Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Fizyka gry oblicza tylko obiekty w odległości 2.3km od statku, którym grasz obecnie. Co za tym idzie jeżeli na tych członach nie ma modułu sterującego to gra traktuje je jako śmieci i znikają one jeżeli ma to miejsce w atmosferze, jeżeli na orbicie to dalej istnieją ale nie są symulowane. Co za tym idzie nie da się wylądować odrzuconych członów na spadochronach ani w żaden inny mi znany sposób nie używając odpowiednich modyfikacji. Kiedyś istniał taki modzik który nazywał się Stage Recovery i dzięki niemu można było odzyskiwać człony za pomocą spadochronów. Sprawdź może nadal jest aktualizowany i użyj jeżeli interesuje Cię taka opcja.
Pewnie nie działa dlatego, że według mej najlepszej wiedzy Science Alert jest dostępny dla wersji 1.5.* co za tym idzie jeszcze nie uzyskał aktualizacji dla najnowszej wersji kerbali czyli 1.6.* tak więc nie będzie on działał poprawnie a zapewne w ogóle.
Hejka. Chciałbym wszystkich zaprosić na swój pierwszy stream dzisiaj na godzinę 17:00 na początek, a jakże nasze ulubione kerbale. Wiele się pozmieniało i nie wiem czy jeszcze pamiętam jak się gra. Dozobaczenia!
Osobiście polecam ten modzik: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘlubZALOGUJ SIĘ Jednak nie mam pojęcia czy jest już uaktualniony do najnowszej wersji KSP
Dzisiaj trochę skromniej, ale udało mi się dodać według mnie bardzo ciekawy element, a mianowicie Orion otrzymał nową teksturę. Tak właściwie to jedną ale w trzech wariantach kolorystycznych
Powoli przymierzam się do wydania następnej aktualizacji, o ile uda mi się nazbierać odpowiednio dużą ilość materiałów.
W miniony weekend ukazała się aktualizacja mojego moda. Kilka części zyskało całkiem nowy wygląd i nieco inne modele. Udało mi się też zaimplementować połyski dla wszystkich części, w których uważałem to za stosowne. Wyniki mojej pracy możecie obejrzeć sobie sami po zassaniu modzika ze SpaceDock. Ruszyłem do pracy nad tematem który kiedyś tam zacząłem a więc do lądownika zaproponowanego przez firmę Boeing. XP4D prezentuje się obecnie w następujący sposób: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘlubZALOGUJ SIĘ Na przed ostatnim zdjęciu ujrzeć można moje problemy z Unity które nie wiedzieć czemu ma gdzieś moje umiejscowienie tego doku.
Kolejne części są poprawiane przeze mnie tak więc niebawem pojawi się mały update. Ostatnio poprawiłem dopalacze Pyrios. Martwi mnie, a może cieszy zależy z której strony na to spojrzeć fakt iż coraz bardzie czuję wygląd stokowych tekstur.
Chcesz odzyskiwać dopalacze bo taką masz zachciankę czy może wystarczy Ci satysfakcja że coś tam zostało odzyskane i fundusze za odzyskane części wróciły na twoje konto? Bo jeśli zaspokaja Cię druga opcja to istnieje taki mod jak Stage Recovery chociaż nie jest on chyba jeszcze uaktualniony.
KIS oraz KAS są już zaktualizowane do wersji 1.4 także odinstaluj stare wersje i jeszcze raz ponownie zainstaluj najnowszą wersję modyfikacji i powinno działać
Temat jest dość skomplikowany i wymaga instalacji kilku programów. Przede wszystkim potrzebujesz Unity 5 i jakiegoś programu do modelowania który eksportuje modele do formatów które Unity będzie mogło zaimportować. Ja używam Blendera. Do Unity musisz dodatkowo zainstalować Part Tools które pozwolą Ci obrobiony model wyeksportować do formatu .mu który jest formatem modeli w KSP. Edycja tekstur to banał gdyż są one w formacie .dds a więc można to zrobić nawet w gimpie. Zajrzyj tutaj Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘlubZALOGUJ SIĘ może Ci to pomoże. Jeśli będziesz miał jakieś wątpliwości czy czegoś potrzebował zapraszam na priv lub na chat.