Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 107
121
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Wto, 06 Gru 2016, 02:22:44 »
No to mi się podoba, kupić kawałek Somalii za skarby zrabowane piratom, a że piratów dużo, to byłby stały napływ gotówki na budowanie rakiet nośnych. Z czasem można by się nawet spróbować wystarać o własnych piratów, gdyby się miejscowi skończyli. Świetlana przyszłość Polskiego podboju kosmosu się tu rysuje. I na wakacje było by gdzie się przejechać bez paszportów.

122
Modyfikacje / Odp: Docking Fuel Pump - łatwe tankowanie na orbicie
« dnia: Pon, 05 Gru 2016, 15:17:26 »
Nie jakieś must have, ale przydatna sprawa. Z tym, że nigdy nie wiadomo, czy któraś linijka kodu moda nie pogryzie się z całkiem inną linijką kodu innego moda i szukaj potem wiatru w polu co nawaliło.

123
Modyfikacje / Odp: END
« dnia: Nie, 04 Gru 2016, 23:45:07 »
mrdzarek, przed "a" przecinek, a dalej to już dramat. Ci którym się to nie podoba nie będzie używał? Znowu brak przecinka, oraz rudymentarnej poprawności gramatycznej. Albo TEN KTÓREMU się nie spodoba, albo NIE BĘDĄ UŻYWALI.
I wcale nie jestem pewien, czy wyraz "polonizacja" używasz zgodnie z definicją.
Jesteś niemal ostatnią osobą, która powinna się tykać tłumaczenia czegokolwiek z jakiegokolwiek, na jakikolwiek język.

Tragedia!

124
Łaziki / Odp: BMK - samochód klasy średniej
« dnia: Nie, 04 Gru 2016, 13:47:51 »
Panowie (i może jakaś przypadkiem będąca tu Pani) czapki z głów!

Oto narodził się mistrz!

BMK, którą już dane mi było kontemplować chwilę na czacie (tak, tak, na czacie można czasami uzyskać przedpremierowe informacje cichaczem) jest doskonałym... nie, wróć!.. Jest NAJLEPSZYM pojazdem sklejonym z procedurali i niebędącym repliką jaki kiedykolwiek pojawił się na tym forum! Powala ilość szczegółów [nawet lusterko wsteczne wewnętrzne i osłonki przeciwsłoneczne, a nawet nie widzieliście wnętrza ( ja widziałem :p )]! Linia PERFEKCYJNIE dopasowana swoją lekką komiksowością do proporcji kerbali. Ten samochód powala.

BRAWOOOO!!!!

Wrzuć ten środek i ja bym poprosił kilka zdjęć w ciągu dnia, lub może jakiś dobrze doświetlony zachód słońca, ale z włączonymi światłami :)

125
Modyfikacje / Odp: END
« dnia: Nie, 04 Gru 2016, 00:27:17 »
Toście się dobrali! Pogratulować! Jeden z nickiem sugerującym, że ma bana od admina za widocznie skandaliczne zachowania (czy to nie ty o nicku ojciec?) i drugi, który zdania po polsku nie umie sklecić bez ortów.

Krzyżyk na drogę...

Hah, na czacie mi wskazano jaka będzie jakość.

 author=banadmina
W 1 wersji tłumaczenia będą scenariusze po polsku, ślinki i morze zbiorniki paliwa.


Niektórym serio powinno się obciąć palce, by klawiatur nie używali...
Co to są ślinki? I czy chodzi o morze na Kerbinie, Eve, czy Laythe?

Jeśli to ma tak wyglądać, to serio zajmijcie się jakąś pracą społeczną z dala od alfabetu...

126
Łaziki / Odp: Worker - "Samochód dla ludu"
« dnia: Śro, 30 Lis 2016, 22:08:18 »
 Tak teraz dopiero miałem czas się bliżej przyjrzeć. No i tak. Zadziwia mnie ilość detali, autentycznie zadziwia! Uważam się za mocnego w te klocki, ale nawet ja nigdy nie pomyślałem, żeby wrzucić kierownicę z koła. Gratuluję, bo prezentuje się wyśmienicie! Sama bryła pojazdu moim zdaniem jest paskudna, ale sądzę, że taką właśnie zaplanowałeś, a nawet jeżeli nie, to w tej jej paskudności jest sporo uroku! Widzę w nim pewne francuskie trendy z lat 80tych, nawet dość intensywnie:) Co tam jeszcze, ano kerbale, a kerbale mają swoje określone proporcje. Udało ci się zbudować auto, którego linia doskonale pasuje do proporcji kerbali, autentycznie doskonale. Trochę komiksowo wygląda ta bryka, ale ta komiksowość wynika właśnie z kerbalskich kształtów.
Auto jest paskudne, ale jest też urocze, detali w opór, nawet nie chcę pytać, ile to ma części, bo sądzę, że pod 200 albo i lepiej, powtarzam więc, doskonała robota, leci rep i oby tak dalej!

127
Łaziki / Odp: Worker - "Samochód dla ludu"
« dnia: Śro, 30 Lis 2016, 18:57:31 »
Niezła robota!

128
Oj burżuje, burżuje, hamować w atmo silnikiem....

A tak szczerze, to oznacza to, że margines był za duży. Idealnie jest wchodzić w atmosferę na oparach i wbijać się jak Bóg przykazał na ablatorze. Bo skoro tak dużo paliwa zostało, to znaczy, że i nośna musiała być większa, niż niezbędna. Czyli droższa! No ale to po prostu praktyka. Zdarzało mi się zapychać lądownik nawet z braku paliwa. Czyli jak zabraknie ciut, to wysiadka kerbalem, odpalony plecak i pchamy lądownik, co by chociaż parę metrów prędkości nadać. Da się, jeśli brakuje faktycznie niewiele.
Podoba mi się twój dość fikuśny lądownik (jak na niewielkie doświadczenie) z tymi wsuniętymi zbiornikami.

Bez dwóch zdań Mihu, będą z ciebie ludzie!

Śledzę z uwagą twój rozwój :)

129
Stacje kosmiczne / Odp: [DWNLD] Moja pierwsza stacja kosmiczna - DSS
« dnia: Pią, 25 Lis 2016, 17:35:03 »
ja używam do tego Imgura. Jest za free. Kopiujesz link BBCode i wklejasz tu między ramki jpg, które możesz dostać klikając w ikonkę obrazka w lewym górnym rogu.

130
Stacje kosmiczne / Odp: [DWNLD] Moja pierwsza stacja kosmiczna - DSS
« dnia: Pią, 25 Lis 2016, 15:38:27 »
Bardzo ładna...

131
Wyzwania / Odp: VTOL-em na wyspę i z powrotem.
« dnia: Sob, 19 Lis 2016, 15:44:36 »
Odpowiem za Elementa, obaj mamy nadzieję, że w końcu ktoś wrzuci coś śmigłowego :)

132
Wyzwania / Odp: VTOL-em na wyspę i z powrotem.
« dnia: Sob, 19 Lis 2016, 11:23:15 »
Kolejny VTOL z Kadaf Industries, Dragonfly IR.

Masa startowa:       2.452 kg
Napęd:                    2x J-20 Juno
Ilość paliwa:            134 galony
Typ napędu:            odrzutowy

Najnowsza maszyna typu VTOL posiada oryginalny, obrotowy system napędowy. Dzięki czemu możliwe stało się wykorzystanie tych samych silników zarówno do lotu poziomego jak i pionowego. Dwurzędowy układ obrotowy natomiast gwarantuje utrzymanie płatów nośnych w jednej pozycji przez cały czas.
Lot na wyspę.


Przed lądowaniem obrót silników na pozycję wertykalną i rozłożenie nóżek podwozia.


Pasażer wysadzony. Jest punkt!


Przelot powrotny do KSC.


Ponowne przejście na lot pionowy. Jak widać, zapasy paliwa zostały dość uszczuplone. Dragonfly nie jest samolotem specjalnie oszczędnym.


Lądowanie na budynku VAB. Punkt drugi zdobyty!


Lądowanie na centrum rekrutacji. Punkt trzeci!


Lądowanie na centrum radarowym. Punkt czwarty zdobyty, kategoria Open osiągnięta!


Żeby nie spamować fotkami, Dragonfly wylądował jeszcze na pasie startowym (wymóg wyzwania), na budynku kontraktów i planowania, budynku strategii, oraz badawczym. Nie lądował na wieży kontroli lotów, ani na żadnym budynku na wyspie.

Zostało jeszcze nieco paliwa, więc pełna moc i lecimy na pułap testowy prędkości, docelowo 1500 metrów.


I test prędkości w locie poziomym.


Dziękuję za uwagę :)


... Z ostatnie chwili! Przejście na silniki Panther pozwoliło na znacznie mniejsze zużycie paliwa, oraz większą precyzję lądowania spowodowaną szybszą reakcją tych wyższej klasy silników na sterowanie ciągiem. Bez dopalaczy prędkość oczywiście znacznie spadła, ale gdy się je uruchomi Dragonfly osiąga na pułapie 1500 metrów prędkość 208 m/s.


Ach i jeszcze lista modów napędzających wspomnianą maszynkę:

Glass panels
Procedural parts
B9 Procedural wings
Infernal Robotics
Tweakscale

133
Poproś o pomoc / Odp: Brak kontroli nad satelita
« dnia: Czw, 10 Lis 2016, 20:47:00 »
Kuba, czytajżesz czasami ze zrozumieniem. W 1.1.3 nie było jeszcze RT a więc i problemów z zasięgiem.

134
Poproś o pomoc / Odp: Brak kontroli nad satelita
« dnia: Czw, 10 Lis 2016, 16:31:30 »
Brakiem prądu.

135
Wyzwania / Odp: VTOL-em na wyspę i z powrotem.
« dnia: Śro, 09 Lis 2016, 11:47:00 »
No to zaczynamy...

Ćmer 250 - najnowszy tani pojazd klasy VTOL z Kadaf Industries.

Fotele dla trzech osób.

Masa Startowa: 2.522 kg

Ilość paliwa:       174 galony

Napęd:               3x J-20 Juno (dwa startu pionowego)

Użyte mody:      Procedural Wings z B9, oraz Surface Lights



START!


Niewielkie motorki Juno pchnęły najnowszą taksówkę z Kadaf Industries w powietrze. Pierwsze wezwanie - dach budynku zarządzania kontraktami. Proszę bardzo!


- Doberek! Panie pilocie, szybciutko na wyspę poproszę!
- Się robi szanowny panie. - Odpowiedział pilot i uruchomił silniki. Ćmer 250 po chwili wzniósł się w powietrze leciutko kurząc.


Pionowzlot po chwili przełączył ciąg na silnik poziomy i maszyna pomknęła nad taflą wody.


Wskazówka prędkościomierza powoli pięła się w górę dobijając w końcu do zawrotnej prędkości 75 m/s. Taak, Ćmer nie jest najszybszą bryką w stajni...
- Przepraszam, a moglibyśmy wylądować na dachu wieży kontroli lotów? - Jasna sprawa, klient nasz pan!
W końcu maszynka dotarła nad lotnisko i pilot przeszedł na ciąg wertykalny. Po chwili łagodnie wylądował na dachu. Zadowolony klient zapłacił i wysiadł. Nie minęły trzy minuty, gdy kolejny pasażer poprosił o transport.


-Wie pan co, winda nie działa, a mam coś do odebrania z Hangaru, moglibyśmy tam usiąść? Zaraz polecimy dalej.



Kerbal zabrał zestaw kluczy z hangaru, wsiadł do taksówki i poprosił o dostarczenie go na dach budynku VAB. Silniki w ruch.


Grała muzyczka, a Ćmer snuł się na pułapie 600 metrów w kierunku centrum lotów kosmicznych. W końcu zaczął zniżanie nad celem.


- Ślicznie dziękuję, oto gotóweczka!


Oczekiwanie na kolejnego klienta trwało nieco dłużej. Pilot, Denemore Kerman wyciągnął ze schowka pozostawione przez pewną klientkę romansidło. Po kilku stronach stwierdził, że jednak nie da się tego czytać.


Na szczęście po chwili zadzwonił kolejny klient - Na wieżę kontroli lotów poproszę!


Lądowanie wcale nie było takie łatwe! Gdy klient zasiadł w fotelu nastąpił start.


Cel - centrum badawcze.


- Pan poczeka, zaraz lecimy dalej, tylko zabiorę stąd teczkę - wyjaśnił. Po szybkim powrocie klient poprosił o kurs na dach centrali łączności i namierzania.


Kolejny króciutki kurs. Jeden z planistów misji kosmicznych poprosił o transport.



- Do centrum rekrutacji proszę!



Klient wysiadł, po chwili wrócił i zapytał, czy dało by radę jeszcze podlecieć na wyspę. Pilot spojrzał na wskaźnik paliwa i kiwnął głową. 37 galonów materiału pędnego wystarczy spokojnie. - Damy radę!


Maszynka dzielnie wzniosła się w przestrzeń i pomknęła nad morzem.


By kilka minut później spokojnie usiąść przed hangarem.



W zbiornikach zostało jeszcze 8 galonów...


No i tyle :) W międzyczasie nastąpiło jeszcze krótkie lądowanie na pasie startowym, by wypełnić zadanie główne. Zaliczyłem wszystkie budynki w centrum, a na wyspę poleciałem dwukrotnie :)

Cholera, zdaje się, że rozbiłem bank ;)






Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 107