Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 128
526
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Nie, 10 Maj 2015, 22:01:28 »
@up
Kariera zmieniała się co dwa miesiące, więc miało to mały sens. Osobiście nie dotrwałem nigdy do ostatniej technologii bo sandbox xD

527
Inne / Odp: Armagedon
« dnia: Nie, 10 Maj 2015, 19:12:32 »
Cytuj
Oczywiście , że można by było zdetonować je zdalnie , ale teraz jest bardziej dramatycznie.

Cytuj
A co do błędów to podziękuj słownikowi w edytorze forum.

Zazdroszczę ci drogi rozwoju, którą masz przed sobą...

A teraz bez zgryźliwości, czekam na kolejną część. Faktycznie obawiam się że to będzie taki sobie fanfick na temat Armageddon [który to film niekoniecznie cenię], ale mam nadzieję się pomylić :)

528
Samoloty / Odp: Flota Eye of the Dragon - Sekcja Lotnicza
« dnia: Nie, 10 Maj 2015, 18:56:44 »


Oto Eye of the Dragon corp. Firma z absurdalną strukturą dowodzenia i  przeszłością opisywalną na wykresie sinusa. Mimo że funkcjonuje od generacji 0.20 wszystkie budynki w głównej siedzibie są nowe. Przez większość czasu słychać eksplozje, przez pozostałą szum płomieni i syreny alarmowe. Pocieszeniem są maszyny. Niektórzy mają odrzutowce, inni śmigłowce czy awionetki.

My mamy... Smoki!








Model „Draco Nobilis I”









„Smoka zabić trudno ale starać się trzeba”
ks. Benedykt Chmielowski









Niezwykle rzadki model odrzutowca VTOL wykorzystywany do celów reprezentacyjnych, ale pełniący także funkcję praktyczną w przypadku niektórych misji ratunkowych.







„Smok to metafora całej przeklętej ludzkiej egzystencji. Jakby sam w sobie nie był paskudny, to jeszcze jest wielki, gorący i lata.”
T. Prattchett








Mimo swojego fantazyjnego wyglądu maszyna jest bardzo stabilna chociaż niezbyt szybka, dlatego jest używany raczej w przypadku odbioru bezpiecznych astronautów z miejsc lądowania w trudnych warunkach (przy silnym wietrze silniki odrzutowe radzą sobie lepiej niż lżejsze helikoptery) niż misjach ewakuacyjnych z odległych miejsc katastrofy gdy liczy się czas.

[nawet inżynierowie którzy składali te stwory byli zdziwieni wynikami testów w tunelu aerodynamicznym. Cóż, najwyraźniej nowe procedury 1.0.2 są całkiem korzystne]

„Fus-roh-dah!”
Typowe Smocze Dziecię na widok smoka w Skyrim









Ze względu na koszmarne koszty wynikające z jakości materiałów potrzebnych do zachowania spójności konstrukcji (łamane skrzydła, skręcony ogon, ruchome łuski) wszystkie nieliczne istniejące egzemplarze są serwisowane ze szczególną uwagą.

„Podziwiam jego czystość”
Ash o smoku na pokładzie Nostromo









Główne problemy pojazdu które będą analizowane w przyszłych prototypach to słabe hamulce (zaskakująco niewydajne, podejrzewa się że to przez użycie nielicencjonowanego podwozia TweakScale), niewysoka prędkość przelotowa i pewne problemy z balansem przy zmniejszonym obciążeniu, ale większość wad jest rekompensowana widokiem... no, smoka zaparkowanego obok zwyczajnych limuzyn, śmigłowców i odrzutowców innych firm na zjazdach konsorcjum kosmicznego (chociaż część prezesów ED uważa ten projekt za śmieszny i korzystają z nowszych śmigłowców. Zostaną wkrótce zwolnieni).

„Są nieaerodynamiczne, nie mogłyby latać z takim stosunkiem masy do skrzydeł”
Standardowy sceptyk







Czy w tej wieży jest księżniczka?


Mimo elitarności konstrukcji istnieje kilka egzemplarzy na rynku używanych pojazdów. Jednak uwaga, nie bierzemy odpowiedzialności za ustawienie silników, gdyż te są modyfikowane indywidualnie przed każdym lotem a środek ciężkości zmienia się znacznie w skutek utraty paliwa. W przypadku wzrostu zrywności Draco należy wylądować awaryjnie jak tradycyjnym samolotem.






Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Uwaga - wymagana zaawansowana licencja pilotażu VTOL



Użyte mody: Wyłącznie TweakScale!


„To nie smok, to wywern”
Typowy nerd-neofita na widok smoka w Skyrim

529
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Sob, 09 Maj 2015, 18:24:28 »
Chciałem zrobić Ospreya/Helikopter inspirowany Falloutem ale i śmigła, i IR jakoś nie chciały ze sobą współpracować więc zrobiłem kolejny przykrótki pojazd, operujący na czterech małych silnikach odrzutowych przymocowanych do ruchomego dzynksa.


Tylko że zapomniałem jak on się nazywa, hrmf.







TWR skrzydeł nie urywa, ale pozwala komfortowo latać, ale także bardzo precyzyjnie lądować.



Jestem przekonany że lepszy pilot by to zrobił...



PS: Zapowiadam że dzisiaj będzie aktualizacja floty ED.

530
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Sob, 09 Maj 2015, 18:05:51 »
@up
Prawdopodobnie skrypt odpowiedzialny za powiązanie wizualizacji z plikiem .craft nie może go poprawnie odczytać jeśli w jego nazwie jest polska litera. Dziwne, pamiętam że nie pokazywały się do tej pory.

531
Modyfikacje / Odp: Endurance Space Exploration System (1.0.2)
« dnia: Sob, 09 Maj 2015, 01:00:24 »
@up
Oczywiście sam wybieram paczki modów zawierajace nowe części, a nie gotowe pojazdy, ale facet po prostu zrobił model, części i odpowiednio je opisał po czym się tym podzielił. Nie ma w tym nic złego.

532
Czy wersja gry zgadza się z wersją moda (musi być kompatybilne), ModuleManagerem? Nie wiem czy jest już nowa wersja RPM na 1.0.2, ale to wygląda jak glitch z MM.

533
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pią, 08 Maj 2015, 18:05:37 »
Dobrze wiesz że nie musisz kopiować pojazdów ze zdjęcia, bo wystarczy podstawowa wiedza na temat rozwiązań żeby zbudować nowy model.

534
Modyfikacje / Odp: Better Than Starting Manned [v0]
« dnia: Czw, 07 Maj 2015, 21:47:33 »
@up
Słówka bym nie pisnął jakby po prostu robił tematy, ale tematy w tym dziale można robić i bez tytułu redaktora, a fajnie jakby to oznaczenie jednak coś... oznaczało.

535
Modyfikacje / Odp: Better Than Starting Manned [v0]
« dnia: Czw, 07 Maj 2015, 21:14:01 »
Cytuj
Modyfikacja BTSM to modyfikacja

Redaktor  :o

536
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Konkurs NASA
« dnia: Czw, 07 Maj 2015, 00:04:10 »

537
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Śro, 06 Maj 2015, 16:13:25 »
@up
Powyższy wylew morza kaki przekracza granice krytyki. W ten sposób możesz podsumować cokolwiek, a ton wypowiedzi i poruszone po raz enty zarzuty w emocjonalnym sosie zawiści i rozczarowania sprawia, że nie jest w żaden sposób konstruktywne.



Z całego serca dziękuję Squadowi za to, co zrobili, grę w której niemal nieograniczona wolność wiąże się z odpowiedzialnością, która pozwoliła ruszyć takie inicjatywy jak PMB, czytać AARy i narzekać na jej ciągłe braki. Za to też, bo świadczy o przejmowaniu się tą produkcją. Za wolność w moddingu, dzięki czemu można budować roboty i wysłać banana w kosmos. Dziękuję Harvesterowi za to, że nie zrobił w unity kolejnego horroru czy fpp, a grę o której nawet nie marzyłem, bo byłoby to zbyt śmiałe.

Salut.

538
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Wto, 05 Maj 2015, 01:45:14 »
Jeden odwołany start za daleko.

Nadszedł czas odpłaty.




Kontrolerzy lotów, strzeżcie się!



Bonus!

Najbrzydszy samolot świata!



Niestety, jego właściwości aerodynamiczne są niesamowite. Zostawiłem drania na 5 minut a ten nie zmienił kursu ani o stopień. Ech.




539
Także tego, no, keep doing good work.


I zacznij skrzynie wypychać z sensem!

540
Po dodaniu śluzy i sekcji komunikacji gra baza nabrała kształtu... no, bazy. Oczywiście znów przekraczasz wymagania gry dorabiając mnóstwo sprzętu niezbędnego w faktycznej placówce. Zalecam sensowne zapychanie skrzyń, na brak miejsca nie narzekasz.

Mogłeś zmodyfikować ciąg odrzutów ostatniej misji. Skoro stać cię było na latanie slalomem mogłeś  sobie pozwolić na drobną zmianę ciągu i darować pilotom turbulencji :)

Strony: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 128