Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 128
541
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Nie, 03 Maj 2015, 00:01:34 »
@up
Nie wepchnąłeś do niego za dużo? U mnie jak do 1.25 metrowego włożyłem za dużo, działy się dziwne rzeczy.




Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
[/spoiler]

542
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Sob, 02 Maj 2015, 23:11:16 »
@up
To nie bugi, to ewidentne błędy w pilotażu ;] mnie nic nie odpada, a latałem daleko na 1.0.

543
Humor / Odp: Memy/filmy o Kerbalach
« dnia: Sob, 02 Maj 2015, 22:06:48 »
@up
Przecież to jest właśnie trailer.

Został on wrzucony m.in. do tematu o 1.0

544
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Sob, 02 Maj 2015, 20:23:33 »
KSP dostało niesamowicie wysoką ocenę na PC Gamerze.

 Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



545
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Sob, 02 Maj 2015, 20:22:10 »
Fajny statek, przypomina mi faktyczne pomysły NASA na bardzo odległe podróże międzyplanetarne (międzygwiezdne).


Cytuj
([...]te niby panele słoneczne czyli radiatory )


546
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Sob, 02 Maj 2015, 00:52:41 »
Thermal Gauges (F10?) pokazują ile brakuje do przegrzania paskami nad nagrzewającymi się obiektami. Dość proste.

547
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

A proszę. Stare, ale rocket science się od tego czasu wiele nie zmieniło ;)

548
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pią, 01 Maj 2015, 19:09:25 »
Tester a ochotnik z grupy medialnej to zupełnie dwie różne sprawy. Medialni dostają pełny build pre-release kilka dni przed oficjalną premierą, testerzy trzaskają poszczególne elementy niemal od początku prac. Różnica jest kolosalna.

Bugów jest faktycznie sporo, ale niemożliwe jest zlikwidowanie błędów w skończonym czasie. Premierę mogliby przełożyć o rok a i tak na coś byście wpadli. Decyzja o release należy do osób wyżej, nie betatesterów

549
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pią, 01 Maj 2015, 14:49:41 »
@up
Sprawdziłem, w Astronomerze pył Minmusa jest mapowany na podstawie, umm, mapy chmur Duny. Zmienię na Eve i zobaczę różnicę.

[Post scalony: [time]Pią, 01 Maj 2015, 18:22:56[/time]]
I jest GorącyZestaw!

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

[Post scalony: Pią, 01 Maj 2015, 18:37:49]
Cytuj
Jak obstawiacie? Wypuszczą bugfixa? Bo ja bym się o to nie zakładał.

( ͡° ͜ʖ ͡°)

550
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pią, 01 Maj 2015, 12:39:24 »
@up
Środek ciężkości kapsuły z osłoną termiczną jest bardzo nisko. Z NEAR i DE na poprzednich wersjach rzucona luzem kapsuła szybko ustawiała się bezpiecznie. A myślisz że kapsuły Apollo to miały takie potężne układy kół zamachowych? Nie, w sojuzach jest najwyżej bierna lotka kontrolna.

551
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: EmDrive
« dnia: Pią, 01 Maj 2015, 07:58:55 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

@Winged
Ilość użytych ozdabiajek wyraźnie świadczy o pewności autora co do jego tez!

552
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pią, 01 Maj 2015, 07:37:53 »
Przejścia w SOI są dużo gladsze, a przewidywane perycentrum o wiele dokładniejsze. Zdecydowanie na plus.

[Post scalony: Pią, 01 Maj 2015, 10:06:48]
Hmm, czy ktoś kto używa Astronomera mógłby potwierdzić że obrót Minmusa został trochę zmieniony? Lądowałem tylko na jednym jego jeziorze, ale pyłu miałem minimalne ilości. Na wcześniejszej wersji lądowało się niemal na ślepo.

553
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Czw, 30 Kwi 2015, 19:09:37 »
Miałem oponować, ale kontrakt z ratowaniem kapsuły na orbicie Minmusa przed chwilą został przerwany tajemniczą eksplozją kiedy warpowałem w bliskiej odległości od niego. Wg. raportu kapsuła eksplodowała z powodu przegrzania. Nad Minmusem.

PS: Po wczytaniu save okazało się że błąd jest powtarzalny. Supeeer.

554
Gotowe poradniki / Odp: Stockowy ILS/DME + NDB/VOR
« dnia: Czw, 30 Kwi 2015, 18:44:04 »
Bill, po kiego grzyba pobierać stary, bugogenny mod skoro 24 kilometry to aż nadto?

555
Gotowe poradniki / Odp: Stockowy ILS/DME + NDB/VOR
« dnia: Czw, 30 Kwi 2015, 11:49:13 »
Distance object niczego nie skaluje, tylko pozwala na dostrzezenie obiektu z wielkich odleglosci. Zasieg fizyki na lądzie to teraz ponad 20 kilometrów więc ten mod nic nie da. Do tego model widziany spoza bańki fizyki nie ma oświetlenia.

Strony: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 128