Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 128
886
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pon, 15 Gru 2014, 13:55:04 »
Jeden mały feature mi się bardzo podoba. Podgląd wyraźnie zaznaczonych biomów bardzo ułatwi eksploracje - rzucę okiem gdzie są postawione flagi i od razu będzie jasne co i gdzie jest jeszcze do zrobienia. Mody które to poprawiały niezbyt mnie przekonały, a porównywanie lokalizacji ze stockową bazą danych to zadanie dla psychopatów.

Mam nadzieję że dostęp do tych map uzyskamy ulepszając tracking stationz a nie będzie to dostępne od razu.

Nieważne - to funkcja konsoli developerskiej... btw, twórcy najwyraźniej zrezygnowali z przyczep i stodoły :) wczesne SPH bardzo mi się podoba!

887
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Wyprawa na Moho.
« dnia: Nie, 14 Gru 2014, 22:17:18 »
Cała misja przypomina mi moment, kiedy jeszcze nie ograłem KSP tak bardzo i AARy były czymś nowym i odkrywającym nowe karty tej gry.
Konkretny cel, realistyczna i zgrabna konstrukcja (lądownik FTW!) oraz nieprzefajniony opis składa się na najlepszy wpis na forum w ciągu ostatnich tygodni. Brawo.

888
Problemy z modyfikacjami / Odp: Scan Sat - jak to działa
« dnia: Nie, 14 Gru 2014, 20:17:51 »
Wyląduj łazikiem przy jednym z oznaczonym punktów i pojedź nim bezpośrednio do celu. Będzie to o wiele fajniejsze niż wyjawienie czym anomalie faktycznie są.

889
Szukam modyfikacji / Odp: Dwie przepustnice
« dnia: Nie, 14 Gru 2014, 16:22:53 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pół minuty szukania w Google ;)

890
Szukam modyfikacji / Odp: Budynki
« dnia: Nie, 14 Gru 2014, 14:20:34 »
Na stronie Kerbalstuff.com, kerbal.curse czy oficjalnym forum (dział Addon releases) masz tego mnóstwo, ale trzeba poszukać. Sam dużo lepiej wiesz, jakie projekty bardziej ci odpowiadają.

891
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Nie, 14 Gru 2014, 06:11:24 »
@up
Z tobą też się zgadzam. Nie licząc pojedynczych misji sond w karierze, nie robiłem porządnej misji na Dune pewnie od 0.21-22 ;)

892
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na podążanie kerbala za kerbalem.
« dnia: Nie, 14 Gru 2014, 03:32:00 »
Nie ma moda na poruszanie kerbalem w na orbitach, chyba że jest to jakaś funkcja mechjeba o której nie wiem. I niezbyt widzę zastosowanie do takiego moda, każde przypadkowe zderzenie z jakimś obiektem ze sznurkiem kerbali za sobą może mieć katastrofalne skutki. Dla kerbali i stabilności gry, która będzie próbowała obliczyć co robić. Zbuduj porządny orbiter i nim transportuj wiele kerbali ze stacji do stacji.

893
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Sob, 13 Gru 2014, 21:55:43 »
@Winged
Absolutnie się zgadzam, ale zarówno kanion jak i góra pośrodku ogromnego krateru bardzo mnie rozczarowały - ich proporcje są tak niezbalansowane, że efekt jest dla mnie nieprzyjemny.

Cóż, jeśli chodzi o eksplorację lepszym wyborem będą gry sci-fi, zawierające np. Losowe zdarzenia. I absolutnie wiem i rozumiem dlaczego nie ma takich w KSP.  Aczkolwiek planety z modów i kilka stockpwych udowadniają,że może być ekstra.

Ale przede wszystkim wyobraźnia i świadome wybieranie celu do lądowania.

894
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Sob, 13 Gru 2014, 05:35:01 »

895
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pią, 12 Gru 2014, 21:09:51 »
Jak zwykle na tym etapie nowości już jest mało. Na szczęście nie widzieliśmy jeszcze wszystkich etapów rozwoju KSC i nie wszystko jest jasne z XP, więc tak czy siak, niespodziewajka jakaś będzie.

896
Problemy z modyfikacjami / Odp: ksp ram saver master
« dnia: Pią, 12 Gru 2014, 01:17:26 »
Wrzuć do folderu DATA. Struktura powinna wyglądać tak:
Folder główny KSP/Data/Folder moda.

Uwaga na pułapki w postaci struktury plików która czasem wygląda w .rar tak: Nazwa moda/Data/folder moda. Np. Kerbal Alarm Clock tak jest zbudowany.

897
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pon, 08 Gru 2014, 19:18:09 »
@up
Już dawno potwierdzono dodatkowe kontrakty - m.in. satelity o konkretnych orbitach czy zakładanie baz.

898
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pon, 08 Gru 2014, 17:23:26 »
Kariera w KSP pozwala na wyznaczenie własnego celu, niezależnie od kontraktów.

Im więcej stockowych urozmaiceń w tym trybie tym lepiej, ale drzewko czy mechanika nauki niezbyt mi się podoba (obie rzeczy łatwo zmienić modami, ehm).

899
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pon, 08 Gru 2014, 16:56:33 »
Jak ktoś nowy znajduje wystarczająco chęci i samozaparcia żeby odblokować całe drzewko to jak dla mnie wsiąkł na maksa. Trudno mi to oszacować, ale wymaga to na pewno więcej niż 20 godzin. W tym momencie już się wie o grze dużo więcej i wie się, czy ma się ochotę grać dalej. Sądzę że jak kogoś kariera nie wciągnie to i piaskownica tego nie zrobi.

A argument o punktach nauki dał mi raka :I

(Na oficjalnym forum pojawia się mnóstwo AAR z kariery lub nie od nowicjuszy którym się chce)

900
Inne gry / Odp: No man's sky
« dnia: Nie, 07 Gru 2014, 14:53:49 »
Gra powstaje docelowo na PS4. Wątpię by poszli na taki kompromis technologiczny. Masz jeszcze przynajmniej rok na upgrade, a jeśli okaże się faktycznie fascynująca to pożyje o wiele dłużej.

Strony: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 128