136
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Sob, 10 Mar 2018, 14:08:11 »
Jaka on ma sile ciagu? Tyle samo co standardowy F1?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
TAK, jeśli jedną z tych konstrukcji przeniesiesz do subassembly i zapiszesz (subassembly dostępne jest po rozsunięcia dodatkowych opcji segregacji, strzałką w górnym lewym rogu)Niekoniecznie trzeba to robic przez subassembly, do dolaczania innych projektow do aktualnego sluzy funkcja MERGE w oknie ladowania, poprostu zamiast LOAD dajemy MERGE.
Na początku sprawdziłbym czy jakiś mod nie psuje gry. Wywalaj po jednym modzie i sprawdzaj do momentu aż gra zacznie normalnie działać. Jak usuniesz wszystkie mody i nic to nie pomoże to zabezpiecz savy i reinstall.No raczej na odwrot (reinstall na czysto gry i dodawanie modow), bo w przypadku wywalania modow lubia zostac jakies smieci, ktore moga spowodowac, ze dany defekt nie zniknie.
No dobra, ale załogę ma na pokładzie, więc bez połączenia odpali silniki. Pokaż rakietę i zobaczymy co z nią nie takJaka masz wersje KSP? Instalowales jakies mody? (pewnie zapomnial wspomniec, ze zainstalowal Real Fuel
Dzieki za pomoc, zainstalowałem EVE, efekt jest wmiare zadiwalający, choc bede próbował z innymk modami, bo gra zaczela sie co okolo pol godziny wysypywac.a odpalasz ja w trybie x64?