Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 128
286
Cytuj
Kadadie, Drangir właśnie ze względu na savy miałem opory przed zastosowaniem modów w KSP.

Najlepszym wyjściem jest granie na nieaktualizowanej kopii gry, szczególnie jeśli mody mocniej wpływają na rozgrywkę (w pewnym momencie po prostu wiesz, który mod ma potencjał na to, by się popsuć, a który nie.), w sensie dodawania mechanizmów czy mieszania w statystykach. Np. większość modów na części bez pluginów jest bezpieczna.

Niestety, jeśli chcesz przeprowadzać długotrwałe kampanie, najbezpieczniej będzie posiadać nieaktualizowaną wersję gry i sprawdzać stabilność save'ów na innej instalacji.

287
Stockowe save'y wg. Twórców zadziałają bez problemu. Stacja świetna - zróżnicowana wizualnie, ażurowa, z pięknym wykorzystaniem lamp. Doskonale.

288
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Śro, 14 Paź 2015, 00:31:43 »
Ja jestem tym bardziej zdziwiony, bo widzi rakietę przez okno zwrócone w przeciwną stronę. To, co jest za kadrem, skrywa najciekawsze tajemnice.

289
Gotowe poradniki / Odp: Mun czy minimus
« dnia: Wto, 13 Paź 2015, 20:39:53 »
Cytuj
Na munie można jeździć łazikiem przez kilka dni i to się nie znudzi.

Cytuj
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Ja wymiękam po kilku godzinach, na powierzchniach nie spędzam wiele czasu. Latanie nad Minmusem, szczególnie z modem na pył, jest dla mnie fajniejsze.

290
Gotowe poradniki / Odp: Mun czy minimus
« dnia: Wto, 13 Paź 2015, 17:49:25 »
W starszej wersji gry jedna rafineria i mobilne laboratorium pozwala wyciągnąć z Minmusa tyle punktów, że to bardzo dużo punktów. Tyle że chyba teraz rafinerie sąw stocku odblokowywane bardzo późno. Nie stoi na przeszkodzie jednak by tankować ze zbiornika na orbicie - silniki LV990 starczą tam na dłuuugo.

291
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 11 Paź 2015, 14:30:59 »
Za to przednie koło na pewno dodaje mu uroku  :V

292
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 11 Paź 2015, 14:10:59 »
Brzydkie to, no :P

293
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Sob, 10 Paź 2015, 21:22:06 »
Herobrine cię nawiedził o..O

294
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Sob, 10 Paź 2015, 21:00:23 »
Cytuj
implozja

...lol.


I ciekawy pomysł. KSP do tego służy, może odchudź mu skrzydła? Przy tylu silnikach na pewno nie potrzebuje ich aż tylu.

295
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 07 Paź 2015, 17:31:37 »
@up
Meh, przesada w stylizowaniu to żadna cnota :P

296
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 07 Paź 2015, 17:20:41 »
Zawsze wypuszczają wersję dla media-group tydzień-dwa przed release. 1.0.5 już wyszło?

297
Własna twórczość / Odp: [Opowiadanie] ,,Filar''
« dnia: Pon, 05 Paź 2015, 16:36:35 »
To nie księżyc, to Stacja Kosmiczna.

298
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Woda na Marsie
« dnia: Sob, 03 Paź 2015, 23:48:14 »
Cytuj
Co więcej, łazik stale odnotowuje wzrost temperatury i zmiany w klimacie Marsa.

Efekt cieplarniany, powinniśmy używać energii odnawialnej a nie tych brzydkich RTG.

299
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Podstawowy zestaw modów.
« dnia: Sob, 03 Paź 2015, 21:16:16 »
@up
Wiesz co różni podstawowe, proste mody od takich, które dodają wuj systemów do gry, planet, itd? Te pierwsze uzupełniają rozgrywkę, poprawiają podstawowe mechaniki. Twoje propozycje to już zaawansowane pozycje dla graczy z większym stażem, które bardzo mocno wpływają na kształt gry.

300
Dyskusje ogólne / Odp: PS4
« dnia: Pią, 25 Wrz 2015, 15:28:56 »
@up
Moja wątpliwość bierze się z faktu, że Bethesda umożliwi instalację modów do Fallouta na PS4, ale wątpię by Squadowi też się to udało.

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 128