Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - grabek77

Strony: [1] 2 3 ... 24
1
kliknij pomogl pod moim nickiem jesli pomoglem :)


2
Poproś o pomoc / Odp: Problem ze sterowaniem łazikiem i lądownikiem
« dnia: Pią, 14 Sie 2020, 23:55:03 »
nei lazik i ladownik moga miec anteny typu direct ale przekazniki juz musze miec relay jesli chcesz by to dzialalo

3
Poproś o pomoc / Odp: Problem ze sterowaniem łazikiem i lądownikiem
« dnia: Pią, 14 Sie 2020, 23:40:30 »
no jesli masz takie satki to powinien o ile umiescilers na nich odpowiednie anteny typu RELAY - anteny jakie montujesz mozesz sprawdzic w VAB klikajac na nich prawym mychy i musza byc RELAY nie Direct.

4
Poproś o pomoc / Odp: Problem ze sterowaniem łazikiem i lądownikiem
« dnia: Pią, 14 Sie 2020, 22:38:28 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Witam,
posadziłem na Minmusie łazik przy pomocy prostego lądownika. Już przy lądowaniu miałem problem, który zdarza mi się dość często, tzn nie mogłem regulować przepustnicy klawiszami SHIFT i CTRL a jedynie wybierać pomiędzy maksymalną (Z), a zerową (X) mocą. Po wylądowaniu okazało się, że nie mogę orientować lądownikiem w żadnym kierunku. Nadal reagował on na polecenia SAS - prograde, retrograde itp. ale ręcznie nie można nim ruszyć. Podobnie jest z łazikiem - nie da się nim jeździć ani kiedy jest podłączony do lądownika, ani po odstrzeleniu. Oczywiście jest wyposażony w komputer sterujący, nie brakuje również prądu. Światła, anteny, przyrządy naukowe - wszystko oprócz kół działa bez zarzutu. Próbowałem wczytywać oraz restartować grę - bez skutku. Proszę o pomoc.
Z symptomow o ktorych piszesz domyslam sie , ze nie masz pelnej kontroli nad lazikiem i/lub ladownikiem (stad dzialanie klawiszy Z i X full throttle i min throttle a nie plynne sterowanie Shift i CTRL). Sprawdz polaczenie z Kerbinem.
Rada: w trybie mapy [M] sprawdz czy masz zielona linie pomiedzy Kerbinem (KSC) a lazikiem/ladownikiem. Jesli brak to przyspiesz czas by anteny z KSC na Kerbinie skierowaly sie w kierunku Twojego lazika / ladownika. Musza sie "widziec".
Daj znac jak poszlo :)


5
Poproś o pomoc / Odp: Jak zaprojektować i stworzyć rodzinę rakiet
« dnia: Czw, 30 Lip 2020, 21:14:09 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
-Czy należy dopasowywać ładunek do rakiety czy też na odwrót?
W KSP zawsze rakiete dopasowywuje sie do ladunku, co w przypadku grania na karierze wychodzi najtaniej. Jako, ze w sandboxie kwestia pieniedzy nie ma znaczenia to mozesz sobie zbudowac jedna potezna rakiete i wysylac nia male satelity na LKO :D

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Czy TWR pierwszego stopnia 1.3 do 1.4 a drugiego 1 do 1.2 jest okej?
TWR miedzy 1.3 a 1.5 jest wystarczajacy w wiekszosci przypadkow. Taki Atlas, jak dzisiaj polecial z lazikiem Perseverance mial TWR na poziomie 1.4 - 1.5, Saturn V cos kolo 1.3.
Drugi stopien TWR 1 - 1.2 jest ok.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
-Lepszy 1 wielki silnik czy kilka mniejszych
To juz zalezy od projektanta, czasami jeden wielki ma za male TWR (o ile nie stosuje sie dodatkowych boosterow) wiec lepiej dac kilka mniejszych, cos ala central core w SLS.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
-Czy wymyślone klasy wagowe sond (np. od 0,75t do 1t) są pomocne
W KSP, nie ma sensu - patrz pierwsze pytanie/odpowiedz. W IRL, wiadomo, ze ze wzgledu na koszty buduje sie rodzine rakiet i uzywa ich w zaleznosci od potrzeb.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
-Jak dojść do tego stopnia zaawansowania: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
budowac budowac i jeszcze raz budowac a pomiedzy nimi testowac swoje rakiety w locie :D

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Ile deltaV na pierwszy i drugi stopień
Tyle by starczylo na wyniesienie ladunku na orbite i bez znaczenia jak to podzielisz (pierwszy i drugi stopien) ale calosciowo potrzebujesz 3400 m/s na LKO (Low Kerbin Orbit)

6
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Właśnie, będzie jakiś update pod 1.8 ??
A po co pod stara wersje jak nowa jest 1.9.1 a za chwile bedzie 1.10

7
Obsługa techniczna / Odp: Problem z uruchomieniem gry
« dnia: Wto, 09 Cze 2020, 12:31:12 »
Podeslij tutaj plik KSP.log z katalogu
Cytuj
c:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Kerbal Space Program\
bedzie latwiec cos powiedziec.

8
Obsługa techniczna / Odp: Problem z uruchomieniem gry
« dnia: Czw, 04 Cze 2020, 20:56:13 »
Jak rozumiem KSP masz ze steam'a?
jesli ze steama to: Na nazwie gry Kerbal Space Program klikasz prawym i z menu wybierasz Properties, w kolejnym okienku wybierasz SET LAUNCH OPTIONS i w kolejne okienko wpisujesz -force-d3d9 (dla DX9 lub 11 dla DX11) - dokladnie jak na obrazku ponizej. KSP nie obsluguje DX12 :)



9
Obsługa techniczna / Odp: Problem z uruchomieniem gry
« dnia: Śro, 03 Cze 2020, 12:32:29 »
Aktualizowales sterowniki do karty graficznej?
Jaka wogole masz karte graficzna bo nie podales, a taki wazny szczegol :P
Jak po zaktualizowaniu sterow do karty graficznej nie odpali moze sprobuj wymusic uruchomienie gry w dx9 bo od wersji KSP1.8 gra chodzi na dx11 (sprawdz czy twoja karta graficzna to obsluguje), poza tym, masz zainstalowane jakies DLC? Podczas ladowania Making History i Breaking Ground DLC to trwa dluzej i czasami wydaje sie, ze gra przestala sie ladowac.


10
Obsługa techniczna / Odp: Problem z uruchomieniem gry
« dnia: Wto, 02 Cze 2020, 13:07:25 »
Odinstaluj z poziomu steama, skasuj zawartosc katalogu (c:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Kerbal Space Program\ ), zainstaluj ponownie i powinna Ci sie uruchomic bez zajaknienia.

11
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja Kosmiczna
« dnia: Sob, 23 Maj 2020, 21:49:43 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tak na marginesie, ja gram w KSP codziennie.
szkoda, ze nie widac efektow :P

12
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
zastanawiam się nad rozbudową ale przy próbie deorbitacji zaczyna robić koziołki jeszcze w kosmosie. To chyba efekt źle przesuniętego środka ciężkości
w sensie, ze co chcesz deorbitowac?

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
I jeszcze jedna sprawa zainstalowałem Sobie KIS i KAS żeby robić kolonię na księżycu.W tym filmiku: w około 4-tej minucie jest pokazane co mam zamiar zrobić. Chcę połączyć dwa pojazdy w taki sposób jak pokazano ale po kliknięciu prawym przyciskiem w tę część otwiera mi się menu ale nie widzę tam funkcji"LINK" która jest niezbędna.( KSP 1.9.0+MKS,UKS,UMBRA SPACE) piszę o tym tutaj bo nie widzę sensu by zaczynać nowy wątek. Jeżeli ktoś umie mi pomóc to proszę. Pozdro dla informatyków
Prawdopodobnie mod, ktory zassales jest nieaktualny, zapewne uzyles moda z 1.9.1 podczas gdy jak piszesz masz KSP w wersji 1.9.0 - instalowales to przez CKANa?

13
Przeprosiny przyjete :)
Dzieki za fotke stacji, mala ale zgrabna, bedzie rozbudowywana? Jakies misje?
Wrzucaj foty, opisy, cokolwiek :)

14
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dziękuję za odpowiedź,zastosuję się,jeżeli to nie zadziała dam znać,zapomniałem dodać ale to tak tylko dla formalności że gram na ksp 1.9.1 na vanilli.
Ejj bujac to my a nie nas, nie grasz na vanilii o czym swiadczy dolna ikonka po prawej stronie, a to nie jest ikonka z vanilii :P
Poza tym F4 odda ci znaczniki.

15
Najprawdopodobniej wylaczyl ci sie Target (co sie czasami zdarza jak przypadkowo dwukrotnie klikniesz na mapie), trzeba uwazac i probowac jeszcze raz:)
Nie poddawaj sie!!! :)

Strony: [1] 2 3 ... 24