Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 128
301
Dyskusje ogólne / Odp: PS4
« dnia: Pią, 25 Wrz 2015, 15:12:29 »
Tak. Będzie też wersja na XbOne
Nie wiadomo. Zakładam że nie, ale różnie moze z tym być.

302
@up
Podejrzewam że to będzie nawet ten sam dzień.

303
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Wto, 22 Wrz 2015, 21:41:40 »
Kosmiczny hołd, jedna z najlepszych rzeczy jakie ostatnio znalazłem w internecie:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

304
Twoje wyniki są NIESAMOWITE, Kadafowi komputer zdychał przy ostatniej budowli w skali, kiedy grasz całkiem płynnie.

Unity to silnik który ma działać na wszystkim, od telefoniku do maca i po prostu nie umie skorzystać z wielu rdzeni i większej ilości RAM, a grafika jest na tyle prosta, że nudzi się przy niej każda karta grafiki, nawet mój poprzedni budżetowy Radeon R7.

Oczywiście dłuższe teksty powiedzą dokładnie, bo wydajność różni się od środowiska w jakim statek się znajduje. (200 części w kosmosie działa szybciej niż 200 części pędzących w atmosferze), ale masz system zapewniający komfort rozgrywki jak niewiele osób na tym forum.

PS: A ponoć przyszły, już nadchodzący wielkimi krokami update jeszcze bardziej ulepszy wrażenia na lepszych maszynach. Np. w testach kilka tygodni temu udało im się stabilnie wykorzystać w grze 9~GB RAM.

305
Znaczy, teksty tłumaczyć możecie, bo np. opisy części się nie zmienią, ale nie polecam edytowania opisów czy otwierania plików tylko po to, by po paru dniach robić to znowu.

306
@up
Wiesz, ja na dual core z 2GB RAM wyciągałem 60 FPSów, ale co z tego, skoro części na ekranie było osiem? Podaj przy ilu mniej więcej częściach masz 30 FPS, przy ilu 20 (KSP nie jest grą gdzie liczą się ułamki sekund jak w FPSach). Bo maksymalna ilość klatek przy małych konstrukcjach np. lądownika na księżycu to co innego niż 250-częściowy samolot wchodzący w prędkość naddźwiękową.

307
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Pią, 18 Wrz 2015, 18:06:22 »
Lagi to nie są dropy animacji/FPSów. Nie myl tych pojęć.

308
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 18 Wrz 2015, 14:19:18 »
Diss na Sienkiewicza
Cytuj
A staropolski jakby nie patrzeć, to kawał naszej historii, dlaczego się odcinać?

Ale zdziadzienie
Starych frustracje
wylewane jak nadzienie
Utracone aspiracje

Siedźcie sobie sami
w tym starym grajdole
nas zgred nie omami
mamy własną wolę

Sienkiewicz to był buc
Wcelował w koniunkturę
Jak teraz różowy kuc
Takie "disclosure"

Męczenie taką stylizacją
Proste historie, patos jak szlag
podlane prostą akcją
W cieniu biało-czerwonych Flag

Już Sapek fajniej pisze
choć zdarza mu się błąd
The Witcher na afisze
Jurand do Spychowa WON!

309
Samoloty / Odp: KX-45C Viscious Hawk
« dnia: Czw, 17 Wrz 2015, 18:32:49 »
Stockowa, w sensie zmodyfikowana maszyna z floty dostępnej na początku, tak jak autor zaznaczył, zaprojektowanej przez Harvestera.

310
Squad pracuje nad modułem, który znacznie ułatwi tworzenie i instalacje spolszczenia. Może warto poczekać? To tylko kilka tygodni. Nie ma co zaczynać pracy dwa razy.

311
Obsługa techniczna / Odp: czy jest sposób na spolszczenie ksp
« dnia: Śro, 16 Wrz 2015, 23:14:40 »
@Baal
Spoko, on szuka spolszczenia tylko źle sformułował pytanie :P Poprzedni tłumacz się obraził za krytykę i przestał robić i tak, będzie coś do lokalizacji gry o wiele łatwiej.

312
Dyskusje ogólne / Odp: Brak oxidizera?
« dnia: Śro, 16 Wrz 2015, 18:05:53 »
Może przypadkiem zablokowałeś przepływ oxidizera? Ikonka jest bardzo mała, jeśli w hangarze lub w trakcie lotu naciśniesz ppm na silnik i na malutką ikonę obok paska stanu paliwa, zrobi się czerwona, co oznacza że jej użycie będzie zablokowane.

313
Jakieś focie z powierzchni nie-Ziemi?

314
Dyskusje ogólne / Odp: Brak oxidizera?
« dnia: Wto, 15 Wrz 2015, 19:40:20 »
Daję Voyagera przeciw konsoli że robisz coś źle. Możesz wrzucić na imgura screen pojazdu ze wskaźnikami paliwa?

315
Szukam modyfikacji / Odp: Mody na "realistyczniejsze" kerbale
« dnia: Wto, 15 Wrz 2015, 16:08:40 »
No to miłych poszukiwań, bo tematów na mody urealistyczniające rozgrywkę nie ma tak dużo, ale są bardzo szeroko omówione, nawet po polsku. Przeglądnąłeś tematy w odpowiednich działach chociaż pobieżnie? >..>

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Strony: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 128