Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sobol

Strony: [1] 2 3 ... 27
1
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Stream
« dnia: Pon, 18 Lut 2019, 09:43:28 »
Kto chętny zapraszam dziś na 18 na KERBALE na moim kanale twitch

2
Poproś o pomoc / Odp: problem z science alert
« dnia: Pią, 15 Lut 2019, 15:20:24 »
Pewnie nie działa dlatego, że według mej najlepszej wiedzy Science Alert jest dostępny dla wersji 1.5.* co za tym idzie jeszcze nie uzyskał aktualizacji dla najnowszej wersji kerbali czyli 1.6.* tak więc nie będzie on działał poprawnie a zapewne w ogóle.

3
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Stream
« dnia: Nie, 10 Lut 2019, 14:02:43 »
Jak ktoś chętny przypominam i zapraszam jutro od 18:00 streamuje kerbale ;)

4
Dyskusje na dowolne tematy / Stream
« dnia: Pią, 01 Lut 2019, 13:50:06 »
Hejka. Chciałbym wszystkich zaprosić na swój pierwszy stream dzisiaj na godzinę 17:00 na początek, a jakże nasze ulubione kerbale. Wiele się pozmieniało i nie wiem czy jeszcze pamiętam jak się gra. Dozobaczenia!

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

5
Osobiście polecam ten modzik: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jednak nie mam pojęcia czy jest już uaktualniony do najnowszej wersji KSP

6
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Sob, 23 Cze 2018, 09:28:32 »
Dzisiaj trochę skromniej, ale udało mi się dodać według mnie bardzo ciekawy element, a mianowicie Orion otrzymał nową teksturę. Tak właściwie to jedną ale w trzech wariantach kolorystycznych ;)


Powoli przymierzam się do wydania następnej aktualizacji, o ile uda mi się nazbierać odpowiednio dużą ilość materiałów.

7
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Czw, 31 Maj 2018, 12:41:01 »
W miniony weekend ukazała się aktualizacja mojego moda. Kilka części zyskało całkiem nowy wygląd i nieco inne modele. Udało mi się też zaimplementować połyski dla wszystkich części, w których uważałem to za stosowne. Wyniki mojej pracy możecie obejrzeć sobie sami po zassaniu modzika ze SpaceDock. Ruszyłem do pracy nad tematem który kiedyś tam zacząłem a więc do lądownika zaproponowanego przez firmę Boeing. XP4D prezentuje się obecnie w następujący sposób:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Na przed ostatnim zdjęciu ujrzeć można moje problemy z Unity które nie wiedzieć czemu ma gdzieś moje umiejscowienie tego doku.

8
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Pon, 30 Kwi 2018, 19:14:46 »
Dokończyłem obydwie wersje Advanced Booster. Także teraz powalczę z aktualizacją moda pod Texture Unlimited aby wszystko ładnie się byłszczało.
Więcej fotek: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

9
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Wto, 24 Kwi 2018, 18:57:11 »
Kolejne części są poprawiane przeze mnie tak więc niebawem pojawi się mały update. Ostatnio poprawiłem dopalacze Pyrios. Martwi mnie, a może cieszy zależy z której strony na to spojrzeć fakt iż coraz bardzie czuję wygląd stokowych tekstur.

10
Modyfikacje / Odp: Kestes Launch System
« dnia: Pią, 23 Mar 2018, 17:03:01 »
Prawdopodobnie będzie możliwość zmiany tekstur tym bardziej ze jest to już opcja dostępna w stocku.

11
Poproś o pomoc / Odp: Powrót dopalaczy na powierzchnię.
« dnia: Sob, 17 Mar 2018, 17:16:27 »
Chcesz odzyskiwać dopalacze bo taką masz zachciankę czy może wystarczy Ci satysfakcja że coś tam zostało odzyskane i fundusze za odzyskane części wróciły na twoje konto? Bo jeśli zaspokaja Cię druga opcja to istnieje taki mod jak Stage Recovery chociaż nie jest on chyba jeszcze uaktualniony.

12
Poproś o pomoc / Odp: Problem z inventory kerbala
« dnia: Sob, 17 Mar 2018, 17:13:57 »
KIS oraz KAS są już zaktualizowane do wersji 1.4 także odinstaluj stare wersje i jeszcze raz ponownie zainstaluj najnowszą wersję modyfikacji i powinno działać ;)

13
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Podmiana modeli
« dnia: Pią, 16 Mar 2018, 19:12:32 »
Temat jest dość skomplikowany i wymaga instalacji kilku programów. Przede wszystkim potrzebujesz Unity 5 i jakiegoś programu do modelowania który eksportuje modele do formatów które Unity będzie mogło zaimportować. Ja używam Blendera. Do Unity musisz dodatkowo zainstalować Part Tools które pozwolą Ci obrobiony model wyeksportować do formatu .mu który jest formatem modeli w KSP. Edycja tekstur to banał gdyż są one w formacie .dds a więc można to zrobić nawet w gimpie. Zajrzyj tutaj Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ może Ci to pomoże. Jeśli będziesz miał jakieś wątpliwości czy czegoś potrzebował zapraszam na priv lub na chat.

14
Modyfikacje / Odp: Kestes Launch System
« dnia: Śro, 14 Mar 2018, 17:44:18 »
@Radosz za radą i prośbą użytkowników oficjalnego forum Kestes otrzymała średnicę 5m.
@Scandinavian101 Dzięki ;) Naprawdę zmotywowałeś mnie tym drobnym fragmentem z jednej z bardziej lubianych przeze mnie polskich komedii.

Prace nad rakietą Kestes posuwają się do przodu. Dzisiaj dodałem adapter górnego członu Hydra (ICPS). Do soboty będę chciał wypuścić pierwszy download, w którym będzie dostępny kompletny Blok I. Czyli dostaniecie ode mnie duży oraz mały zbiornik do rakiety Kestes, adapter silników głównych, adapter członu górnego (przejście 5m/3.75m), decoupler radialny dla dopalaczy SRB, dopalacze SRB. Z silnikami RS-25 raczej nie zdążę więc prawdopodobnie przygotuję tylko specjalny cfg modyfikujący te stockowe.
Na koniec kilka fotek:

15
Inne / Odp: Z pamietnika kerbonauty (kariera w RSS)
« dnia: Śro, 14 Mar 2018, 11:21:12 »
Niestety, Grabek jesteś po części w błędzie. Paliwa hipergoliczne czy np paliwa do RCS  np. Hydrazyna wymagają zbiornika typu service module. Natomiast np paliwa kriogeniczne np ciekły tlen lub wodór potrzebują zbiorników cryo lub baloon cryo. Polecam głębszą lekturę wątku na globalnym Real Fuels bądź Procedural Part już nie pamiętam, ale w którymś z w tych wątków jest pełna rozpiska jakie paliwa powinny znaleźć się w jakim zbiorniku aby nie mieć problemów z zapłonem silnika.

Strony: [1] 2 3 ... 27