Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 128
691
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 14 Lut 2015, 14:06:05 »
Nie bardziej prawdopodobna opcja, tylko teorie z czapy. Surowiec bedzie jeden a system podobny do Karbonite (co widac takze po mapie). Te informacje sa juz potwierdzone od tygodni ._.

692
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: AstroQuiz
« dnia: Pią, 13 Lut 2015, 07:43:13 »
@up
Zgadza sie.

693
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: AstroQuiz
« dnia: Czw, 12 Lut 2015, 17:13:36 »
Tryton to naturalny satelita Neptuna. W jakiej odległości od powierzchni Trytona (między nimi) ich siły grawitacji działające na statek kosmiczny zrównoważą się?

Przyjmujemy że odległość między nimi wynosi 355 000 km


694
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: AstroQuiz
« dnia: Czw, 12 Lut 2015, 16:35:30 »
PW-Sat

695
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: AstroQuiz
« dnia: Czw, 12 Lut 2015, 14:07:16 »
LEM?

696
Cytuj
let's play'e lepiej robić z innych gier niż KSP, szczególnie mniej symulacyjnych...

A to niby dlaczego? Jeśli argumentem jest to, że ty wolisz filmy z innych gier to nie ma o czym mówić, ale gry sandboxowe to genialny materiał do tego typu rzeczy. Tylko że trzeba umieć ciąć.

KSP symulacyjne, hahaha ;P

697
@up
Kerbal Engineer Redux wyświetla wszystkie możliwe informacje i nie dodaje innych funkcjonalności.

698
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Chemia
« dnia: Nie, 08 Lut 2015, 23:14:02 »

699
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Nie, 08 Lut 2015, 19:24:59 »
Najbardziej praktyczna metoda spożywania płatków ;_;


700
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kerbal Foundries- Problem
« dnia: Nie, 08 Lut 2015, 16:28:53 »
1. Graj na 32 bit wersji KSP (Standardowa)
2. Uruchamiaj gre w trybie openGL (Google it)
3. Zainstaluj Advanced Texture Management mod

701
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 07 Lut 2015, 20:22:09 »
@up
To nie jest potwierdzone. Istnieje taka możliwość, ale będzie się ona mocno gryzła z nowymi statystykami części i finalnie może jej nie być, albo może funkcjonować jako martwa linia gdzieś w configu.

702
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 07 Lut 2015, 19:18:30 »
@2 i 3 up

Tak, o to mi chodziło, nie jest to oficjalny model. Biorąc pod uwagę fakt że jeszcze nie pokazali Valentine, świadczy dla mnie że trochę się nad nią starają. Podejrzewam że pokażą 14 lutego.

703
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Naturalny czy sztuczny?
« dnia: Sob, 07 Lut 2015, 02:00:46 »

704
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 06 Lut 2015, 21:05:33 »
@up
Podobny design ale dla modelu 3D pokazali niedawno na twitterze, wiec stawiam na wariant optymistyczny.

@Diakon
Raport to nowa funkcja ktora pozwoli wstepnie okreslic wstepne wlasciwosci lotne maszyny i przypomni o zasilaniu, dyszach RCS itd.

705
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Naturalny czy sztuczny?
« dnia: Pią, 06 Lut 2015, 13:17:10 »
@up
Naturalne przyczyny, a do takich zalicza sie zderzenie komety z księżycem, w żadnym wypadku nie zmienia statusu naturalny/nienaturalny.

Winged w typie 2 mowi o wyraznej ludzkiej ingerencji.

Strony: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 128