Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 67
331
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 21 Mar 2015, 10:01:31 »
Podbiję poprzedni post. Na Squadcaście pokazano nowe kokpity. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ znajdziecie je wszystkie.

332
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Nagrywanie zaćmienia słońca
« dnia: Czw, 19 Mar 2015, 17:58:50 »
Szybkie pytanie lekko odbiegające od głównego tematu. Czy dziesięcioletnie zdjęcie roentgenowskie może posłużyć za filtr pozwalający gołym okiem zobaczyć zaćmienie bez ryzyka?

333
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Czw, 19 Mar 2015, 05:45:35 »
Koła = zmiana położenia = jazda w lepsze miejsce = chęć zyskania deltaV. Czyżbyś planował lot i powrót z Eve?

334
Łaziki / Odp: Kranz Prototype - nowy czołg
« dnia: Wto, 17 Mar 2015, 18:53:38 »
Zarąbisty pojazd. Podbiję to co napisał Kadaf. Odrobina KerbPaintu dodałaby smaczku, ale już teraz jest zarąbiście.

335
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Granie w KSP na laptopie?
« dnia: Wto, 03 Mar 2015, 20:25:32 »
Ja gram na Asusie X53SD. Posiadam Nvidię GeForce 610M z 2GB pamięci na pokładzie, Intel Core'a i5-2450M, 2 rdzenie, 2,5Ghz i 4GB RAMu. Gra spisuje się świetnie. Bez problemu do 300-400 części. Od tego 400-450 zaczynają się widoczne spadki płynności, co dla mnie, nie jest problemem, gdyż nie przekraczam 350 części budując cokolwiek. Nie korzystam z modów, a jeśli coś instaluję to na kilka godzin dla sprawdzenia jak określony mod działa, wygląda, co dodaje.

336
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 28 Lut 2015, 08:37:56 »
Ta dam! Mamy zdjęcia wiertła oraz nowej mapy rozmieszczenia surowców (będziemy mieli możliwość wyboru czy chcemy paski czy kwadraty).



337
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 21 Lut 2015, 16:03:33 »
Lekki offtopic. Chyba wiem czemu pierwsza kerbonautka nazywa się Valentina. Po pierwszej kobiecie w kosmosie - Walentinie Tierieszkowej.

338
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 21 Lut 2015, 13:07:12 »
Potwierdzone info. Nowe części, które zobaczymy w wersji 1.0


[Post scalony: Sob, 21 Lut 2015, 13:59:28]
+ nowe zdjęcia surowców


339
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pią, 20 Lut 2015, 23:08:25 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

340
Poproś o pomoc / Odp: Zbieranie nauki z przyrządów badawczych
« dnia: Pią, 20 Lut 2015, 23:06:13 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Hańba Ci TrzesącaHerbato. Ja chciałem napisać przedziałek. Przygotuj się na zemstę! MUAHAHAHAHAHA!!!

I jak powiedziałem, tak zrobiłem. Rachunki wyrównane, rozejdźmy się w pokoju. I módlmy o niedostanie warna za offtopa.

341
Poproś o pomoc / Odp: Zbieranie nauki z przyrządów badawczych
« dnia: Pią, 20 Lut 2015, 16:55:24 »
Pam pam pam! Gratuluję zdobycia złotej łopaty za bezsensowny odkop. Brawo! Oto twoja nagroda


342
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 18 Lut 2015, 18:09:39 »
Jak dobrze pójdzie w piątek zobaczymy Valentine. Maxmaps nie obiecuje, ale się stara.


343
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 14 Lut 2015, 19:34:50 »
Albo szansę trafienia na surowiec. Np. na 1000km^2 tylko na 5% powierzchni będzie można coś wydobyć.

344
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 14 Lut 2015, 14:18:28 »
Ore 0.00% - 5.33% oznacza według mnie, że w danym miejscu jest od 0 do 5% surowca.

345
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 14 Lut 2015, 12:06:07 »
Nowe zdjęcia surowców + nowe podwozie. Łapcie!



Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 67