Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 128
331
Poproś o pomoc / Odp: Stabilność rakiety
« dnia: Śro, 02 Wrz 2015, 18:24:03 »
Punkty nauki nie wymuszają durnych decyzji jak dopalacze pod kątem xD niczemu to nie służy. Fazy są zbyt ciężkie na ten etap rozgrywki, z taką ilością paliwa zrobiłbys orbitę na luzie.

332
Poproś o pomoc / Odp: Stabilność rakiety
« dnia: Śro, 02 Wrz 2015, 12:48:03 »
Wyrzucenie do śmieci, brzydkie i niepraktyczne :v

333
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 01 Wrz 2015, 09:05:48 »
"Az" milion? Skąd to zaskoczenie, gra na rynku jest od 4 lat i nie raz była bestsellerem na Steam, i to w tak gorących okresach jak promocja letnia. A mowa tylko o Steam.

Mody? Części mogą działać, jeśli configi zostaną nietkniete, ale 99,8% będzie do przepisania. Zmiana jest większa niż nieslawna wersja 64bit sprzed miesięcy.
A czystka może zadzialac pozytywnie, przepisane lub napisane od nowa mody mogą być stabilniejsze.

334
Szukam modyfikacji / Odp: BTSM mod 0.25
« dnia: Pon, 31 Sie 2015, 18:22:23 »
KerbalStuff trzyma poprzednie wersje modów, ale nie mają BSTM w zbiorach :(

335
Szukam modyfikacji / Odp: BTSM mod 0.25
« dnia: Pon, 31 Sie 2015, 17:46:22 »
Niestety, na KerbalStuffie gdzie są trzymane stare wersje modów nic nie ma. Sprawdź może w linkach pod filmami Thrashing Mada, pamiętam że niedawno przerwał serię BSTM właśnie na 0.25

336
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Nie, 30 Sie 2015, 12:11:14 »

337
Poproś o pomoc / Odp: Stara Aerodynamika
« dnia: Sob, 29 Sie 2015, 17:27:28 »
@up
Ręczne pozmienianie statów nie ma sensu, bo to nie tylko cyferki się zmieniły, ale też sposób w jaki liczony jest kształt i inne aspekty pojazdów. Najprostsza metoda to granie na starej wersji, problem solved.

338
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 28 Sie 2015, 13:09:46 »
Grę ukończyli przy 1.0, kiedy to otrzymała wszystkie zaplanowane funkcje.

(Więcej platform = więcej środków na takie działania, które przyciągną nowych graczy, w tym tzw. Dokanczanie wersji PC)

[Post scalony: Pią, 28 Sie 2015, 19:28:05]
Z twittera Maxmapa - wersja 64bit bez problemu osiąga 9 GB zużycia pamięci. Dalsze testy trwają.

339
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem
« dnia: Wto, 25 Sie 2015, 17:30:50 »
Cytuj
bez zaśmiecania sobie RAMu
Cały plugin zajmuje na dysku 500 kb - więcej zyskamy, usuwając pojedyńczą najprostszą część z oryginalnego zestawu ;)

I kto dokuje bez "set as target" na dok :O
Plugin daje bardzo wyraźny interfejs dokowania, a przy dokowaniach na wiele doków jest nieoceniony, bo standardowo gry nie obchodzi jak doki są obrócone względem siebie.
Nie jest to także niezbędne narzędzie.

Żadne nie jest. Można dokować bez interfejsu, wykorzystując jedynie lampy pozycyjne.

340
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem
« dnia: Pon, 24 Sie 2015, 21:13:59 »
@up
Nie miałem z nim żadnych problemów, a używałem go od bardzo, bardzo dawnych wersji

341
Cytuj
Nikt mi nie wmówi, że wyszłoby taniej jakby SpaceX zbudował 200km wieżę zamiast robić to co robi teraz.

W patencie jest wspomniane o tym, że taka technologia będzie obsługiwana przez wieżę. Teraz nie ma to sensu, ale z momentem wejścia na nowy poziom technologiczny w produkcji materiałów koszta wieży skurczą się na ta tyle, że kombinowanie różnych sposobów na oszczędność raptownie obniży koszt tony wysyłanej na orbitę.

342
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Sob, 22 Sie 2015, 12:31:14 »
Tłusto się zapowiada :]

343
Nie może być bardziej darmowe niż "za darmo", co miałem na myśli. Chyba każdy w tym wątku wie, że wieża na 20 km to nawet nie jest półmetek orbity, ale wciąż, spore ułatwienie. Ponadto mniejsza ilość paliwa na starcie to jak sam mówisz - mniejsze wymagania na moc a więc i skomplikowanie silników.

200 km to teoretyczna melodia przyszłości, projekt jest skalowalny, ale jedna z osób odpowiedzialnych za patent sama twierdzi że ta skalowalność to tylko w teorii, bo w praktyce to jak skalowanie konta bankowego - na papierze wystarczy dopisać kilka zer, w rzeczywistości wygląda to inaczej...

344
To samo stoi w oryginalnym artykule, ale pominąłem to - brzmi cokolwiek optymistycznie i czekam na forumowych fanów fizyki.

345
Cytuj
No dobrze ale opór atmosferyczny zabiera ci tylko te 1,5-2km/s czyli dalej musisz przyspieszyć o 8km/s a nawet więcej

Tylko że to jest myślenie z KSP, gdzie paliwo jest darmowe. Te 1-2km/s dotyczy momentu, kiedy rakieta jest najcięższa i najbardziej paliwożerna a więc ten ułamek dV może być poważną ilością paliwa. Ponadto wieża według patentu ma obsługiwać samoloty SSTO, co znowu zwiększa teoretyczną opłacalność - na górę nie wiezie się całej rakiety, tylko sprzęt serwisowy, ładunek i paliwo.

Cytuj
W chwili obecnej wydaj mi się że potrzeba jednego narwanego inżyniera, który nie wie o tym, że się nie da i to zrobi
Taki inżynier może zbudować prototyp silnika lub inne urządzenie, wieża tego rodzaju to inwestycja na skalę państwową jeśli nie kontynentalną.

Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 128