Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Kadaf

Strony: 1 2 3 [4]
46
Łaziki / KORD B ion
« dnia: Śro, 03 Kwi 2013, 14:06:19 »
 Wreszcie, po długich perturbacjach Kerbiński Instytut Astronautyczny znowu czynny!
Firma Kadaf Industries stworzyła więc kolejne projekty pojazdów lekkich, lecz tym razem zadecydowano o serii pojazdów kołowych z otwartą - a jakże - kabiną.

Pierwszym prezentowanym pojazdem, będzie długo oczekiwany KORD B ion!


Piękna, terenowa linia, mocny reflektor.


Czytelna deska rozdzielcza, licznik prędkości, ładowania, obok wskaźnik stanu baterii, a w podłodze włącznik silnika jonowego.


Testy terenowe przebiegają pomyślnie.


Kord B to pojazd dla szaleńców! Doskonałe zawieszenie, spore prześwity.




Post scalony: Śro, 03 Kwi 2013, 14:17:17

Kord B jak przystało na pojazd terenowy kuty na cztery koła, posiada tylną i przednią wciągarkę przez niezwykłe podobieństwo myloną często z bateriami.


Dzięki podnóżkom wsiadanie do niego to pełna wygoda.


Jakby ktoś nie wiedział! Kord B jest jednostką dwuosobową!


Test prędkości na pasie startowym. Prędkość maksymalna ze wspomaganiem jonowym wyniosła niewiarygodne 84 kilometry na godzinę! Bez silnika jonowego Kord jest w stanie pędzić  78 km/h. Producent zaleca używania hełmów z zamkniętą szybą, bo dmucha okrutnie.

Post scalony: Śro, 03 Kwi 2013, 14:20:56
Ano tak - użyte mody:

Sweet seat
V.F.M System

47
Inne / Zagadka Kadafa
« dnia: Czw, 14 Mar 2013, 12:39:06 »
 Podrzucam wam screenshota. Odpowiedzcie mi, co w nim widzicie niezwykłego :) Żadnych modów, przeróbek i kombinacji tam nie zastosowałem. Ot fotka.



Ci co wiedzą z czata, to niech siedzą cicho :)

Post scalony: Czw, 14 Mar 2013, 12:40:33
Aha, o co ogólnie NIE chodzi. Nie chodzi o to że to bardzo ciężki klamot będący moją stacją cysterną. Nie chodzi o to, że docelowo ma latać wokół Diuny, którą widzicie w prawym dolnym rogu.

48
Statki kosmiczne / KORD A
« dnia: Nie, 10 Mar 2013, 13:06:12 »
Po spektakularnym sukcesie modelu Karley-Kerbalson firma Kadaf Industries postanowiła wyprodukować kolejny model turystycznej jednostki kosmicznej. Dzięki przyjaznym relacjom z zarządem K.I.A. w ekspresowym tempie udało się wysłać na orbitę model testowy.

                                                                        KORD A


Złożone panele, pasażerowie na pokładzie, kluczyk do stacyjki, odpalamy!


Światła włączone, otwieramy panele


Wygodna kabina, czytelne liczniki, radio, system stabilizacji lotu ASAS.


Turystyczna wycieczka na Mun? Od teraz to możliwe!

Post scalony: Nie, 10 Mar 2013, 13:10:39








49
Statki kosmiczne / KARLEY-KERBALSON
« dnia: Sob, 09 Mar 2013, 17:39:22 »
 Blisko związana z Kerbińskim Instytutem Astronautycznym (K.I.A) firma konstrukcji kosmicznych
KADAF INDUSTRIES z dumą przedstawia swoje najnowsze dzieło:



Prawdziwy przełom w turystycznej eksploracji kosmosu!
Karley-Kerbalson! Lekki, tani, szybki i dostojny!



Jeżeli dość masz zatłoczonych kabin, ciasnych modułów, gdy dopada Cię klaustrofobia, nie czekaj, zamów już dziś! Komplet baterii GRATIS!



Karley-Kerbalson - sąsiedzi zzielenieją z zazdrości!



50
Statki kosmiczne / VEGA 3 Nowa wersja podwyższonego zasięgu
« dnia: Pią, 08 Mar 2013, 13:17:26 »
 Mimo spektakularnego sukcesu misji DB-X szef wydziału Statków Kosmicznych Bill Kerbal dostał burę od zarządu Kerbińskiego Instytutu Astronautyki. W statku Vega 2 zabrakło paliwa! Konstruktorzy i inżynierowie zabrali się za przeprojektowywanie kadłuba. Dodano pięć i pół tony paliwa, przesunięto główny zbiornik RCS na dziób statku, usunięto moduł załogowy sterowania ręcznego oraz zewnętrzne zbiorniki silników manewrowych. Zmiana wydała się wystarczająca i zaprezentowano ją zarządowi.



No tak, powiedział zarząd, dobra robota panie Kerbal. Ale może nie wyraziliśmy się jasno - chcemy wydatnego zwiększenia zasięgu z myślą o przyszłych dalszych operacjach kosmicznych.
Niedługo później został przedstawiony model Vega 3. Ten nowy model dalekiego zasięgu został wyposażony w cztery odrzucane zbiorniki paliwa, każdy o wadze jedenastu i pół tony. Łączny tonaż Vegi przekroczył 144 tony. Bill spotkał się z szefem wydziału rakiet nośnych Hermanem Kerbalem z zapytaniem, czy dysponuje tak potężną rakietą.
- Spokojna głowa, Ragus II poradzi sobie i z tym!
Tak więc zmontowano obie jednostki, start faktycznie przebiegł pomyślnie i oto kilka zdjęć z orbity:








51
 Ze względu na dynamicznie rozwijającą się technologię kosmiczną, dobrą koniunkturę i narodowe przyzwolenie na eksplorację kosmosu zespół naukowy Kerbińskiego Instytutu Astronautyki wyznaczył zadanie swoim specjalistom. Skonstruować bazę naukową najnowszej generacji, posiadającą miejsce do badań dla zespołu złożonego minimum z sześciu Kerbonautów, oraz ewakuacyjny moduł startowy. Dodatkowo baza musi posiadać zestaw instrumentów naukowych oraz łazik krótkiego zasięgu.
Niedługo później inżynierowie przedstawili swoje dzieło - Bazę Kosmiczną DB-X. Przekroczono wymagania wyposażając bazę w jeden czteroosobowy habitat będący integralną częścią modułu ewakuacyjnego, oraz cztery moduły dowodzenia. Maksymalna pojemność bazy wzrosła dzięki temu do dwunastu członków załogi. Łazik został skonstruowany dzięki pomocy firmy CleverBobCat, ponadplanowo również wyposażono bazę w instalację przepompowywania paliw oraz stumetrowy wąż.
Waga bazy dobiła do planowanych stu ton.



Później wykonano serię testów dynamicznych mających wykazać problemy z wyważeniem, działaniem spadochronów i aparatury pokładowej.



Po dokonaniu nielicznych poprawek zastosowano do wyniesienia DB-X rakiety nośnej Ragus II. Zapas mocy Ragusa był więcej niż wystarczający do wyniesienia takiego ładunku, pomimo sporego oporu czołowego bazy w niższych warstwach atmosfery.

Start!




Post scalony: Śro, 06 Mar 2013, 13:25:28
DB

Post scalony: Śro, 06 Mar 2013, 13:35:52
DB-X na orbicie planety Kerbin



Po ponownym przygotowaniu platformy startowej w ślad za DB-X wyruszył bezzałogowy statek VEGA z zadaniem zadokowania do bazy.



Zadokowanie przebiegło pomyślnie. Komputer Vegi zgodnie z przewidywaniami zużył trzysta jednostek RCS - jedną czwartą swoich zasobów




Post scalony: Śro, 06 Mar 2013, 13:53:05
Po określeniu trajektorii odejścia z orbity Kerbinu zestaw DB-X połączony ze swoją jednostką napędową VEGA wyruszył w podróż.



Po stu czterdziestu dniach podróży zamknięto orbitę wokół Diuny. Załoga od dłuższego czasu z niepokojem obserwowała stan ilości paliwa w module pchającym. Stało się. W odległości pół miliona kilometrów od Diuny komputer pokładowy statku Vega przesłał informację - zapasy paliwa wyczerpane, silniki atomowe wyłączone.



Na szczęście podczas budowy DB-X wyposażono ją w ogromne zapasy paliwa, dzięki czemu bez strachu o dalszą kontynuację misji przepompowano z centralnego zbiornika bazy pięćset jednostek paliwa do Vegi. To wystarczyło by osiągnąć ciasną orbitę wokół Diuny na wysokości 150 kilometrów. Tutaj nastąpiło pożegnanie z dzielnym statkiem pchającym. Po rozłączeniu komputer pokładowy Vegi ostatni raz zamrugał światłami dokowania i oddalił się pozbawiony paliwa na swoją wieczną orbitę.




Post scalony: Śro, 06 Mar 2013, 14:05:55
Po ustaleniu miejsca lądowania DB-X rozpoczęto upragnioną procedurę zejścia z orbity. Silniki standardowe - pełna moc.



Na wysokości dwudziestu kilometrów kolejna faza zmniejszenia prędkości przed uwolnieniem spadochronów.



Dwanaście kilometrów nad powierzchnią Diuny. Spadochrony otwarte, chwilowe przeciążenia do pięciu G. Hamowanie w toku.



Tuż nad powierzchnią! Wysokość 15 metrów. Systemy ASAS i RCS włączone. Silniki redukują prędkość opadania.







Post scalony: Śro, 06 Mar 2013, 14:14:10
DB-X po czasie prawie dwóch Kerbińskich lat dotarł do celu. Lądowanie przebiegło pomyślnie. Teraz dzielni Kerbonauci mogą się zabrać do badań i eksploracji tej pięknej planety.





52
Propozycje & Uwagi / [Zaakceptowane] Rozwinięcie Galerii
« dnia: Wto, 05 Mar 2013, 12:38:42 »
Chciałbym zaproponować rozwinięcie działu Galeria o dział o nazwie "Lądowniki załogowe, bazy, kolonie", w czym dołączam się do sugestii użytkownika CupOfMayo. Wątki związane z naszymi lądowaniami mniejszymi bądź większymi żelastwami są mocno porozrzucane po galerii. Dział pt "Inne" jest mało konkretny i można w nim znaleźć wszystko, bez ładu i składu. A naliczyłem takich wątków dotyczących lądowań więcej niż jest w dziale "Samoloty", więc chociażby z tego względu zasługują myślę na swój osobny dział.
 Drugim powodem dla którego fajnie gdyby takie coś się pojawiło jest powód czysto logiczny. KSP to gra o eksploracji, prawda? Celem każdego z nas jest wysłanie misji załogowej i posadzenie jej na tym czy innym ciele niebieskim. A tymczasem w samej galerii wątku o tym nie ma w ogóle. To trochę jak kupić samochód bez kół. Wszystko pięknie, ale nie jedzie, więc nie spełnia swojego głównego celu.

Ufam, że moja i CupOfMayo propozycja spotka się z szybkim i pozytywnym rozpatrzeniem:)

53
Konkursy/zawody / Mistrzostwa Wagowe Klasy Ciężkiej
« dnia: Wto, 05 Mar 2013, 00:05:18 »
Chciałbym Wam zaproponować pewien challenge.

CHALLENGE WIELKIEJ WAGI !!!

To co widzicie na screenshotach to klamot ważący 201 ton. Powtórzę. Dwieście. Jeden. TON. Został on wyniesiony rakietą nośną mojej konstrukcji i co dość istotne - do budowy zostały wykorzystane tylko stockowe części. Do wyniesienia tego nielekkiego ładunku nie został użyty żaden mod.
Peryapsa 80 km, apoapsa 99 km.

Proponuję więc konkurs i wyzywam was na pojedynek wagowy :)

ZASADY:

 1. Wolno użyć tylko części z wersji podstawowej. Moja to 0.18.2.
 2. Absolutny zakaz stosowania jakichkolwiek modów. (może poza tym służącym do usunięcia wieży startowej. Przy takiej potężnej rakiecie nośnej mocno przeszkadza, chociaż poradziłem sobie i bez tego moda)
 3. Waga obiektu który wyniesiecie nie może być mniejsza niż 201 ton
 4. Orbita ładunku wokół Kerbinu musi być stabilna, więc peryapsa nie niższa niż 70 km.

WERYFIKACJA:

 Mogę przeprowadzić ją ja na dostarczonym mi save rakiety nośnej, bądź, co było by jeszcze lepsze - któryś z moderatorów - o ile się zgodzi i znajdzie czas.

NAGRODA:

 Podam rozpiskę konstrukcyjną, bądź save rakiety nośnej, która te 201 ton wyniosła.

Ufam, że ktoś podejmie rękawicę, POWODZENIA :)







54
Statki kosmiczne / VEGA 2 Koń pociągowy Kerbalskiej floty
« dnia: Pon, 04 Mar 2013, 14:43:33 »
VEGA 2 to statek pchający stworzony z myślą o transportowaniu komponentów baz kosmicznych dużych gabarytów w lotach międzyplanetarnych krótkiego zasięgu. VEGA 2 posiada wystarczającą moc i zapas paliwa na dostarczenie na orbitę Diuny bądź Eve ładunku o wadze do stu ton. Posiada sześć modułów dokowania w celu ułatwienia tankowania.

ZAŁOGA

Dwóch kerbonautów, bądź sterowanie automatyczne.

NAPĘD

Cztery silniki atomowe

WAGA

96 ton

55
VECTOR 3 to statek wybudowany w celu uproszczenia procedur powrotnych dla załóg misji kosmicznych eksplorujących planetę Diuna. Zasoby paliwa wystarczają na dotarcie do Diuny bądź Eve, nawet pomimo karkołomnych i paliwożernych manewrów. Po dotarciu na orbitę docelową jednostka będzie posiadała co najmniej jedną czwartą paliwa, co uczyni tankowanie przed powrotem niezbędnym. Natomiast jeżeli manewry zostaną wykonane w sposób oszczędny, możliwy będzie również powrót na orbitę Kerbinu.

POJEMNOŚĆ

Posiada dwie komfortowe kabiny dla czterech Kerbonautów, jak również sześć kapsuł lądowniczych. Maksymalna ilość miejsc - dziesięć plus pilot.

NAPĘD

Sześć silników atomowych stanowiących napęd główny
Sześć silników jonowych stanowiących napęd awaryjny

WAGA

124 tony

Strony: 1 2 3 [4]