Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: [1] 2 3 ... 106
1
Poproś o pomoc / Odp: Taśma mocuąca?
« dnia: Pią, 22 Lis 2019, 13:50:47 »
Tak tu wszyscy nazywają taśmę, to właśnie strut (o ile dobrze pamiętam). Ale skoro się rozciąga przy montażu, to nie wiem co by to mogło być innego. Za to jeśli chcesz pomocy doraźnej, to zapraszam na czat

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Siedzi tam kilku starych wyjadaczy.

2
Poproś o pomoc / Odp: Czas działania silnika
« dnia: Wto, 05 Lis 2019, 00:21:23 »
Tak się dzieje zawsze, gdy silnik jeszcze nie był odpalany na pełnej mocy - czyli w sytuacji odrzucenia dopiero co jakiejś fazy z silnikiem, który pchał zestaw do teraz. Przegazuj i powinien pojawić się czas manewru. Jeśli jednak silnik już był uruchamiany na pełnej mocy i nadal nie pokazuje czasu, to widocznie jakiś bug.

3
Aktualności / Odp: [[DISCORD CHAT]]]
« dnia: Pon, 07 Maj 2018, 17:05:32 »
Podbijam wątek, bo gdzieś się zapodział.

4
Aktualności / Odp: Wersja 1.4.1
« dnia: Sob, 31 Mar 2018, 00:16:40 »
Kto wie, może ożyje, wreszcie Squad został przejęty przez jakąś firmę, więc może zaczną w końcu pracownikom płacić. Aczkolwiek lecąc sobie na Muna w stylu Apollo w jednym locie natrafiłem na aż cztery bugi. Znikające nóżki lądownika i źle działające fazy. No i całe to "Historic Missions" wydaje mi się bardzo mało historyczne. Aczkolwiek moduł LEM przyjemny i opcja wyboru kolorów dla elementów z DLC.

Jadę sobie łazikiem, przewróciłem, no bywa, kto bogatemu zabroni. Chce postawić na koła załogantem, niestety widzę, że nie działa wykrywanie kolizji i zielony ludzik po prostu przenika przez wszystko. Chociaż nie za każdym razem, po przełączeniu na inny obiekt i nazad na kerbala już wykrywa. Czyli dzieje się to czasami, nie wiadomo, czy to gorzej, czy lepiej.
I takie pytanie co do świateł, na 1.2.2 można było zmienić kolor lampy, nie tylko świecenia, ale właśnie samej lampy. Świeciło na czerwono ale nawet jak na nic nie padało światło, to widać było że czerwone. Teraz znowu jest wszystko białe. Ale może to był mod surface light.




5
Poproś o pomoc / Odp: Miejsce na ladowanie
« dnia: Nie, 25 Mar 2018, 00:59:46 »
Właśnie Grabek nie bardzo, szkaradność planet poraża. Chociaż nie wiem jak wygląda Eve z tym pamięciożernym modem na grafikę, co to na moim starym kompie przy 50 częściach miałem 3fps. Rennesance coś tam? Nie pamiętam jak się zwał. To mogło by zeżreć nawet I5 przy tysiącu części, a ja już nie tknę niczego co klatkuje. Dość się naoglądałem. Tyle, że nawet najlepszy mod na grafikę nie spowoduje, że przepaść między KSP a Kingdomem zniknie. Oczywiście, całkowicie inne gry, ale człowiek się do luksusu nad wyraz szybko przyzwyczaja.

6
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Moja Pierwsza Kolonia
« dnia: Sob, 24 Mar 2018, 23:31:35 »
Testowałem samoloty rakietowe i przy tak niskim ciśnieniu jak na Dunie stosunek wagi płata do wydajności systemu wydaje się dość marny. Lepszy szybki "skoczek" ze spadochronami. Ale kto bogatemu zabroni. Za to nie testowałem na Dunie silników śmigłowych elektrycznych z moda KAX. Zapewne latało by to średnio, ale za to na samym prądzie.

Te koła to z jakiego moda? Bo nie kojarzę.

A co do fotek, to przy tamtej metodzie wklejania przynajmniej były jakieś laski po bokach ;)

7
Poproś o pomoc / Odp: Miejsce na ladowanie
« dnia: Sob, 24 Mar 2018, 20:24:42 »
Nie no, dobra, ale powód do narzekania jest wątpliwy. Że niby mało płasko. Jedyny problem, to lądowanie precyzyjne, bo łazikiem znajdzie płaskie, ale jak nie ma praktyki, to nie trafi w punkt bazą wydobywczą. Pamiętam, że moje pierwsze lądowanie ratunkowe na Munie usiadło 3 km od celu, to nie jest żadna dokładność. Więc po prostu baza wydobywcza musi mieć spory zapas paliwa, a nie na styk. Baza wydobywcza posiadająca silniki lądowania ma jednak ogromną przewagę nad tradycyjnym lądownikiem, a to dlatego, że sama sobie może paliwa naprodukować i przeskoczyć w korzystniejsze, bardziej płaskie miejsce. Bo w praktyce nie ma żadnego znaczenia, czy wydobycie odbywa się na gruncie płaskim, czy nawet na jakimś zboczu. Można się zatankować i przeskoczyć, więc naprawdę absolutnie nie widzę problemu. Jedyne na co trzeba zwrócić uwagę, to na wyważenie jednostki, żeby nie traciła stabilności pionowej niezależnie od poziomu paliwa w zbiornikach. Ale do tego służą testy naziemne i trochę pomyślunku.

BTW, odpaliłem dziś pierwszy raz Kerbale na nowym kompie. I po miesiącu w świecie Kingdom Come, gdzie każde zdziebełko trawy jest oddzielnie, a kamyczki, strumyczki i patyczki są wykonane z fotorealistyczną dokładnością spojrzałem na powierzchnie Laythe. Jeszcze zgrzytam zębami, a to było rano.
Ale faktycznie, 800 części na procu I5 i nawet się nie zająknie :)

8
Poproś o pomoc / Odp: Miejsce na ladowanie
« dnia: Pią, 23 Mar 2018, 12:06:01 »
Człowieku, lądujesz łazikiem i jeździsz. Nie ma najmniejszego problemu żeby znaleźć idealnie płaski teren pod bazę. Wręcz przeciwnie, jak dla mnie Mun jest zdecydowanie zbyt płaski. Nie dotyczy to rejonów biegunowych, gdzie faktycznie jest dziurawo.

9
Poproś o pomoc / Odp: Powrót dopalaczy na powierzchnię.
« dnia: Pon, 19 Mar 2018, 10:52:09 »
I to jest wreszcie dobra odpowiedź, bez udziwniania.

10
Cóż, na moim aktualnym kompie raczej dodatkowe kilka modów by nie robiło różnicy, uciągnie ładnie i tak, ale ta ilość pracy mnie przeraża z odbudowywaniem. Grabek, mój sprzęt ma i5 8400 i GTXa 1060. Kingdom Come Deliverance (moim zdaniem pretendent do tytułu gry roku 2018) chodzi na full i się nawet nie zająknie, więc sądzę, że te mniej więcej tysiąc części (baza+pojazd) zachowywały by się razem nie najgorzej. Chociaż kerbali jeszcze nie odpalałem, więc tak sobie tylko zgaduję.

11
Aktualności / Odp: [[DISCORD CHAT]]]
« dnia: Śro, 28 Lut 2018, 22:47:48 »
Ten post powinien być bardziej widoczny, więc podbijam.

12
Z jednej strony Grabek właśnie wymieniam kompa na całkiem niezłą maszynę, więc pokaz slajdów mi nie zagrozi zbyt szybko, a co mnie okrutnie w KSP irytowało, z drugiej za to jest to piekielna masa pracy, myślę, że jakieś dwa tygodnie po 8 godzin dziennie - samo odbudowywanie i ustawianie sprzętu. A potem trzeba do każdego odcinka przebyć dany obszar, pstrykać, wybierać ujęcia, opisać - to potrafi trwać nawet trzy dni na JEDNĄ część. No i z trzeciej strony wszyscy widzimy jak forum wygląda, pustki i cisza. Więc ja tu widzę jednego plusa na dwa minusy. Ciężko będzie się zabrać, mimo, że mnie czasami korci. No i wciąż nie ma kilwatera wody za jakimkolwiek pływającym pojazdem, że o falach nie wspomnę. To jest ogromny minus, bo odbiera zdjęciom z pływania dynamikę.

13
Potwierdzam, nie będzie kontynuowana, chyba, że mi poważnie odbije i stwierdzę, że och, trzeba robić dalej, zbudować wszystko od postaw, wysłać, ustawić i świetnie się bawić :)

Ale szczerze mówiąc nie sądzę...

14
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokmi
« dnia: Czw, 02 Lis 2017, 20:29:24 »
Tak uczyń. Nie patrz jakie kto ma mody, Każdy komp działa minimalnie inaczej. Z zestawu twoich modów widzę przydatne może dwa. Ale to tylko moje zdanie.

15
Gotowe poradniki / Odp: [Poradnik] Proste, stockowe silniki śmigłowe
« dnia: Wto, 31 Paź 2017, 23:43:02 »
 Jeżeli dopiero zaczynasz zabawę z KSP, to ja osobiście odradzam takie kombinacje. Fizyka gry nie przewiduje bezbolesnego funkcjonowania takich rozwiązań. Oczywiście, można, można kląć dniami i nocami w SPH, że się rozpada, albo słabo działa, albo coś tam, można w końcu przelecieć kilka kilometrów i być może mieć satysfakcję. Tylko po co, skoro istnieje doskonale wykonany mod KAX oferujący sporą ilość silników śmigłowych. Mod przemyślany w sposób wręcz chwilami zaskakujący. Nie ma się co przywiązywać do stocku, bo cóż to za cywilizacja, która nie wynalazła liny, zawiasu, czy węża paliwowego?

Strony: [1] 2 3 ... 106