Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 128
751
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 24 Sty 2015, 13:22:17 »
"System surowców będzie przypominał mod Karbonite od RoverDude, ale to wciąż nas autorski system"

Jeden surowiec wyjściowy coraz bardziej pewny :/

752
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 24 Sty 2015, 10:26:09 »
Zapowiedziane rzeczy brzmią świetnie, ale przejście do 1.0? Wydaje mi się to kiepską decyzją, myślałem że dostanie chociaż jeden update na szlifowanie.

Imo gra może oberwac od recenzentów

753
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pią, 23 Sty 2015, 10:31:11 »
@up
Oczywiście nie jest to wersja finalna maszyny. Dzięki za radę, z pewnością przyda się w ulepszeniu, albowiem juz teraz sprawia kłopoty bo zahacza jednym elementem z przodu przy zjazdach. Poza tym jest zaskakująco kompetentny (nie jestem łazikowym wyjadaczem)

754
Dyskusje ogólne / Odp: chleb
« dnia: Pią, 23 Sty 2015, 00:02:01 »
No misja była - zbombardować i przejąć placówkę kosmiczną nieznanego pochodzenia. Podobnie w tym samym temacie postąpił Kadaf, przerzucając swój ogromny łazik za pomocą HE na drugi koniec kontynentu. Samoloty bombardowały budynki, piechota przejmowała sprzęt. Robot Kadaf Industries faktycznie przeszukiwał miejsce upadku wraku, faktycznie znalazł zostawione tam na zmodyfikowanym przeze mnie save ważne elementy jak czarna skrzynka. Co innego wysyłanie faktycznych elementów, wyprodukowanych przez fikcyjną firmę, a co innego ustawianie na odległych orbitach wraków, artefaktów i innych rzeczy. W żadnym wypadku nie ujmuję twojej metodzie, cierpliwość przy czymś takim jest podziwu godna, ale ja bym się czuł dziwnie, organizując misję eksploracyjną do obiektu który... sam ustawiłem?

755
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Czw, 22 Sty 2015, 23:48:54 »
@Robson
Uwielbiam takie pojazdy. Co prawda lądownik nie jest zbyt ciekawy (Styl Apollo ku zwycięstwu zawsze!), ale sama rakieta to synonim surowej elegancji współczesnych rakiet.

@SPS
Bardzo mądrze. Lepiej zbombardować naukowców którzy nikogo nie obchodzą, niż ośrodek astronautów czy management. Kto by wtedy wypłacił te pensje?!

@Winged
To co u Robsona, ale z dodatkowym ficzerem w postaci rekreowania prawdziwej rakiety. Takie orbitery 10/10

@SPS znowu
samoloty całkiem zwyczajne, ale fajne malowanie mocno urozmaica podstawowy kształt. Podejrzewam że kierunek rozprysku flar wynika z odpalenia ich w trakcie lotu z obrotem wokół osi pojazdu?



Tymczasem ja na KSPowym głodzie zrobiłem łazik/transporter opancerzony przeznaczony do przyszłych misji w Better Worlds. Jeszcze nienazwany, ale mam nadzieję że będzie wystarczająco uniwersalny, by maszyny tego typu odpowiednio wyposażane służyły jako lekkie pojazdy w całej operacji, od funkcji transportowych poprzez eksplorację po badania naukowe. W wersji podstawowej przedział pasażerski ma miejsca dla 3 osób, ale połowa miejsca jest jeszcze dostępna, np. na stanowisko dowodzenia. Zwiększenie liczby załogi nawet do 8+1 nie będzie trudne.

Wymaganiami jakie stawia przed pojazdem Calpamos to nierówny teren, kiepska widoczność i marna pogoda, ale dzięki obecności tlenu w atmosferze podtrzymywanie życia nie będzie wymagało wielkich nakładów energii. Pojazd raczej nie będzie napędzany reaktorem, tylko zwyczajnym rdzeniem RTG. Niestety krówsko przekroczyło planowane 100 częsci o jakieś 50%, ale nic na to nie poradzę. Optymalizować będę później, oczywistym jest że wymaga jeszcze wielu poprawek, np. wyrównanie elementów dachu. Największym wyzwaniem będzie stworzenie specjalnego pojazdu desantowego orbita-powierzchnia, którego zadaniem będzie transportowanie tych cacek w pobliże miejsca operacji ze statków międzyplanetarnych. Mam też nadzieję że staną się częścią floty obsługującej wydobycie Krystal, być może po przeróbkach na modele ciężarowe.


wczesny prototyp. Obiecujące wydały mi się właściwości jezdne podwozia, pozwalające praktycznie bez stresu jeździć po nierównościach KSP, zważając tylko na to by nie wjechać na rampę ze zbyt dużą prędkością.


Kolejny etap produkcji








Umiejscowienie reflektorów i inne szczegóły prawdopodobnie zmienią się.

756
Dyskusje ogólne / chleb
« dnia: Czw, 22 Sty 2015, 22:12:26 »
CHLEB Z MASŁONEM

757
@up
Czyżbyś odmawiał użytkownikowi Mnóstwa Dobrej Zabawy, polegającej na tachaniu 60000* tonowej kostki rakietą?!

758
Problemy z modyfikacjami / Odp: Karbonite / scanSat lub kethane
« dnia: Czw, 22 Sty 2015, 17:52:13 »
@up
Ależ ja pytałem Angorka, nie mam możliwości teraz sprawdzić nowych wersji modów a on to już ograł.

759
@up
No kolejny ciemny. Przecież to proste złudzenie optyczne, a rakieta jak samolot. Nie rozumiem czego tu nie rozumieć.

760
Problemy z modyfikacjami / Odp: Karbonite / scanSat lub kethane
« dnia: Czw, 22 Sty 2015, 15:42:50 »
@up
Instalowalem Kethan i mapy parę tygodni temu, czy wyświetlanie siatki kethanu na big map działa już ok? Był z tym problem, a przy zakrytych chmurami planetach to poważny bug.

761
@up
Na filmiku wyraźnie widać że jak samolot, a ty dalej swoje, otwórz oczy!

762
Propozycje & Uwagi / Odp: Problem z czatem
« dnia: Pon, 19 Sty 2015, 18:57:51 »
Mam  to samo z Androida, więc to pewnie ze strony hosta błąd.

763
Własna twórczość / Odp: Pamiętnik Jebediaha
« dnia: Pon, 19 Sty 2015, 13:31:42 »
Muszę się zgodzić z Robsonem, mimo że jestem zwolennikiem  wolności twórczej.  Po pierwsze to co napisał Robson, po drugie przekleństw użyto bezsensownie. Naszkicowany przez Squad wizerunek kerbali zupełnie nie przystoi do Jeba w tym opowiadaniu, do tego wulgaryzmy nie pokazują desperacji bohatera tak jak chciałby autor. Nie tędy droga.

[Post scalony: Pon, 19 Sty 2015, 13:34:03]
PS: Literatura to nie massmedia, zupełnie różne dziedziny. Dobrze umiejscowiony wulgaryzm działa w prozie świetnie... no, ale to nie forum literackie

764
@up
Skoro tak, to wyślij gotowy plugin Ingwedenowi lub Raynusowi, wszyscy będziemy wdzięczni. Ja nie mam pojęcia jak się za to chocbt zabrać.

765
Własna twórczość / Odp: Pamiętnik Jebediaha
« dnia: Pon, 19 Sty 2015, 12:26:54 »
Zamiast budować thriller, opowiadanie  trzymające w napięciu skup się na czymś prostym, może AAR z jakiej misji. Czytaj więcej (nie tylko internetu) i zastanawiaj się jak pisać. Niestety takie próby bez wiedzy i doświadczenia budowanego na czytaniu i pisaniu, poznawaniu sztuczek i reguł wypada nudno i sztucznie.

Wziąłbym ale za gorący.

Strony: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 128