Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sobol

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 27
31
Poproś o pomoc / Odp: Niszczący się spadochron
« dnia: Nie, 13 Sie 2017, 22:00:30 »
Jedyne co mi przychodzi do głowy z tak skromnego opisu problemu to odpalenie spadochronu zbyt wysoko lub przy zbyt dużej prędkości. Ja odpalam spadochron mniej więcej przy wysokości pięciu tysięcy metrów na Kerbinie. Następnym razem dorzuć jakieś screeny łatwiej będzie cokolwiek powiedzieć o Twoim problemie.

32
Szukam modyfikacji / Odp: Mod Packi
« dnia: Sob, 12 Sie 2017, 14:30:49 »
Przyczyn może być bardzo wiele. Począwszy od zbyt dużej ilości modyfikacji aż po brak wsparcia moda dla konkretnej wersji gry. Nikt ci żadnej paczki nie udostępni gdyz jest to po prostu nielegalne, do dystrybucji większości modów maja prawo tylko i wyłącznie ich twórcy.
 Jeśli chcesz łatwo i poprawnie instalować mody polecam narzędzie do tego przeznaczone. Przejrzysty i łatwy w obsłudze CKAN.

33
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na lepsza grafike.
« dnia: Sob, 12 Sie 2017, 08:24:08 »
Jeśli chodzi o wygląd planet to Stock Visual Enhancement + Scatterer. Opcjonalnie inne podobne paczki na chmury takie jak Environmental Visual Enhancement. Tam tez będziesz miał do wyboru kilka różnych wersji tzw. sunflare czyli tego jak wygląda gwiazda centralna. Jeśli chodzi o poprawę wizualna części to największy i według mnie najlepszy mod to Ven's Stock Revamp. Jeszcze była kiedyś taka paczka KSPRC Renaissance kora byla naprawdę piękna ale też zasobożerna. Raczej wszystkie te mody działają na najnowszej wersji kerbali, tylko np. tak jak VSR mogą wymagać do instalowania najnowszej wersji module menager.

34
Kampanie / Odp: Sobolowa Odyseja
« dnia: Sob, 05 Sie 2017, 20:02:06 »
Relacja z frontu. Małe opóźnienie z powodów technicznych, dziś późnym wieczorem lub jutro odcinek będzie na pewno ;)
Materiału mam nagrane na 10 kolejnych odcinków, niestety ich obróbka zajmuje dużo czasu, ale mam nadzieje, że się zmobilizuję.

[Post scalony: Nie, 06 Sie 2017, 09:07:23]
Kolejny odcinek poleciał na tubę.


35
Kampanie / Odp: Sobolowa Odyseja
« dnia: Pon, 31 Lip 2017, 17:33:28 »

Już od soboty mam nadzieje, że pojawi się kilka nowych odcinków odysei. Mam nadzieje także, że nowa jakość komentarza naprawdę będzie nowa i dobra.

36
Kampanie / Odp: Sobolowa Odyseja
« dnia: Nie, 04 Cze 2017, 17:40:44 »
I jeszcze troszeczkę nie będzie ;( Niestety nie mam ostatnio odrobiny czasu aby dograć komentarze. Postaram się to zrobić na najbliższą sobotę.

37
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.3
« dnia: Pią, 26 Maj 2017, 21:58:49 »
Dodam tylko, że robisz wtedy sobie kopię zapasową. KSP nie wymaga steam do działania więc po prostu kopiujesz folder z grą i nie martwisz się aktualizacjami.

38
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Śro, 24 Maj 2017, 17:14:56 »
@grabek no cóż zażalenia do firmy Boeing proszę składać :D

Zająłem się nieco innymi sprawami w modzie. Po wizualnej poprawie Oriona przyszła pora na inne drobiazgi. Poprawiłem wygląd dopalaczy na paliwo stałe zarówno 5-cio segmentowych SRB jak i Dark Knight:



Są to głównie drobne zmiany estetyczne, a także dodana animacja nagrzewania się dyszy silnika.
Zacząłem też przymiarki (nie wiem czy ten kierunek będzie kontynuowany) do wykonania części w jednostka imperialnych, przez co są one wręcz idealnym odwzorowaniem wymiarowym części.



Powyżej nowy zbiornik w jednostkach imperialnych w porównaniu z dotychczasowym. Obydwie tekstury powstały z wykorzystaniem zdjęć pianki izolującej z programu STS. Który wzór uważacie za bardziej odpowiedni dla SLS? Obecnie zaimplementowane zbiorniki również zmieniły nieco swój wygląd. Otrzymały stosowne wcięcia w miejscach łączenia segmentów (Barrels), a także zostały zmienione ich wymiary. Odpowiednio zbiornik na ciekły wodór ma obecnie 39.6m (oryginał 130'), zbiornik na ciekły tlen otrzymał rozmiar 17.1m niestety nie znalazłem jego wymiarów w internecie. Z moich obliczeń na podstawie objętości wynika jednak, że powinien mieć on długość 15.9m (52') jednak to wymagałoby zbyt dużej ingerencji w pozostałe części głównego członu rakiety. Co ciekawe poprzednie wymiary zbiorników były dobrane na oko i były dosyć zbliżone do tych obecnych. Np "kopuły" zbiorników miały błąd raptem 4cm. Jeśliby ktoś znalazł jakie wymiary powinien mieć ten zbiornik dajcie znać.

39
Gotowe poradniki / Poradniki spod ręki Sobola
« dnia: Sob, 20 Maj 2017, 10:52:28 »
Witam, wrzucam tutaj pierwszy poradnik z serii. Zaczynamy oczywiście od podstawy czyli orbitowania.


40
Kampanie / Odp: Sobolowa Odyseja
« dnia: Pią, 19 Maj 2017, 12:37:28 »
Kolejny odcinek poleciał dziś na tubę.


Co myślicie o drobnym wsparciu mnie za pośrednictwem serwisu patronite.pl czy to za moje filmiki czy też za tworzonego przeze mnie moda?

41
Aktualności / Odp: Prerelease 1.2.9 - lokalizacje
« dnia: Pon, 15 Maj 2017, 19:29:06 »
@Moskit właśnie jestem po obejrzeniu filmiku na tubie z tłumaczenia. O ile dobrze kojarzę KSPedia jest do ogarnięcia przez Unity. Przynajmniej jak się PartTools instaluje to są narzędzia do jej obróbki. Jutro to sprawdzę i dam znać jak mają się rzeczy.

42
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Sob, 13 Maj 2017, 20:35:17 »
Pierwsze przymiarki pod lądownik marsjański.



43
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Sob, 13 Maj 2017, 15:32:34 »
Dzisiaj dzień mi upłynął na rolnictwie :D także nie wiem czy zdołam zrobić cokolwiek więcej więc wrzucam efekt pracy ostatnich dwóch dni:

44
Kampanie / Odp: Sobolowa Odyseja
« dnia: Pią, 12 Maj 2017, 15:11:51 »
Niestety w tym tygodniu w dużej mierze mój wolny czas został pochłonięty przez modyfikację SLS. Więc jeżeli mi się uda to wrzucę jutro. W planach mam jeszcze dwa filmiki poza serią. Rozpoczęcie tutoriali, oraz krótki filmik o Space Launch System.

45
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Śro, 10 Maj 2017, 18:01:29 »
Dawno nic tutaj się nie działo, ale przeinstalowałem Unity i inne pierdoły dotyczące modowania i wracamy do zabawy.

Sam nie wiem który Orion wygląda lepiej:





[Post scalony: Czw, 11 Maj 2017, 14:36:38]
Orion według mnie definitywnie jest już dziełem skończonym. Jestem usatysfakcjonowany jego wyglądam, a także funkcjami. W kabinie zaimplementowane jest podświetlenie okien, dwie lampy do dokowania oraz zestaw dysz RCS odwzorowujący prawdziwy z drobnym usprawnieniem na potrzeby rozgrywki. Niżej wrzucam link do albumu, a także do samej kabiny.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 27