Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sobol

Strony: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 28
241
Szukam modyfikacji / Odp: Efekt Obertha
« dnia: Pon, 11 Sty 2016, 18:32:00 »
Jedyne co mi przychodzi do głowy to Kerbal Alarm Clock i Transfer Window Planner Pierwszy mod pozwala ustawić alarmy i inne takie np wyłącza warp w określonym czasie. Drugi modzik natomiast przelicza i pokazuje czyli oblicza DeltaV potrzebne do lotu między ciałami niebieski i pokazuje optymalne okienka startowe. Bonus mody współgrają i można z Plannera eksportować do Alarm Clock by ten ustawił alarm dla optymalnego startu lub manewru. Swoją drogą latanie z kątomierzem po ekranie wcale nie czyni cię psychopatą :P

242
Poproś o pomoc / Odp: Brak sterowności
« dnia: Pon, 11 Sty 2016, 16:11:38 »
W taki razie spróbuj przeinstalować grę chyba że próbowałeś to myślę, że nikt nic innego Ci nie poradzi. Jeśli coś ważnego to nie zapomnij o zrobić kopii zapasowej zapisu stanu gry.

243
Poproś o pomoc / Odp: Brak sterowności
« dnia: Pon, 11 Sty 2016, 14:13:54 »
Po pierwsze za mało jakichkolwiek faktów żeby jakkolwiek móc Ci pomóc. Jaki tryb rozgrywki? Jak dla mnie to grasz na karierze i kłania się rozbudowa budynków. Jeśli to sandbox to nie mam pojęcia.

244
Własna twórczość / Odp: RO + RSS Polatajmy replikami
« dnia: Nie, 10 Sty 2016, 15:15:00 »
Słuchajcie prace idą wspaniale. Grafika dziś osiągnęła swoją docelową szerokość. Co za tym idzie rakiety, które zostały zbudowane wymagają oblatania. Jak będą wyglądały sprawozdania z oblotów? Pewnie podobnie jak to z Rakiety Zenit. Postaram się zrobić tam gdzie będzie to w ramach rozsądku małe odwzorowanie wybranej misji danej rakiet. Namierzyłem także silniki do modułu Fregat więc Zenit zostanie ukończony. Dziś tylko grafika i kilka zdjęć z lotów.

Na początek Saturn IB:

No cóż SpaceX też zagościł na desce konstrukcyjnej:

Przepraszam na ISS, w którą stronę? Eh tak zapomniałem jakiś okrutny bug ją skasował :D

Na koniec oczywiście zestawienie:

Jak już mówiłem wracam za niedługo z jakąś misją :D
Komentarze mile widziane.

245
Modyfikacje / Odp: Umieszczenie ISS na orbicie.
« dnia: Nie, 10 Sty 2016, 15:01:13 »
Na chmurki jest mod zwany EVE czyli EnvironmentalVisualEnhancements, swoją drogą szkoda, że poddałeś się od razu na początku z ta stację ja ją zrobiłem na RSS więc myślę, że na stocku to idealny trening na dokowanie i precyzyjne wykonywanie manewrów.

246
Własna twórczość / Odp: RO + RSS Polatajmy replikami
« dnia: Sob, 09 Sty 2016, 12:43:20 »
Robson mówisz masz :D Powiem szczerze że zaskoczyła mnie liczba polubień. Dzięki za wsparcie. Obiecałem, że wczoraj coś dostaniecie więc muszę przeprosić za małe opóźnienie, ale miałem wczoraj wyjazd. Dziś już zdążyłem się przygotować. Co prawda dostaniecie obszerny rys tylko jednej rakiety, ale będzie również mała zapowiedź na następną wiadomość. Na dziś przygotowałem rakietę, która chodziła za mną od bardzo dawna, ale wydawała mi się mało atrakcyjna dopóki nie zagłębiłem się w jej konstrukcję. Przedstawiam wam rakietę o bardzo ciekawym hm życiorysie to chyba dobre określenie. RKK Energia i przyjaciele produkuje od lat rakiety rodziny ZENIT. Rakieta ta, a właściwie pierwszy jej człon ma swoje źródła w programie promów kosmicznych. Zenit jest rakietą bardzo wszechstronną mogącą wynosić satelity na LEO, GEO, a także sondy na trajektorię ucieczkową. Ja zaprezentuję wersję Zenit 3 SLBM, ale możliwe gdy znajdę silniczki do modułu Fregat zrobię też inne jej konfiguracje. Więc do rzeczy.


Wybaczcie, że moduły nie trzymają skali ale dla mnie nie miało to większego sensu skoro i tak jest wizualizacja całej rakiety.

Zdziwię was to lata. Trzy człony napędzane mieszanką ciekłego tlenu i nafty dają bardzo solidne TWR jak i dużą ilość przyspieszenia do dyspozycji. Zakres orbit według moich testów leży od polarnych do równikowych oczywiście w różnych ich wysokościach.

Zenit nie jak podczas lotów dla konsorcjum SEA LAUNCH lecz standardowo dla Federacji Rosyjskiej wystartował z kosmodromu  Bajkonur.

Po 143 sekundach ten jakże piękny łącznik oddzielił wypalony człon i umożliwił dalszy lot. Tak to decoupler od protona.

Jeszcze tylko 278 sekund pracy RD - 0120 i można na 75 sekund odpalić silniki RD - 8 vernier. (W moim wypadku to R-4D nie wiem czy to to samo ale osiągi miały te same).

I jeden z piękniejszych według mnie członów górnych został odpalony. Dokąd doleci 5-cio tonowy ładunek? Nie wiem bo zrobiłem tylko orbitę.

Na koniec bonus zestawienie z uwzględnionymi już rakietami Saturn I Block 1, Saturn I Block 2 i Saturn IB swoją drogą to chyba ostatnimi czasy najpopularniejsza rakieta na naszym forum. W moim wydaniu wymaga ona jeszcze dopracowania, a dokładniej pierwszy człon. Zestawienie ma już 2648 pikselów szerokości docelowa jest 4096 więc nie narzekajcie, że się długo ładuje. Rozdziałka musi być żeby to wyglądało :D


247
Własna twórczość / Odp: RO + RSS Polatajmy replikami
« dnia: Czw, 07 Sty 2016, 21:29:08 »
Bill nie wiem skąd twój problem bo zdjęcia są na 100% wrzucane przez imgur. Cieszę się, że się podoba jutro pewnie coś nowego się pokaże ;)

248
Własna twórczość / Odp: RO + RSS Polatajmy replikami
« dnia: Czw, 07 Sty 2016, 19:44:21 »
Widzę że repliki interesują tylko Jacka, ale dobre i tyle ;) Dziś kolejna porcja i małe zestawienie. Cały dzień dziś poświęciłem na przygotowanie kolejnej rosyjskiej konstrukcji. Jakby ktoś pytał to ja nie znalazłem części do niej w popularnych modach więc wykonałem je sam z już dostępnych. Oczywiście silniczki od BobCat były nieuniknione, ale wymagały dopisania kilku linijek konfigurujących je na potrzeby trzech silników: RD-261, RD-262 oraz RD-861. Wszystkie trzy silniki były już gotowe więc jeszcze dodałem jedną małą teksturę i jakąś tam naklejkę i poleciało. Co? Cyklon 3 według mnie jedna z ciekawszych rakiet ale co kto lubi.
O ile ostatnio kosmodrom w Plesiecku był nie gościnny to tym razem można było pooglądać dość ciekawe zjawiska atmosferyczne.
Zorze i inne pierdoły hmm kogo by to wzruszało, a jednak dodaje uroku i nieco smaku takim lotom testowym.
Wróć chyba pominąłem separację pierwszego stopnia. No tak czym by było sprawozdanie z testów bez niej.
Testowy ładunek choć brzydki ważył 4 050kg i spełnił swoje zadanie... prawie bo ktoś schrzanił cfg, i trzeci stopień nie zapalił ale przy 6.5tyś m/s jego zapas paliwa i działanie daje 100% pewności wejścia na odpowiednią orbitę. Tak więc test uznałem za udany.

Zapomniałem heh jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma albo stara się zrobić co się potrafi. Chmurki mi nie pasowały, a co zrobiłem sobie swoje.
Wymagają zapewne dopracowania, ale na razie mi się podobają :D
No i na koniec obiecane zestawienie. Co prawda mógłbym dokleić do niego rakiety, które prezentowałem kiedyś, ale chyba zbyt wiele się zmieniło, a 1.1 nawet jak wyjdzie to RO+RSS chyba nie prędko się przesiądą.

249
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Śro, 06 Sty 2016, 17:19:47 »
Jacku Saturn IB :D chyba że coś na tą modłę zrobione.

250
Własna twórczość / RO + RSS Polatajmy replikami
« dnia: Śro, 06 Sty 2016, 13:26:33 »
Trochę sobie pograłem więc mogę trochę też wam zaprezentować. Wczoraj i dziś zrobiłem kilka bliżej nie powiązanych ze sobą projektów. Cóż miała być wielka kampania podboju Układu Słonecznego skończyłem jak zawsze na replikach realnych projektów. Jako, że rosyjskie projekty są nie doceniane to na początek ANGARA w konfiguracjach, które stworzyłem. Nie rozumiem tej niechęci wobec rosyjskich rakiet z kilku powodów, po pierwsze jak coś ma takie wymiary jak podają to po prostu leci o czym przekonałem się tak przy sputniku jak i przy Angarze. Nie trzeba się jakoś napracować żeby to wszystko pięknie latało wystarczy odpowiedni zbiorniczek, silnik i lecimy:

Wybaczcie błyszczące tekstury jak to Jack wczoraj określił, ale chyba u naszych sąsiadów po prostu było złe oświetlenie. Z trzech konfiguracji przetestowałem dwie Angara 1.2 PP i Angara 3A i osiągnęły one zakładaną nośność na LEO więc uważam, że są to udane projekty. Odpowiednio Angara 1.2 PP wyniosła 3100kg -> LEO Angara 3A 12400kg -> LEO.
Po rosyjskiej przygodzie wziąłem się za rakietę, którą co prawda Winged już kiedyś prezentował, ale myślę że moja może śmiało z nią konkurować estetycznie jak i konstrukcyjnie. Jedyny elementy które nie zostały zrobione proceduralnie to kapsuła, silniki i spadochron :D Brawa dla osoby która odgadnie gdzie ten ostatni jest ;) O jakiej rakiecie mowa? Oczywiście o Titan II Gemini LV.
A tak to wszystko latało:
Komentarze mile widziane do zobaczeni i odpalenia nastepnej repliki ;)

PS Gdyby komuś moduł hamujący Gemini wydał się za krótki to przepraszam, ale zdjęcia z wersji testowej ;)

251
Dyskusje ogólne / Odp: Rakiety świata realnego - do inspiracji w KSP
« dnia: Wto, 05 Sty 2016, 13:05:53 »
Jako że wątek strasznie przygasł może trochę się obudzicie:P Mam dla was pierwsze zalążki Delta II 7000.

Póki co 2400kg na LEO ale pracuję nad nią. Czy ktoś wie może czy silniki z KW Rocketry działają na RO?

252
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Wto, 05 Sty 2016, 09:28:51 »
hm, hm może w ciągu kilku najbliższych dni wyjdzie mała aktualizacja. W końcu usiadłem do prac związanych z RO a także dostaniecie części ostatnio zaprezentowany. Nie liczyłbym jednak na zrobienie tego już gdyż w końcu dorwałem się i chcę też trochę pograć :P

253
Modyfikacje / Odp: XT Landertron - Czyli Miękkie lądowanie.
« dnia: Wto, 05 Sty 2016, 08:32:21 »
Angorek uprzedziłeś mnie, też myślałem że to tak zadziała, ale dziś jeszcze po testuję i dam znać ;)

254
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Nie, 27 Gru 2015, 15:24:44 »
Jeszcze nie pracowałem  nad zakładkami i tym podobnymi. Po woli będę się do tego zabierał bo jestem już prawie na finale prac nad częściami. Dziś praktycznie pozbyłem się już konieczności instalacji Aerojet Kerbodyne. Zrobione AeroCap i LAS:

Dzięki Robson, że zwróciłeś uwagę będę mógł zanotować do poprawki ;)

255
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Sob, 26 Gru 2015, 11:26:04 »
Dla osób zainteresowanych wypuściłem następną aktualizację, niewielką ale dość znaczącą. Naprawiłem kilka niedoróbek jakie pojawiły się po przemodelowaniu części a także zmieniłem Adapter Oriona oraz owiewkę dla tegoż też statku.
Kadaf wybacz nie chciało mi się poprawiać :P

Strony: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 28