Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - oli00PL

Strony: [1] 2 3 ... 26
1
Poproś o pomoc / Odp: Rakieta na Mun.
« dnia: Czw, 21 Lis 2013, 11:03:33 »
Sam kiedy zaczynałem swoją przygodę z KSP wzorowałem się na nim - To nic złego, przynajmniej na początku.
Oczywiście później radził bym ci użycie własnej wyobraźni, ale tak jak już mówiłem - Wyobraźnia bez podstawowej wiedzy o lotach kosmicznych i budowie rakiet nic nie da.

Pozdrawiam, i życzę ci miłego zdobywania kosmosu!

2
Dyskusje ogólne / Odp: [SPOILER] Lista Easter eggów ( anomali )
« dnia: Czw, 21 Lis 2013, 10:59:38 »
Przede wszystkim nie ja podaję kordy na talerzu - Ja daję je tak aby ktoś kto chce tylko zobaczyć zdjęcia nie musi ich widzieć.

Sam lubię poszukiwać easter eggi na własną rękę, i zazwyczaj wyszukuję tylko informacji dotyczących położenia z dokładnością do 100-300 km, bo inaczej trudno znaleźć ich położenie.
Więc i tak nikt nie znajdzie wszystkiego bez minimum informacji - I tak Kerbal Map jest na tyle nieczytelny że np. Krakena szukałem przez godzinę, na miniaturowym Bopie. Za to twarzy na dunie nie da się tak znaleźć - Wczytuje się dopiero 5 km od pojazdu. Kilka godzin poszukiwałem jej w kraterze wielkości góra 50 km.

Tak więc wcale nie psuję ludziom zabawy - Jeśli chcą szukać to będą szukali.

3
Poproś o pomoc / Odp: Anteny - Satelity
« dnia: Śro, 20 Lis 2013, 17:08:33 »
Nie najgorzej, mi udało się po 11 próbie - w ostatniej chwili wyskoczyłem kerbalem bo okazało się że brakuje około 500m i odrobiny paliwa mięcej niż się spodziewałem do wyhamowania :P Mimo iż było to chyba w 0.20 to wciąż to doskonale pamiętam.

P.S zapraszam do działu powitań, and Welcome in Kerbale.pl :)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

4
Poproś o pomoc / Odp: Rakieta na Mun.
« dnia: Śro, 20 Lis 2013, 17:02:41 »
@up
Nie zapomnij dodać na początek reklama  ;D
Nigdy za nic nie dawać początkującemu gotowej rakiety - niech sam na wzór czegoś prostego. Dziękuję kilku osobą za to że nie dali mi swojej własnej rakiety. Gdyby nie to nie umiał bym zapewne teraz bezproblemowo dolecieć w dowolne miejsce układu kerbolskiego.

@Wieczor
Mam dla ciebie prostą radę - Weź kokpit jednoosobowy, dodaj do niego spadochron i 2 RTG, następnie dodaj decoupler i poniżej największy zbiornik 1m ( te mniejsze zbiorniki, 1,25m ) silnik atomowy, pod to kolejny decoupler, tym razem większy i pomarańczowy zbiornik, pod niego wsadź silnik typu Skipper. Pod to daj decouplera ( tak, tego większego ) pod to kolejny pomarańczowy zbiornik, do niego silnik typu mainsai. Dodaj z boku korzystając ze 6-krotnej symetrii dodatkowe pomarańczowe zbiorniki i do nich kolejne mainsaie ( x zwiększamy symetrie, a shift + x zmniejszamy ).
Połącz to taśmą tak aby się nie kiwało. Powinno spokojnie dolecieć na orbitę muna i z powrotem ( w teorii również wylądować, ale tego początkującemu nie zalecam ) - Mi dolecenie do Muna po raz pierwszy zajęło spokojnie kilka godzin. Później nauczyłem się latać na inne planety, najlepiej wszystkiego uczyć się samemu. Jest to wyjątkowo trudny proces, ale ogromna satysfakcja płynąca z udanego lotu jest wystarczającą nagrodą ;)

Pozdrawiam!

5
Poproś o pomoc / Odp: IVA
« dnia: Śro, 20 Lis 2013, 15:31:17 »
Klikasz "c" aby wejść, i "c" aby wyjść.


6
Obsługa techniczna / Wszelkie błędy wersji 0.22 i przyszłych
« dnia: Śro, 20 Lis 2013, 15:27:56 »
Kiedyś tam, zdaje się że to były czasy 0.20, ktoś tworzył listę bugów owego feralnego 0.20.

Uważam iż jest to dobry pomysł - Dlatego też tworzę ten temat.
Jest to temat w którym liczę że będą umieszczane wszelkie zauważone przez forumowiczów bugi gry.

Zasady:
-Jeśli nie posiadamy żadnych zdjęć, np. Jeśli był to bug który rozłączał grę ze steamem ( nazywam go "steam out", odłącza on grę od steama na czas działania aplikacji - po restarcie wszystko działa poprawnie ) Wystarczy sam tekst,  ale jeśli jest to możliwe prosił bym o screeny.
-Bugi dotyczą tylko aktualnej wersji i poprzedniej ( czyli 0.21 i 0.22 ) Kiedy wyjdzie następna aktualizacja będzie to 0.22 i 0.23 i tak dalej.
Co jakiś czas ktoś ( prawdopodobnie ja albo ktoś inny o dobrych intencjach ) będzie zbierał wszystkie bugi do kupy i wysyłał do Squadu.
Poza tym, z racji mnogości błędów tej gry nie jest możliwe ustalenie spójnych zasad, innych niż powyższe.

Wszystkie bugi będę zbierał ( skrócony opis ) tu:
===========================================================================



===========================================================================

Pozdrawiam.

7
Dyskusje ogólne / Re: [SPOILER] Lista Easter eggów ( anomali )
« dnia: Śro, 20 Lis 2013, 15:23:37 »
@up
Błąd poprawiony.


Mam małą przerwę w kerbalach ale jak tylko wrócę rozpocznę dalsze poszukiwania EE'ów.
Przez ten czas liczę na was, i na wasze informacje.

8
Inne / Odp: Forumowa misja na Dunę
« dnia: Nie, 17 Lis 2013, 17:50:47 »
Wiem, i właśnie o to chodzi.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
wrócić na kerbin bez lądownika  ;)
Poleci na Dunę, rozpocznie lot powrotny. Wejdzie na orbitę kerbinu, odrzuci moduł ratowniczy i wyląduje na kerbinie - po co wysyłać dodatkowy pojazd aby ściągnąć kerbonautów z orbity?
Już raz to testowałem - Nie dodałem ładunku, ale paliwa spokojnie wystarczy.

9
Inne / Odp: Forumowa misja na Dunę
« dnia: Nie, 17 Lis 2013, 17:38:40 »
Podstawowy problem - jeśli usunę nóżki to skończy się to śmiercią 1-5 kerbali - I tak pojazd jest zbudowany tak, coby nie wystartować po lądowaniu - Silnik uderzając o powierzchnie powinien się rozpaść, a nóżki mają zabezpieczyć kerbale przed śmiercią.

10
Inne / Odp: Forumowa misja na Dunę
« dnia: Nie, 17 Lis 2013, 16:27:32 »
Czy pojazd może mieć dodatkowe funkcje?
Posiadam aktualnie pojazd z odrzucanymi zbiornikami, zdolny do lotu na dunę i z powrotem. Pojazd posiada również ( zbudowany raczej do awaryjnych lądowań ) moduł ratunkowy, składa się on z 1-osobowego kokpitu ,4 foteli dla reszty załogi, silnika , paliwa i nóżek. Czy warto to zostawiać? Gdyby usunąć ten moduł pojazd był by w stanie przenieść sporo cięższy ładunek, ale nie dawał by bezpieczeństwa załodze.

Ogólnie pomysł jest dość dobry, jednak co dziwne większość forumowiczów nie umie dolecieć dalej niż na minmusa ( Choć myślę że to dla tego że nie spróbowali. Kiedyś też tak myślałem, a potem okazało się że niektóre moje pojazdy potrafią dolecieć bez problemu na Joola. ). Dla tego też nie liczył bym na więcej niż kilku uczestników.

11
Inne / Re: Forumowa misja na Dunę
« dnia: Pią, 15 Lis 2013, 12:09:48 »
Też mi problem :) Gdy zaczniemy od ładunku, a potem zbudujemy moduł transporotowy i nośną dostosowaną do ładunku nic nie powinno się stać.

Moim zdaniem jest to dobry pomysł, mimo iż mogą wyjść z tego spore problemy. Uważam jednak że najlepszym celem jest Duna,  lub Vall. Są to ciekawe ciała niebieskie o sporej grawitacji - Misja w końcu nie może być łatwa.

Oczywiście, są ludzie którzy nie umieją na Dunę dolecieć - A co dopiero na Vall! Ale tak było, jest i będzie. Może korzystając z gotowego sprzętu się nauczą, nigdy nikt nie dogodzi wszystkim.

Jestem za pomysłem, i jeśli odbędzie się na pewno do niego przystąpię.

pozdrawiam .

12
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Śro, 13 Lis 2013, 15:25:59 »
Miejmy nadzieje że i tu się uda.
Liczę że będzie dostępny tryb singleplayer i 2 rodzaje serwerów - Prywatne na kilka osób ( przydatne gdy chcemy zaprojektować statek ) i oficjalne, będą potężne i zapełnione graczami.

Czy twórcy mają w planie planety? Taka walka na orbicie, gdzie po trafieniu w mostek silniki wciąż działają i lecisz prosto w planetę ( Wyobraźcie sobie wejście w atmosferę gigantycznym statkiem który rozpada się i topi :) ) Ostatecznie rozbijasz się, we większych statkach zapewne będzie coś takiego jak kapsuły ratunkowe - część graczy się uratuje, a reszta roztrzaska się z prędkościom kilku set km/h o powierzchnię planety. to by było w prost miodne - Wielkie korporacje toczyły by boje o całe układy planetarne :)

 

13
Modyfikacje / Odp: Planet Factory - nowe planety i księżyce (download)
« dnia: Wto, 12 Lis 2013, 22:15:55 »
Jak dotąd wykonałem jeden lot na orbitę jednej z planet dodanych - wkrótce to opublikuję.
Całość zapowiada się dobrze, aczkolwiek są małe bugi z widokiem.

14
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Wto, 12 Lis 2013, 19:30:07 »
Gra ma olbrzymi potencjał.
Przypomina mi się pierwsza wydana wersje ksp. Brak faz, brak symetrii, atmosfera nieskończona.
Nie mam pewności ale chyba 0.3...
A to? Zgaduję że na koniec będzie przypominało mieszaninę Star Made i Eve online. Prawdopodobnie statki będzie trzeba robić do różnych sytuacji - Od myśliwców, po przez fregaty rodem z Star Wars'ów ( Tartan, Nebulon B, kanoniera ), aż po Super Star destroyer'y i gwiazdę śmierci!
Taka gwiazda śmierci, może nie 1:1 bo była by za duża dla większości komputerów, ale zdolna niszczyć całe floty gigantycznych statków.

Oczywiście, prawdopodobnie duża część statków ani trochę nie będzie przypominała tych z gwiezdnych wojen. Ale to ciekawy wzór. 

15
Modyfikacje / Odp: Planet Factory - nowe planety i księżyce (download)
« dnia: Wto, 12 Lis 2013, 14:50:20 »
To wygląda... wygląda...
miodnie!!!
od dawna liczyłem na nowe planety w KSP, prawie wszystkie już widziałem i potrzebuję odmiany.
Szczególnie mnie ciekawi ta planeta przypominająca Laythe, nie będzie już problemu w przypadku awaryjnego lądowania w polu ( Czyt. na innej wyspie niż trzeba).

Strony: [1] 2 3 ... 26