Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sobol

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 28
61
Kampanie / Odp: Sobolowa Odyseja
« dnia: Pią, 19 Maj 2017, 12:37:28 »
Kolejny odcinek poleciał dziś na tubę.


Co myślicie o drobnym wsparciu mnie za pośrednictwem serwisu patronite.pl czy to za moje filmiki czy też za tworzonego przeze mnie moda?

62
Aktualności / Odp: Prerelease 1.2.9 - lokalizacje
« dnia: Pon, 15 Maj 2017, 19:29:06 »
@Moskit właśnie jestem po obejrzeniu filmiku na tubie z tłumaczenia. O ile dobrze kojarzę KSPedia jest do ogarnięcia przez Unity. Przynajmniej jak się PartTools instaluje to są narzędzia do jej obróbki. Jutro to sprawdzę i dam znać jak mają się rzeczy.

63
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Sob, 13 Maj 2017, 20:35:17 »
Pierwsze przymiarki pod lądownik marsjański.



64
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Sob, 13 Maj 2017, 15:32:34 »
Dzisiaj dzień mi upłynął na rolnictwie :D także nie wiem czy zdołam zrobić cokolwiek więcej więc wrzucam efekt pracy ostatnich dwóch dni:

65
Kampanie / Odp: Sobolowa Odyseja
« dnia: Pią, 12 Maj 2017, 15:11:51 »
Niestety w tym tygodniu w dużej mierze mój wolny czas został pochłonięty przez modyfikację SLS. Więc jeżeli mi się uda to wrzucę jutro. W planach mam jeszcze dwa filmiki poza serią. Rozpoczęcie tutoriali, oraz krótki filmik o Space Launch System.

66
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Śro, 10 Maj 2017, 18:01:29 »
Dawno nic tutaj się nie działo, ale przeinstalowałem Unity i inne pierdoły dotyczące modowania i wracamy do zabawy.

Sam nie wiem który Orion wygląda lepiej:





[Post scalony: Czw, 11 Maj 2017, 14:36:38]
Orion według mnie definitywnie jest już dziełem skończonym. Jestem usatysfakcjonowany jego wyglądam, a także funkcjami. W kabinie zaimplementowane jest podświetlenie okien, dwie lampy do dokowania oraz zestaw dysz RCS odwzorowujący prawdziwy z drobnym usprawnieniem na potrzeby rozgrywki. Niżej wrzucam link do albumu, a także do samej kabiny.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

67
Aktualności / Odp: Prerelease 1.2.9 - lokalizacje
« dnia: Śro, 10 Maj 2017, 14:50:38 »
@Moskit z tego co wiem wszystkie próby polonizacji KSP podejmowane wcześniej umarły śmiercią naturalną. Też zauważyłem wsparcie dla tłumaczeń. Miło, że ktoś się za to wziął mam nadzieje porządnie. Na pewno wiele osób czeka na taką rzecz. Co do mnie nie jest mi to do niczego potrzebne, ale na pewno ucieszę się jeśli zobaczę kerbale w polskiej wersji językowej.

68
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Wto, 09 Maj 2017, 16:06:53 »
Trzeci dzień pracy nad instalką RSS na 1.2 przynosi pierwsze efekty. Na szybko sklejone coś na podobiznę Aresa V:


69
Kampanie / Odp: Sobolowa Odyseja
« dnia: Pią, 05 Maj 2017, 12:13:06 »
Zapraszam do obejrzenia kolejnego odcinka.


@grabek Cały czas pracuję nad polepszaniem każdego aspektu nagrań ;)

70
Kampanie / Odp: Sobolowa Odyseja
« dnia: Sob, 29 Kwi 2017, 12:13:56 »
1.Części pochodzą zasadniczo albo z moda Ven's Stock Revamp bądź Part Overhaul od PorkJet.
2. Co do komentarza i podkładu to tak, dogrywam go potem z resztą nie wyobrażam sobie za bardzo innej metody montażu. Z ponad godzinnego nagrania uzyskuję około 20 minutowy materiał.

Mam nadzieje, że piąty odcinek będzie miłym dla oka postępem w mojej pracy. Po woli zaczynam nie tylko coś robić ale i to rozumieć.

71
Kampanie / Odp: Sobolowa Odyseja
« dnia: Pią, 28 Kwi 2017, 11:08:49 »
Następna część zmagań z Kerbalami i ich programem kosmicznym w moim wykonaniu już dostępna:


Miłego oglądania ;)

72
Poproś o pomoc / Odp: Problem z misjami w trybie kariery
« dnia: Pon, 24 Kwi 2017, 15:10:21 »
Normalnie. Boostery to żaden problem bo są częściami, które można montować radialnie, natomiast jeśli idzie o silniki na paliwo ciekłe lub inne części montowane tylko "w pionie" to ja używam jakiejś małej kratownicy i przyczepiam z boku. Co do bycia części nieużytkową to jeśli nie mówimy o silnikach i spadochronach to nie ma problemu bo ich i tak nie ma w fazach rakiety. Jednak jeśli idzie o spadochrony i silniki / boostery to ustawiam ich ikonę w fazach rakiety jako fazę zerową czyli ostatnią danej rakiety żeby przypadkiem ich nie użyć.

73
Poproś o pomoc / Odp: Problem z misjami w trybie kariery
« dnia: Pon, 24 Kwi 2017, 12:27:38 »
Kiedy w "dzienniczku" zaświecą Ci sie wszystkie zadania na zielono musisz kliknąć PPM na części której dotyczy kontrakt i powinien tam wyskoczyć przycisk "Run Test". Ja takie kontrakty wykonuje po prostu montując tą część na rakiecie ale gdzieś z boku tak aby nie była ona częścią użytkową.

74
Kampanie / Odp: Sobolowa Odyseja
« dnia: Nie, 23 Kwi 2017, 19:39:10 »
Te miasta to tak w gruncie rzeczy tylko "plamy" na Kerbinie, nie są one fizycznymi obiektami. Są one składową moda na chmurki Environmental Visual Enhancements i znajdują się w wielu jego pochodnych takich jak SVE czy RVE i pewnie jeszcze inne.
MOD -> Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

75
Kampanie / Odp: Sobolowa Odyseja
« dnia: Pią, 21 Kwi 2017, 13:11:56 »
@MATI212 Dzięki. że zauważyłeś. Normalnie nie zdarzają mi się takie błędy, będę musiał być bardziej ostrożny. Jesteś jasnowidzem. Właśnie tak został nazwany program lotów załogowych na Müna. TrashingMad jest jednym z powodów podjęcia się nagrywania tej serii. Będę jednak starał się nie tyle go naśladować, co w pewien sposób wyciągać według mnie najlepsze strony jego nagrań.

Udało mi się w końcu zlikwidować czarne pasy po bokach ekranu, niestety będzie trzeba na to poczekać kilka odcinków gdyż mam już nagrane trochę materiału, a nie robiłem kopii zapasowych zapisu gry. Od strony technicznej do gry dołączył jeszcze mod Interstellar co zapewni rozgrywkę na długie długie godziny. Dzięki niemu też wypełniłem całe drzewko technologiczne więc możliwe, że w odległej przyszłości pojawi się dodatkowy system planetarny. Zastanawiam się również nad dodaniem modyfikacji CactEye na teleskopy, ale chyba jestem już trochę za daleko z technologią. Strasznie żałuję, że nie mogę dodać Kerbal Construction Time co dodałoby smaczku rozgrywce, ale mod niestety póki co w ogóle nie działa na 1.2.2. Kolejna część jest już przygotowywana.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 28