Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 128
316
Nie mam pojęcia co może być problemem.



Masz dyskalkulię, czy co?

Raynus Post zupełnie niepotrzebny, naprawdę.

317
Samoloty / Odp: Samolot bez nazwy i nowa firma.
« dnia: Nie, 13 Wrz 2015, 16:52:26 »
@up
Dobry borze szumiący, jak można zrobić tak marne foty

318
Samoloty / Odp: Samolot bez nazwy i nowa firma.
« dnia: Nie, 13 Wrz 2015, 14:23:09 »
Wrzuciłeś foty w kodowaniu innym, niż forum. Wystarczy wrzucić link z końcówką .jpg/.png w tagi [ img ] link [/ img ] bez spacji.

I wywal te spoilery, komu się chce klikać za każdym razem by zobaczyć obrazek? Kto to wymyślił? <,,<

319
Inne gry / Odp: Heroes & Generals
« dnia: Sob, 12 Wrz 2015, 21:24:06 »
Red Orchestra 2 na tę chwilę istnieje w bardzo kiepskiej formie, wszystkie serwery z graczami, a nie wypełnione botami były bardzo odległe a pingi nie pozwalały na komfortową grę. Nie polecam.

320
Poproś o pomoc / Odp: Jak to obliczyć?
« dnia: Sob, 12 Wrz 2015, 18:58:56 »
Zwykle nie obliczają, wykorzystują narzędzia jak Kerbal Engineer albo MJeb.

321
Dyskusje ogólne / Odp: Przegrzanie paneli/rdzenia?
« dnia: Sob, 12 Wrz 2015, 14:36:17 »
Trudno żebyś grał na nowszej :P pod ktoryms z klawiszy F10-F12 (sprawdz w manualu) masz nakladke pokazującą nagrzewanie, powinno ci pomóc znaleźć słaby punkt.

322
Dyskusje ogólne / Odp: Przegrzanie paneli/rdzenia?
« dnia: Śro, 09 Wrz 2015, 20:12:59 »
@up
KSP na Steam nie ma DRM, ergo można go odpalać bezpośrednio z pliku .Exe w folderze gry lub ze skrótu. Wiem, bo sam bardzo długo grałem na maszynie wyposażonej w tyle RAM, że każdy jego bajt się liczył ^^;

323
Dyskusje ogólne / Odp: Przegrzanie paneli/rdzenia?
« dnia: Śro, 09 Wrz 2015, 14:13:16 »
@up
To zależy. Jeśli jest to zwyczajny gift kupiony dawno temu, po przecenie wszystko gra, klucze nie biorą się z powietrza. Problematyczne mogą być klucze zza wschodniej granicy, które są tańsze z powodu przewalutowania i nie wolno ich rejestrować w innych regionach. Zwykle łatwo to sprawdzić, bo te drugie aukcje dają instrukcje jak chwilowo zmienić region komputera. Sam kupiłem klucz na Allegro lata temu za około 60-70 złotych i nie miałem żadnych problemów. Jeśli mimo wszystko wolicie kupować u źródła warto czekać na promocje, bo faktycznie KSP mocno podrożało (mam nadzieję że jakość za tę kwotę ujrzymy w 1.1 i następnych aktualkach, bo się zbliżyło do ceny gier premierowej AAA), ale przecenia się przy każdej okazji.

324
Dyskusje ogólne / Odp: Przegrzanie paneli/rdzenia?
« dnia: Wto, 08 Wrz 2015, 21:42:46 »
Bana chyba nikt nie zaliczył, ale nie licz na ciepłe przyjęcie.




Piraci, ech.

325
Szukam modyfikacji / Odp: Najoryginalniejsze modyfikacje.
« dnia: Pią, 04 Wrz 2015, 17:15:09 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Miłych poszukiwań ;)

326
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: HyperJump System [pomoc]
« dnia: Pią, 04 Wrz 2015, 16:55:41 »
Mod dawno temu zdechł.

Najbliższy jemu jest aktualny Alcubierre Drive od nieocenionego RoverDude
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Ułatwia rozgrywkę bardzo, ale ma swoje ograniczenia.

327
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 04 Wrz 2015, 14:02:19 »
Fajna galeria, pokazująca jak męczy się samoloty przed ich wejściem do służby.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

328
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 03 Wrz 2015, 23:47:10 »
Rocznice są bardzo mało ważne i Squad nigdy się nimi zbytnio nie sugerował.

329
Poproś o pomoc / Odp: Stabilność rakiety
« dnia: Śro, 02 Wrz 2015, 20:36:56 »
Dodaj podstawowe lotki.

330
Poproś o pomoc / Odp: Stabilność rakiety
« dnia: Śro, 02 Wrz 2015, 19:00:44 »
Cytuj
Żadne wektory lotu chyba nie są krzywo

Nie, nie są, bo rakieta jest symetryczna. Wciąż niepotrzebnie spalasz paliwo, paląc silniki pod kątem. Energia z jaką odpycha silnik umieszczony pod kątem 90 stopni do podłoża wykorzystuje 100% mocy, kiedy silniki są  umieszczone pod kątem 45 stopni 50% energii idzie na zmarnowanie. Jeśli rakieta nie jest stabilna na starcie możesz użyć stalowych krat, są dostępne już na samym starcie.

Strony: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 128