Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 128
361
Cytuj
- Terrain scatters - włącza wszelakie kamienie i drzewka na powierzchni planet. Zerowe obciążenie dla procesora, i minimalne dla ramu. Nawet stara karta grafiki nie powinna mieć z tym problemu. Najlepiej włączyć.

- Scatter density - gęstość tych obiektów, tu już wedle uznania, zmiana tej wartości

Sprzeciw, czy raczej doprecyzowanie. W przypadku kiedy nasza gra polega głównie na lądowaniach albo jażdżeniu po obcych planetach porada się zgadza, ale w przypadku horyzontalnego lotu wczytywane i zapisywane scattersy mogą w końcu spowodować przeciążenie RAM - głownie na stosunkowo mocno zmodowanych instalacjach, ale minimalne zużycie to nie jest.

362
Własna twórczość / Odp: Statki spod ręki Wiarusa
« dnia: Pon, 10 Sie 2015, 13:51:13 »
Nuklearne rakiety przy wysyłaniu takiej mróweczki  na Mun, to jak używanie helikoptera żeby zrobić zakupy w warzywniaku za rogiem - nie opyla się i zwiększa koszty podróży. Scott Manley w jednym ze swoich filmików pokazał, że żeby LV-n był bardziej opłacalny od LV-909 statek musi mieć około 7-10 zbiorników.

363
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja Kosmiczna
« dnia: Pon, 10 Sie 2015, 01:24:20 »
Nie, nie musiałeś. Kamilos jest ci pewnie bardzo wdzięczny.




AAR I PREZENTACJE TO NIE SĄ TEMATY, KTÓRE TRACĄ AKTUALNOŚCI TAK SZYBKO, JAK NP. DYSKUSJE O NADCHODZĄCEJ WERSJI.

Komentarze pod AAR, szczególnie takimi które są nowsze od roku, niemal nigdy nie są szkodliwe a wręcz mogą być dla twórcy wątku bardzo przyjemne. Ponadto, złote łopaty daje się agentom którzy znaleźli temat sprzed roku, dwóch, 8 miesięcy to nie jest nawet klasa średnia.

364
Obsługa techniczna / Odp: Bug wskaźnika prędkości
« dnia: Pon, 10 Sie 2015, 01:22:43 »
Żaden bug - naciśnij lpm na wskaźnik, po prostu coś nie załapało.

365
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Nie, 09 Sie 2015, 22:38:01 »
Historia w sześciu słowach.



więcej:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

366
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Astronomiczne zdjęcie dnia (APOD)
« dnia: Nie, 09 Sie 2015, 21:58:36 »
Wszystko jest do znalezienia w internecie, mogły zajrzeć :V

367
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Astronomiczne zdjęcie dnia (APOD)
« dnia: Nie, 09 Sie 2015, 21:02:04 »
@up
Dane statystyczne jakimi dysponujemy, jasno stwierdzają że mamy tych 7 miliardów obywateli na Ziemi, a żadna rybka z Europy się na spis ludności nie zgłosiła, więc jeśli jest jak mówisz, to przegrały walkowerem.

368
Własna twórczość / Odp: Statki spod ręki Wiarusa
« dnia: Nie, 09 Sie 2015, 20:59:38 »
Z albumem wystarczy scrollować. Dodaj do posta jedną albo dwie miniaturki z lotu, wtedy ludzie chętniej klikną. I nikt nie lubi klikać/naciskać guzikiem w nieskończoność, tym bardziej że cudów tam nie ma ;)

369
Własna twórczość / Odp: [FILM] Space Shuttle
« dnia: Nie, 09 Sie 2015, 20:59:05 »
Cytuj
Trochę słabo wygląda uruchomienie silników w celu dolecenia do pasa

To KSP a nie Space Shuttle Simulator. Coś nie gra z pojazdem, nie umiesz pokonać pewnego problemu? Wszyscy znamy rozwiązanie a prom w filmiku nie miał być repliką. Brak odrzutowych silników w jednym rodzaju pojazdu nie powinien mocno wpływać na wizję projektu czy wygodę grania.

Chyba że zamierzenie.

Całą resztę posta podbijam.

370
Cytuj
Jak widzimy jest...

Ja tam nic nie widzę...

Dalsze zbrojenie się poszczególnych firm, części czy odprysków konglomeratu będzie uznane za działalność niebezpieczną. Zostawcie sprawy kryminalne i obronne wojsku i policji (Najlepsi odbiorcy odrzutowców Isha, Strix i Hornet od lat '70-tych!), bo już udowodniliście wasz "profesjonalizm" w takich kwestiach.

Dodatkowe doniesienia o niespełnianu procedur przy produkcji ekstremalnie niebezpiecznych materiałów, co może budzić niepokoje społeczne, zmniejszając zaufanie do firm astronautycznych. Nie chcemy powtórki z wydarzeń po katastrofie Konsula, dalsze takie działania będą uznane za szkodliwe dla całego przemysłu.

Bobbard Kerman

371
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 09 Sie 2015, 13:35:33 »
@up
Pozwolenie na publikacje materiałów z nowej wersji każdy członek  grupy medialnej KSP, czyli odpowiednio popularnych youtuberów i streamerów niezależnych od Squad, otrzymuje w tym samym momencie. Dostają np. wersję pre-release dwa tygodnie przed premierą i tydzień przed pozwoleniem na publikację, dlatego raczej nie będzie tak, że któryś z grupy medialnej dostanie ekskluzywne materiały, tym bardziej tak niszowy jak ten film który wrzucił Piotr. Lol.

372
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 09 Sie 2015, 00:55:50 »
To tylko podsumowanie zapowiedzianych rzeczy.

373
Poproś o pomoc / Odp: Kontrakty
« dnia: Sob, 08 Sie 2015, 21:59:47 »
@Pikachu
Zaznaczył że chodzi o Goo i Science Jr. Ich nie da się resetować bez aktywnego labolatorium będącego częścią pojazdu.

374
Własna twórczość / Odp: Statki spod ręki Wiarusa
« dnia: Sob, 08 Sie 2015, 16:51:35 »
Zapakuj te zdjęcia do albumu, naprawdę oczekujesz że ktoś będzie klikał kilkadziesiąt razy żeby to pooglądać? Ułatwiaj, a nie utrudniaj :P

375
Panie, ja tam nie wiem, na umowę-zlecenię robię

Bobbard Kerman

Strony: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 128