Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 128
991
Cytuj
Wersje gry macie w nazwie tematu... specyfikacja kompa? Gdybym odpalał to na kartoflu to byłoby warto podawać ale prosze.

Przed proszeniem o pomoc byłoby warto zapoznać się z regulaminem. Nie wykonałeś też porad od ShookTea który wyraźnie je zaznaczył. Może ty nie chcesz tej pomocy faktycznie?

992
Samoloty / Odp: Słynne samoloty [by xAnonymousxPL]
« dnia: Wto, 21 Paź 2014, 12:40:48 »
Bardzo ładne samoloty, szczególnie kształty przywodzą na myśl te prawdziwe. Kolory dobierasz zbyt ostre, KerbPaint pozwala na wykorzystanie pełnej palety RGB o ile się nie mylę? Przez taki a nie inny dobór twoje konstrukcje wyglądają jak zabawki. Nie jestem ekspertem od replik i samolotów, ale mnie pasuje raczej "mocno inspirowane".

993
Szukam modyfikacji / Odp: Mody na struktury orbitalne
« dnia: Wto, 21 Paź 2014, 12:34:38 »
Fustek: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

KOSMOS: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Habitat Pack od znanego skądinąd Porkjeta: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Ponadto, wszystkim zainteresowanym modami polecam oficjalne forum, które jest chyba najpełniejszym zbiorem - Curse jest dla mnie niewygodne a KerbalStuff za mało popularne póki co. Poszukiwania ułatwi ten temat: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Masz tam zgrupowane w sensownych kategoriach wtyczki i dodatki, z oznaczeniem kompatybilności. Pamiętaj że sam możesz zainteresować się niszowym modem, o którym mało kto słyszał, dlatego polecam poszukiwania na własną rękę.

994
Rakiety / Odp: SSTL czyli Single Stage To Laythe
« dnia: Nie, 19 Paź 2014, 12:00:00 »
Zły dział, powinno być w "Statki kosmiczne" ;_;

Czekam na wersję turystyczną pojazdu. I, oczywiście, wycieczka na Saturna ze SSTO :D

995
Samoloty / Odp: Bravado SSTO - wyprawa na Eeloo
« dnia: Nie, 19 Paź 2014, 11:56:06 »
Widzisz Winged, choćbyś zrobił spójną misję na Dunę, wysyłał SSTO na najodleglejsze planety to i tak, przy Kadafie, zostaje ci rola Robina (i to z małej litery)...



Ludzie, wiem że najłatwiej pochwalić kogoś przez porównanie, może czasem warto zrobić to inaczej, albo zgrabniej to ująć - Kadaf robi zupełnie inne rzeczy niż Winged, obaj wrzucają niesamowite relacje (z tym, że Skrzydły ma mniejszy staż na forum), ale po co porównywać w taki sposób? Szanujcie tę odrębność.

A tymczasem idę szukać szczęki. Nigdy nie miałem lecieć na Eeloo tradycyjną rakietą, a tutaj najwyraźniej powstał jakiś szlak turystyczny. Tylko czekać aż dwa dryfujace SSTO się zderzą gdzieś między Dres a Jool :D W sumie, to skąd nagle ta moda na dalekodystansowe wycieczki? Czyżby zmiany w statystykach silników miały na to jakiś wpływ, czy po prostu średni poziom ogarniania twórców AAR wzrasta?

996
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Nie, 19 Paź 2014, 10:01:58 »
Myślicie, że było mu łatwo?





997
Dyskusje ogólne / Odp: [Oficjalny] POWITANIA!
« dnia: Sob, 18 Paź 2014, 14:22:48 »
Matematycy, fizycy - check
Sportowcy - check
Muzycy - check
Artyści, plastycy, projektanci -  check
Duchowni -  check

998
Samoloty / Odp: X4 czyli lecimy na Eeloo!
« dnia: Pią, 17 Paź 2014, 22:22:24 »
Gratuluję osiągnięcia, doprawdy robi wrażenie.


999
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Czw, 16 Paź 2014, 19:02:41 »
Nie mówię że off-top, ale Squad nie powiedział nic o charakterze zmian, a Shooktea wziął uproszczone podsumowanie Jacka za coś wiążącego.

1000
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Czw, 16 Paź 2014, 18:18:17 »
To dyskusja o FAR? Squad ujawnił tylko że będą poprawiali aerodynamikę, a jest co poprawiać. Z pewnością będą chcieli żeby kształt wpływał na zachowanie pojazdu, ale nie mam pojęcia czemu ktoś nazwał to pseudo-FARem, wprowadzając ludzi w błąd :|

1001
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Czw, 16 Paź 2014, 11:59:55 »
Nadawanie numeracji wersji oprogramowania to szeroki i bardzo, bardzo mało ważny temat. Wersje 0.X.Y to zwykle są bugfixy, gdzie Y to wielocyfrowa liczba. W ten sposób odróżnili ARM od bugfixa. 24.1 i 24.2 na przykład.


Zresztą, czepianie się takiej drobnostki jest śmieszne - system bardzo dobrze się sprawdzał w dyskusjach. Nie możecie się przyczepić do czegoś ważnego?

PS: Zamiast błyskotliwie gdybać,  najpierw przeczytaj tekst na blogu.

[Post scalony: Czw, 16 Paź 2014, 12:35:24]
Rzeczy którye mnie martwią:
- Nic o powierzchniach.
- uproszczenie planowanych surowców. Mam nadzieję że trafią w złoty środek skomplikowania i zabawy, nie kopiując reguł Kethanu i Karbonitu.

Cieszy świadomość Squadu że pewne aspekty wciąż są niepełne i że gra wejdzie w fazę szlifów. Może ale nie musi to oznaczać stopniowe podnoszenie jakości gry w tych małych aspektach.

1002
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Śro, 15 Paź 2014, 08:05:24 »
Mnie ciekawią ulepszenia edytora. Podejrzewam mnóstwo przekleństw w okresie przejściowym... i też do końca nie wiem co Harvester z tym dłubie.


1003
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 14 Paź 2014, 17:57:21 »
Squad wymyślił już coś o wiele lepszego (Poza GUI - Kethane ma najładniejszą oprawę interfejsu ze wszystkich modów na surowce), w postaci dwóch drzewek - jedne mało praktyczne ale imponujące złożonością, drugie uproszczone ale wciąż wymagające kilku składników do produkcji.

Tyle że oba zostały zamknięte w Archiwum K i nikt o nich nie mówi :P

1004
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 14 Paź 2014, 13:35:17 »
Squad nie potrzebuje texture replacement - oni mają dostęp do swoich plików źródłowych...

EL to przesada. Możliwość produkcji paliwa w Kethanie to mnóstwo możliwości i jest całkiem wystarczające. Liczę na KAS, ale wydaje mi się że to może być kolejny partpack.

1005
Samoloty / Odp: X3
« dnia: Wto, 14 Paź 2014, 11:34:46 »
Transportowy SSTO bez sensu? Wybacz, ale to bardzo bzdurne zdanie.

Strony: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 128