Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 128
946
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam Kerbpaint do 0.25.
« dnia: Czw, 13 Lis 2014, 08:42:48 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Łatka dodająca obsługę nowych części.

947
Inne gry / Odp: Wiedźmin 2
« dnia: Śro, 12 Lis 2014, 22:52:22 »
Zarąbiście wybrnąłeś z nienapisania że to promocja na GoG.com :D

948
Samoloty / Odp: Seria ciężkich samolotów transportowych ATMOS-A.
« dnia: Śro, 12 Lis 2014, 19:27:52 »
@Wątek
Najbardziej podoba mi się najlżejsza wersja, szczególnie rozstaw silników. Widać po twoich maszynach dramatyczny kompromis z wyborem kokpitu - ja ze swoim ciężkim zawodnikiem poczekam chyba na 0.90...
Rozłożona rampa która jest nieruchoma szczypie mnie w sam środek duszy i ograniczenia modów nie mają tutaj nic do rzeczy - KW Rocketry jest w tych maszynach całkowicie zbędne (to samo załatwi kilka sztuk separatronów), za latanie z wywieszoną ładownią... Nie można tego było rozwiązać wykorzystując nogi lądownika czy czymś w tym rodzaju? Smoke Industries jest tutaj oczywiście optymalnym rozwiązaniem i aż żal że z niego nie skorzystałeś. Jak z zasięgiem twoich samolotów? Większość z ich konstrukcji to puste przestrzenie, a nie widzę za wielu zbiorników paliwa. To może być problem przy 4 turbojetach z obciążeniem. Mimo wszystko - pojazdy jak najbardziej na duży plus.

@SSTO
Nie jestem astrofizykiem jak Maciuś, ale moim zdaniem wybrane silniki pionowego wznoszenia są zdecydowanie nieoptymalne, szczególnie na Mun. Wybrałbym poczciwe LV909 a nawet mniejsze pomarańczowe egzemplarze - w tym wypadku służyłyby do krótkiego skoku nad powierzchnię przed uruchomieniem Spike'a.

949
Łaziki / Re: Land Rover Defender
« dnia: Śro, 12 Lis 2014, 08:57:29 »
A ja nawet nie myślałem o proceduralach - nowe skrzydła mają rozmiary mniejsze od blachy, więc rzeczy budowane z nich mogą być bardziej szczegółowe.

Zagadką pozostaje, czemu MSSC ma starą wersję gry.

950
Łaziki / Re: Land Rover Defender
« dnia: Wto, 11 Lis 2014, 20:49:26 »
A to ciekawe, na poprzedniej wersji zostałeś dla kompatybilności modów?


951
Łaziki / Re: Land Rover Defender
« dnia: Wto, 11 Lis 2014, 20:31:44 »
Twierdzi że skrzydła Spaceplane Plus brzydko wyglądają -> buduje z szarej blachy.

A wysokopołożony środek ciężkości? Jak z ostrymi zakrętami sobie radzi?

952
Łaziki / Re: Land Rover Defender
« dnia: Wto, 11 Lis 2014, 18:54:40 »
Zaskakująco zgrabny. Dlaczego szara blacha zamiast skrzydeł? Przeszkadzają mi też przyklejone koła, lepiej by wyglądały obudowane jak należy.

953
Biblioteka modów Kadafa jest zaskakująco niewielka - po prostu wykorzystuje ich potencjał w 1000% ;)


954
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Książki
« dnia: Nie, 09 Lis 2014, 02:18:04 »
Polecę blog popularnonaukowy.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Masz tu nieco wybranych tytułów, z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

955
Poproś o pomoc / Odp: AN, DN + jakieś dwa znaczniki
« dnia: Sob, 08 Lis 2014, 19:24:47 »
Raczej prograde i retrograde. Te które wymieniłes są przydatne np. Do dokowań, ew lotu na Mun. Odleglosci między planetami są zbyt duże, by by znaczniki te były przydatne bo planeta zmieni swoje ppołożenie nim do niej dotrzesz. Chyba że twój statek ma napęd warp :)

956
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Remotetech
« dnia: Sob, 08 Lis 2014, 17:01:25 »
Na tym forum masz obszerny opis starej wersji RemoteTech, która różni się w szczegółach od nowych - nawet ci się szukać nie chciało. To samo z przelewaniem paliwa, rzecz do znalezienia w 5 minut, jeśli nie wie się, gdzie szukać.

957
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Remotetech
« dnia: Sob, 08 Lis 2014, 14:27:13 »
Może naucz się najpierw grać, zamiast zakładać co chwila nowy temat?

W internecie jest mnóstwo źródeł, poradników i filmów z których dowiesz się wiele o KSP, to o co pytasz jest podstawową wiedzą dostępną pod kliknięciem w google.

958
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Sob, 08 Lis 2014, 14:09:41 »
Cytuj
biedne i wyglądają jakoś tak.. niekerbalsko
A jaki to jest wygląd "Kerbalski"? Pamiętam płacze że aktualne KSC wygląda niekerbalsko i niepotrzebnie usunęli te (szpetne) wczesne, czerwono-szare projekty.
Teleskop i przyczepy są genialne i pasują do stylu w jakim widzę rozwój kerbali, stodoła tym bardziej - ale ta ostatnia jest słabo wymodelowana, faktycznie. Ale czego oczekujecie, żeby zaczynało się od aktualnego, wymodelowanego i wymuskanego przez Bac9 centrum, a kończyło na... nie wiem, Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ?

Cytuj
przyczepy kempingowe też wyglądają trochę słabo jeśli chodzi o jakość modeli i tekstur
Pamiętaj że KSC obserwuje się głównie z odległości - to co na zbliżeniach wygląda średnio z powodu niskiej ilości polygonów z daleka robi fajny efekt (obozu cyganów ze Snatch, ha ha). No i to dość oczywiste, że stare przyczepy są brzydsze od nowiutkich, szklanych wieżowców... Ciekawe ile poziomów rozwoju będzie i jak będą się od siebie różnić.

Cytuj
Tylko zastanawia mnie co prócz wyglądu daje nam ulepszanie poszczególnych budynków KSC?
Moje propozycje nie są oficjalnym stanowiskiem Squad, ale wydaje mi się że VAB może np. odpowiadać za rozmiar i masę rakiety. Centrum astronautyczne za ilość dostępnych astronautów i ich startowy poziom (żeby w endgame nie trzeba było latać na Mun 3 razy by chociaż trochę dorównał pionierom). Administracja może odblokuje kolejne strategie (zaczynając od Mortimera czy Gusa wraz z rozbudową będziemy zatrudniać kolejnych zarządców). Centrum naukowe będzie miało zablokowane tiery na wczesnych etapach itd. Jak to będzie w szczegółach wyglądało nie mam pojęcia, ale nietrudno wymyślić o co może im chodzić.

959
Poproś o pomoc / Odp: Rakieta się przechyla
« dnia: Sob, 08 Lis 2014, 13:42:53 »
Wrzuć screen rakiety. Prawdopodobnie TWR jest za wysoki dla stabilizatorów i gdzieś występuje drobne zakłócenie na łączeniu boostera z rdzeniem rakiety, co doprowadza do wywrotki.


Piractwo, fuj.

960
Własna twórczość / Odp: Misja KPO
« dnia: Pią, 07 Lis 2014, 13:11:43 »
Cytuj
"Kadaf Industries niedawno zdeorbitowało KSS, jednak już zadeklarowało wysłanie na orbitę około Kerbińską załogowej stacji kosmicznej KSS II. Wywiad z..."
Że co? Fikcyjne firmy fikcyjnymi firmami, ale nie powinieneś tak sobie rzucać cudzymi projektami. Kadaf nie nazwałby tak kiepsko swojej konstrukcji, a Kadaf Industries...



...LKO już dawno zainteresowane nie jest :P

Strony: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 128