Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 128
481
Stacje kosmiczne / Odp: Laboratorium obserwacyjne GREEN PLANET
« dnia: Pon, 01 Cze 2015, 13:16:20 »
To byłoby ważne, gdyby byli w nie bici, a przecież nie są.

482
Inne gry / Odp: Grand Theft Auto V
« dnia: Nie, 31 Maj 2015, 06:19:17 »
Cytuj
Tak, ale przecież dział jest nazwany "Inne gry", a nie "Inne gry o kosmosie".

Dlatego nikt ci nie daje warna. Po prostu GTAV to pozycja na tyle rozbudowana że zainteresowani będą woleli zarejestrować się na forum GTA niż produkować się tutaj.

483
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: [ED] Better Worlds
« dnia: Sob, 30 Maj 2015, 01:52:25 »
NICZEGO nie obiecuję, ale mimo że wcześniejsze testy wykazały kiepską wydajność instalki BW [15~ FPS przy zwyczajnej stacji kosmicznej] tak po porządkach na dysku C: płynność wróciła i właśnie przeprowadzam lot testowy.

Meh, wciąż podstawowy wahadłowiec który płynnie działa na 1.0 tutaj rusza w dziesięciu klatkach na sekundę. Ciężko to widzę.

484
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Program "Kerbollo"
« dnia: Czw, 28 Maj 2015, 16:19:15 »
Ma wzorcowe ISP, jest lekki i jest najlepszym silnikiem dla ciał typu Mun.

485
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Project Constellation II
« dnia: Śro, 27 Maj 2015, 22:33:42 »
Ja to tylko tu zostawię

486
Poproś o pomoc / Odp: Jak zapisywać w części?
« dnia: Wto, 26 Maj 2015, 16:11:52 »
Lewy dolny róg ->  Strzałka rozwijająca zaawansowane filtry -> Ostatnia albo przedostatnia ikona to subassembly pozwalająca zapisywac moduły. Nie działa na wczesnym etapie rozwoju hangaru.

487
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Program "Kerbollo"
« dnia: Wto, 26 Maj 2015, 14:27:41 »
Bardzo dobry start, naprawdę. Nie podzieliłeś relacji z lądowania na milion odcinków, jest poprawna i całkiem ciekawa jak na standardowy lot apollo-style.

Cytuj
Wiem, że Mun nie robi tu już na nikim wrażenia

Na stockowym układzie planetarnym dolot gdziekolwiek nie zrobi wrażenia na nikim - bardziej liczy się pomysł (i jego wykonanie!) oraz kompleksowość misji. Nie trzeba się nawet ruszać z Kerbinu by zdobyć ciekawy materiał.

Większość bolączek tego tekstu to raczej drobne sprawy które nie psują odbioru:
- nadmiar cudzysłowów w pierwszej części. Piszesz na forum i jako narrator w środowisku gdzie Mun jest nazwą preferowaną, podobnie jak niepotrzebnie zaznaczenie "armii".
- Bill, Bob i Jebediah? Po tej załodze rozpoznajemy nowicjuszy :P
- Czemu Houston.
- Kerbollo. Oklepana nazwa
- Hades. Kto nazywa rakietę tego typu nazwem zaświatów? o..o
- Zdarzyły się podświetlone części
- Dialogi nie są zbyt naturalne ani ciekawe, przemyślałbym je.
- Nie trzeba już wychodzić przez EVA do innych modułow statku, wystarczy kliknąć na śluzę i zrobić transfer. Dla mnie jest to preferowana opcja, spacer kosmiczny to nie spacerek.

Czwórka z plusem, czekam na więcej.
Rakieta nieekonomicznie potworna zgaduję, ale to kwestia ogrania.

488
@up
Nie doczytales że nazwy będą na własny użytek?

(Mam nadzieję że SpaceX się nie dowie o kilkunastu modach na ich pojazdy, biedni moderzy wykonujący repliki Dragona!)

489
@up
Bo samochodówki to twory KOMERCYJNE służące zyskowi a nie ultraniszowy mod non-profit. Naprawdę nie ma co trzasc gatkami.

Co innego gdyby Squad użył logo czy coś w tym stylu, WPiotr może sobie nazywać je jak chce.

490
Cytuj
W żadnym wypadku nie spolszczaj nazw własnych. Tego się nie robi pod niemal żadnym pozorem

Robi się zależnie od settingu gry lub jej specyfiki, nie przesadzajmy. Przy tym w przypadku KSP jest to durne i niepotrzebne.

@up

Są mody wprowadzające realistyczne silniki i wbijanie realistycznych nazw do przerysowanych silników z KSP jest po prostu durne i konfundujące.

Cytuj
Cóż, jeżeli udostępnisz publicznie swoje "tłumaczenie" wykorzystując prawdziwe nazwy silników

Gruba przesada, w przeciwnym wypadku każdy utwór zawierający wizerunek pojazdu, nazwę firmy czy cokolwiek podobnego w neutralnym konteście byłby na celowniku. Masz jakieś podstawy prawne czy tylko się domyślasz? Chętnie poznam.

Cytuj
Zupełnie osobną kwestią jest to, że będziesz nowych graczy, którzy bez wiedzy o genezie twojego raczej bardzo słabego pomysłu, ściągną sobie to "tłumaczenie", zwyczajnie wprowadzał w błąd.

To. Spolszczenia są bardzo popularne a jeśli zaraz powstanie ich kilka zaraz pojawią się posty proszące o kompletnie niezrozumiałe dla korzystających z oryginalnej wersji gry porady.








491
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Modernizacja sprzętu
« dnia: Nie, 24 Maj 2015, 23:43:52 »
@up
Jakbyś był prograczem to byś kupił komputer zupełnie innej klasy, bo to nie jest maszyna do gier, nawet jak poradzi sobie z nimi bardzo dobrze. Tak jak poradzi sobie dobrze na polskich drogach samochód terenowy FBI, tak nie jest niezbędny by pokonywać odległość, tym bardziej że komputer do grania za cenę twojej pamięci i tak świetnie spełni swoje zadanie przez najbliższe kilka lat.

492
Modyfikacje / Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
« dnia: Sob, 23 Maj 2015, 19:07:48 »
Najlepsze ze odpowiedź na pytanie jest dokładnie nad jego pytaniem.

493
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Sob, 23 Maj 2015, 00:37:01 »


7 sposobów jak nie budować SSTO.

494
Rakiety / Odp: Solar Reverser - Czyli mój osobisty rekord
« dnia: Pią, 22 Maj 2015, 14:02:41 »
W mechanice orbitalnej to prawda.

Przynajmniej przy prędkościach orbitalnych w układzie słonecznym, wiadomo, że przy prędkościach relatywistycznych koszt energetyczny przyspieszenia rośnie bardzo, bardzo szybko.

495
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Silnik Atomowy w rzeczywistości.
« dnia: Śro, 20 Maj 2015, 23:49:16 »
Przepraszam że walnę mega-offtopem, ale bardzo mnie cieszy że kiedy na każdym forum głównym tematem jest K vs. D, u nas wiodąca dyskusja to ta dotycząca faktycznie ważnych spraw, a mianowicie czy silniki atomowe miały i czy będą miały sens w przyszłości :V

Strony: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 128