3920

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1469
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Sty 2013, 11:40:45
wysłana przez rafal3920
Sekcja transportowa Prottos Dynamics

Zaczęty przez Prottos97

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1379
Ostatnia wiadomość Pon, 15 Lut 2016, 20:50:34
wysłana przez Prottos97