Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: [1] 2 3 ... 67
1
Poproś o pomoc / Odp: czy da się przesunąć muna "deorbitować"
« dnia: Nie, 23 Lip 2017, 10:09:59 »
Niemożliwa jest deorbitacja planety, poruszają się one po "szynach" na stałe określonych przez silnik gry, a to co widziałeś to pewnie zasługa moda HyperEdit. A budowa silnika to kwestia zmiany odpowiedniej wartości ciągu, wytrzymałości termicznej i impulsu właściwego.

2
Poproś o pomoc / Odp: Ustawienia renderowania
« dnia: Pon, 17 Lip 2017, 23:03:52 »
2.3km to standardowy zasięg "widzenia" fizyki, którego zmienić się nie da. Gra obliczą ją wtedy tak samo, jak fizykę pojazdu, którym się poruszasz. Powyżej tej odległości są to po prostu znaczniki obecności statku w przestrzeni.

3
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Opowiadanie Wawrzyna. Nie wiem czy już dodałeś opowiadanie Saretha o symulowanym treningu, bo według mnie warto.

4
Poproś o pomoc / Odp: Autopilot? Wie ktoś co to jest?
« dnia: Śro, 21 Cze 2017, 00:01:32 »
Albo CKAN albo wszystko jest podane na SpaceDock. Spolszczenie nie działa z wersją 64bit, wykrzacza czcionkę (niezależne od nas).

5
Poproś o pomoc / Odp: Autopilot? Wie ktoś co to jest?
« dnia: Wto, 20 Cze 2017, 20:48:38 »
Klikasz prawym klikiem na część (komputer pokładowy czy kapsułę) i przeglądasz statystyki. Będzie coś jak "wspomaganie" czy coś w tym stylu. Więcej = lepiej. Jeśli twój angielski jest niewystarczający - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. W razie wątpliwości pytaj

6
Stacje kosmiczne / Odp: Program Stacji Orbitalnych "Axis Mundi"
« dnia: Wto, 20 Cze 2017, 20:47:33 »
Odpowiednik Kerbinu w jednym z modów.

7
Poproś o pomoc / Odp: Autopilot? Wie ktoś co to jest?
« dnia: Pon, 19 Cze 2017, 15:07:35 »
Jest to wbudowany w grę prosty autopilot. Dostępny dla bardziej doświadczonych kerbonautów i lepszych sond w karierze. W sandboxie dostępny praktycznie od początku. Poczytaj opisy części. Znajdziesz tam możliwości każdej kapsuły załogowej czy komputera pokładowego, tzn. jak bardzo rozbudowany jest autopilot, na jakie znaczniki może się skierować.

8
Obsługa techniczna / Odp: Nie działa konsola
« dnia: Pią, 16 Cze 2017, 16:38:58 »
Backup zapisów i modów po czym reinstall reinstall. Daj znać jak to zrobisz.

9
Obsługa techniczna / Odp: Nie działa konsola
« dnia: Pią, 16 Cze 2017, 09:35:03 »
Alt+F12

10
Gotowe poradniki / Odp: [Poradnik] Proste, stockowe silniki śmigłowe
« dnia: Czw, 15 Cze 2017, 23:05:11 »
Jeśli ktoś miałby jakieś problemy podczas budowania silnika to tutaj znajdziecie film, który powinien rozwiązać problemy, które nie zostały wytłumaczone w pierwszym materiale.


11
Gotowe poradniki / Odp: [Tutorial] Orbitowanie - Manipulacja orbitą
« dnia: Czw, 15 Cze 2017, 12:54:36 »
W takim razie polecam filmy na YT, wbudowanę w grę poradniki (które są częściowo przetłumaczone przez grupę CEBULA Translations) oraz po prostu osiągnięcie orbity i bawienie się suwakami manewrów aby samemu zobaczyć i zrozumieć jakie parametry orbity zmieniają.

12
To tak samo, screen i podkreślaj błąd.

911 post

13
@kerbopol
Możesz zaznaczyć w paincie po prostu kolorem gdzie jest błąd przed wstawieniem linku do screena.

15
Gotowe poradniki / [Poradnik] Proste, stockowe silniki śmigłowe
« dnia: Wto, 06 Cze 2017, 14:18:37 »
Wpadłem na reddicie na filmik pokazujący jak zbudować prosty napęd śmigłowy. Może komuś się przyda, jest po angielsku ale wystarczy kierować się tym co autor robi i powtarzać jego kroki. Może kogoś zainteresuje.


Strony: [1] 2 3 ... 67