946
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
biedne i wyglądają jakoś tak.. niekerbalskoA jaki to jest wygląd "Kerbalski"? Pamiętam płacze że aktualne KSC wygląda niekerbalsko i niepotrzebnie usunęli te (szpetne) wczesne, czerwono-szare projekty.
przyczepy kempingowe też wyglądają trochę słabo jeśli chodzi o jakość modeli i teksturPamiętaj że KSC obserwuje się głównie z odległości - to co na zbliżeniach wygląda średnio z powodu niskiej ilości polygonów z daleka robi fajny efekt (obozu cyganów ze Snatch, ha ha). No i to dość oczywiste, że stare przyczepy są brzydsze od nowiutkich, szklanych wieżowców... Ciekawe ile poziomów rozwoju będzie i jak będą się od siebie różnić.
Tylko zastanawia mnie co prócz wyglądu daje nam ulepszanie poszczególnych budynków KSC?Moje propozycje nie są oficjalnym stanowiskiem Squad, ale wydaje mi się że VAB może np. odpowiadać za rozmiar i masę rakiety. Centrum astronautyczne za ilość dostępnych astronautów i ich startowy poziom (żeby w endgame nie trzeba było latać na Mun 3 razy by chociaż trochę dorównał pionierom). Administracja może odblokuje kolejne strategie (zaczynając od Mortimera czy Gusa wraz z rozbudową będziemy zatrudniać kolejnych zarządców). Centrum naukowe będzie miało zablokowane tiery na wczesnych etapach itd. Jak to będzie w szczegółach wyglądało nie mam pojęcia, ale nietrudno wymyślić o co może im chodzić.
"Kadaf Industries niedawno zdeorbitowało KSS, jednak już zadeklarowało wysłanie na orbitę około Kerbińską załogowej stacji kosmicznej KSS II. Wywiad z..."Że co? Fikcyjne firmy fikcyjnymi firmami, ale nie powinieneś tak sobie rzucać cudzymi projektami. Kadaf nie nazwałby tak kiepsko swojej konstrukcji, a Kadaf Industries...