Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 128
421
Zabicie kerbala było warte by uzyskać te lukratywne oferty gdzie 50-80% pieniędzy przejdzie pod stołem, bez kontroli? Pachnie mi to bezczelną i okrutną operacją typu "false flag", co jest tym bardziej podejrzane iż chodzi o handel uzbrojeniem.

422
(To nie my)

Zarząd ED

423
Modyfikacje / Odp: 4x Kerbol System + KerbolPlus + RVE
« dnia: Wto, 14 Lip 2015, 14:01:07 »
@up
A co przeszkadza pobrać RT do RSS osobno, jeśli lubi gdy mu się gra rypie? :)

424
Własna twórczość / Odp: Logotyp moje programu kosmicznego OBR
« dnia: Pon, 13 Lip 2015, 20:01:25 »
@up
Nie chcę narzekać że ktoś coś wrzuca, tym bardziej że coraz mniej osób to robi, ale o ile jeszcze rozumiem wrzucanie AAR z samolotem który koniec końców nic nie robi, nie jest wykorzystany w żadnej misji, to już postowanie tak drobnego elementu jak logo to przesada. Taki Kadaf więcej czasu poświęca na zbudowanie obiektu który będzie obecny na 1-3 screenach długiego AAR gdzieś w trzecim planie. Pomyślcie nad tym.

425
W imieniu Konglomeratu wnoszę o ścisły audyt nowego tworu, który według naszych agentów jest jedynie przykrywką dla jednej korporacji, która chce wykorzystać kruczki by uzyskać przewagę unikając prawa podatkowego co jest niezgodne z regułami konkurencji.



Zarząd korporacji ED



[Także uczestnicy dawnego śledztwa ws. katastrofy ED Konsul]

426
Samoloty / Odp: Pomocy! - SSTO
« dnia: Nie, 12 Lip 2015, 18:45:54 »
Zredukuj masę, wydaje mi się że jest o wiele za dużo silników.

427
Wnętrzę na piątkę, zewnątrz szkarada. Już lepsze byłyby chyba te stockowe, długie skrzydła, tym bardziej że pasowałyby do klasy maszyny.

428
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 10 Lip 2015, 20:32:59 »
Hehe,  "R&D tech tree was completely re-done" oznacza ni mniej, ni więcej tylko zmianę jego kodowania do gry. Nie wiem jak to wygląda w szczegółach, ale ogólnie polega to na tym że od ostatniej wersji nie jest "hard-kodowane" do gry, więc jego modyfikowanie dla Squadu i użytkowników końcowych jest o wiele łatwiejsze.

429
Inne / Odp: Armagedon
« dnia: Pią, 10 Lip 2015, 18:09:50 »
@up
Największe dostępne osiagnięcie to ruszyć wszystkich i przekonać ich do budowy twojej własnej bazy  8)

430
Gotowe poradniki / Odp: Podstawy budowy samolotów
« dnia: Czw, 09 Lip 2015, 17:12:51 »
O JEŻU, GRA O ZIELONYCH ŻABACH MA UPROSZCZONĄ FIZYKĘ, MUSZĘ SIĘ WTRĄCIĆ.

431
Paczki tekstur o wysokiej jakości prawdopodobnie, skyboxy do texture replacera czy chmury w wysokiej rozdzielczości dla Environment visual enchantments. Poza modami podejrzewam raczej to,  że zacząłęś budować większe statki i komp zaczyna się pocić. 

432
Obsługa techniczna / Odp: Problem z FPSami
« dnia: Wto, 07 Lip 2015, 15:12:58 »
Może doczytuje teren? Wyłącz "decals" i sprawdź czy działa lepiej.

433
Proporcje! Taka ciężarówka ledwo przeszłaby w Minecraftcie, a nawet stockowe KSP pozwala na zbudowanie proporcjonalnych pojazdów. Okno jest za niskie, krawędzie po lewej i prawej za szerokie. Modułem minimum jest 1 metrowa płyta jak we wspomnianym MC, co powoduje że efekt jest dziwaczny, koła są śmiesznie małe (a są wysokości kerbala! Wyobraź sobie maszynę z kołami wysokości człowieka, niemała rzecz, hmm? Bo tutaj te ogromne koła wyglądają jak coś, co się doczepia do supermarketowych wózków. Próbę drugą, proszę.

434
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Nie, 05 Lip 2015, 14:26:18 »
Kolejna rzecz do dopisania w raporcie inżynieryjnym :|


435
Gotowe poradniki / Odp: (Poradnik)Jak zmienić flagę na savie?
« dnia: Pią, 03 Lip 2015, 22:08:42 »
@up
To zmienia flagę tylko dla danej misji

Strony: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 128