Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 128
556
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Czw, 30 Kwi 2015, 00:52:11 »


Wydział broni biologicznej ED nie odpowiada za ewentualne wypadki z twarzołapami

(oh, to prawdopodobnie bug spowodowany lekkim wcięciem dwóch kapsuł podejrzewam, restart gry nie pomógł)

557
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 22:34:28 »
"Jeden surowiec będzie za prosty!" ->


-> "Nie umiem wydobywać jednego surowca, bugi!"

( ͡° ͜ʖ ͡°)


Działa już ATM!
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

558
Gotowe poradniki / Odp: Stockowy ILS/DME + NDB/VOR
« dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 22:28:14 »
Zawsze mam problemy z odpowiednim wymierzeniem odległości w przypadku lądowania, zwłaszcza z orbity. Myślę że znacznik 10 kilometrów przed pasem i drugi, tuż przy nim zdecydowanie mi w tym pomoże na przyszłość, jakoś nigdy na to nie wpadłem o..o Dzięki!

A co do systemu który projektujesz - a gdyby tak tweakscale i maksymalnie go uprościć? nie wiem dokładnie co on robi, chodzi o to że jeśli pilot nie widzi któregoś koloru, oznacza to że samolot zszedł z trajektorii?

559
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 16:32:09 »
Działanie spadochronow to żart. Osiągając przeciążenie rzędu 25-30 g jesteśmy w stanie BEZPIECZNIE wyhamować statek poniżej 30 km na ziemią. Nie chcę tego uwzględniać jako plan ewakuacyjny przy ryzykownym reentry, ale to po prostu samo się narzuca.

560
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 01:00:46 »
Kiedy Valentina Kerman aplikowała na posadę pilota w pobliskim centrum kosmicznym, nie do końca to miała na myśli.


561
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 23:18:35 »


Surowce ^

562
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 22:26:23 »
@Kadaf
Można też zmniejszyć trzęsienie w opcjach *khe khe*

Zerknąłem na configi surowców. Modowanie tego będzie równie łatwe jak Kethanu, konfiguracja jest baaardzo podobna - surowiec "z góry" jest wszędzie gdzie się tylko da, ale jeśli chce się go gdzieś nie mieć, np. na słońcu czy oceanie, wpisujemy odpowiednie ciało niebieskie lub Biom.

Także modyfikacja ISRU żeby pobierała więcej surowców będzie prosta. Od razu wiem że chciałbym w swojej karierze odpowiednik Krystal - do zarabiania dużych pieniędzy bardzo powolnym kopaniem, stal do zarabiania mniejszych i drugorzędny surowiec do produkcji oxidizera, podczas gdy ore da nam tylko LQ (i monopropelant) 

[Post scalony: Wto, 28 Kwi 2015, 22:37:02]
WSZYSTKIE BUGI o których wspominacie polecam opisywać udokumentowane (powtarzalność, screeny) w odpowiednich wątkach na oficjalnym forum. To że napiszecie o tym tutaj spowoduje jedynie że będziemy sobie mogli ponarzekać i tyle. Z tego co wiem, Squad na to forum nie zagląda.

563
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 13:03:19 »
Czy elektromagnes działałby jak stockowy claw wymagający prądu? :D

Przykład nietrafiony. kas dodaje do gry nowe mechaniki, KAX to wciąż po prostu nowe-stare napędy.

Tak samo kółka nie są z roweru czy deskorolki. Pasują do eleganckich awionetek. To czy pasują do odrzutowca to decyzja gracza. Miałem na myśli raczej rozwiązania koncepcyjne niż materiały.

564
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 12:40:12 »
Z oceną technologii SSTO jeszcze bym się wstrzymał do wypracowania nowych rozwiązań. Po prostu będzie trzeba obejść nowe warunki. SSTO powinno być arcytrudne.Wracamy do początku.

Nie pojawiły mi się jeszcze bugi psujące grę, każde menu wczytuje gładko.

>narzekanie na nowe podwozia jest słabe. Jak ci design nie pasuje do napędu to w porządku, nie używaj albo poczekaj na update KAX. Akurat kerbale jak najbardziej odpowiadają metodom projektowania pana Rysia. I z szacunkiem do Kozowólczan, moi najlepsi przyjaciele są stamtąd!

565
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 00:40:23 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Lista kompatybilności modów jest już aktualizowana


PS: Proszę o zrobienie dopisku [wersja aktualna] do nazwy tematu

[Post scalony: Wto, 28 Kwi 2015, 03:42:15]
Jest IR na 1.0
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

566
Poproś o pomoc / Odp: Nowa wersja, nowe problemy
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 00:20:30 »
Prawdopodobnie lecisz za szybko a rakieta może mieć lekki odchył od symetrii lub brak osłon. Jakieś screeny?

567
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 23:30:00 »
Potwierdzone, można zbudować UFO III Rzeszy.




Owiewki są całkiem ograniczone. Kadaf miał rację, hotelu Duna nie owiną :C

568
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 22:48:21 »
Zawsze był jeden temat, ale w sumie to jeden zero a i ten temat jest tłusty, więc spoko :O

[Post scalony: Wto, 28 Kwi 2015, 00:35:43]
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Lista kompatybilności modów jest już aktualizowana

569
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 22:29:33 »
Złamałeś tradycję, ty łysa bombo!

570
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 08:04:21 »
a) Bugi będą z nami zawsze. KSP to gra sandboxowa, niemożliwe jest przewidzenie wszystkich pomysłów graczy. Rozmaite gry fabularne mogą sobie pozwolić na minimalną ilość bugów ponieważ ścieżki którymi będzie poruszał się awatar gracza są z grubsza znane. KSP to gra w której ktoś może postanowić sprawdzić co się stanie, jeśli zejdzie pod wodę na silnikach rakietowych.
b) czysta instalacja? Bo takie rzeczy nie zdarzają się na stockowym KSP, chyba że na słabym sprzęcie albo bardzo zapchanych save'ach (ilość aktywnych lotów) czy ogromnych konstrukcjach. O ile wiem, ale nie dam głowy, także problem z wyliczaniem AP orbit został rozwiązany.
C) Jednym z głównym zadań Squad była likwidacja starych bugów. Niejednokrotnie było o tym wspominane. Z jakiego powodu developing wersji 1.0 był wydłużony o ponad miesiąc względem standardowych przeszłych update'ów? Właśnie żeby zlikwidować możliwie najwięcej błędów. Oczywiście nie wszystkich, to jest fizycznie niemożliwe, ale biorąc pod uwagę ile środków w to włożyli (za DevBlogiem i Twitterami), gra będzie pod tym względem o klasę wyżej od wersji poprzednich. Zobaczymy po premierze.

I szczerze mówiąc to IVA, mechanizmy, kobietki itd. mnie nie tak bardzo obchodzą, jak fakt że poświęcili milion godzin na szlifowanie, bo właśnie tego brakowało.

Cytuj
Bo jaracie się jak szczerbaty na suchary, a może się okazać że to wszystko to pic na wodę fotomontaż.

xDDDDDDDDDD

Cytuj
I w tym kierunku powinna toczyć się dyskusja.

Z jakiegoś powodu ludzie woleli przeklejać filmiki, screeny i wypowiedzi o nowych częściach niż te z informacjami o Quality Assurance. Ciekawe czemu, bo takie też były. Może dlatego że stabilność gry i ilość bugów wyjdzie dopiero po wielu godzinach gry, a nie po zapowiedziach?

Strony: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 128