Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 128
271
Obsługa techniczna / Odp: KSP x64
« dnia: Wto, 10 Lis 2015, 19:30:57 »
@up&@Kadaf

Kwestia doboru. Kiedy instalacja modyfikacji polega na "Lubię ten... i ten jest spoko. Ten ma ładne części... o, ładniejsze efekty cząsteczkowe!" to 30 modów prędzej połamie grę. W twoim wypadku są one nie dość że precyzyjnie dobierane, to jeszcze usuwasz z nich zbędne rzeczy, przez co siłą rzeczy zajmują mniej. Tyle że do tego potrzeba doświadczenia i znajomości struktury plików gry, wątpię by Separat taką posiadał, skoro pyta ;)

272
Problemy z modyfikacjami / Odp: Szybkie pytanie ogólne.
« dnia: Wto, 10 Lis 2015, 19:02:42 »
@up
Wątek znaleźć łatwiej niż odpowiedź na pytanie zadane na stronie 18. Tyle że autorzy mogliby lepiej je tytułować.

273
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem.
« dnia: Wto, 10 Lis 2015, 19:01:38 »
To rafineria. Służy do przerabiania surowca Ore wydobywanego z planet i asteroid na paliwo rakietowe. By móc kopać, potrzebujesz wiertła, zbiorników na ore i paliwo (puste) oraz metodę by takie paliwo przelewać (w stocku do tego pasowałby najlepiej claw) oraz chłodzenia (radiatory), dodatkowo niezbędne jest źródło energii.  Tyle w skrócie, po resztę informacji zanurkuj do internetów, bo nie grałem na nowej wersji dużo.

274
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na produkcję paliwa?
« dnia: Wto, 10 Lis 2015, 18:57:39 »
Na Kerbalstuff powinieneś znaleźć starą wersję Karbonite(?), nie jestem pewien pisowni.

275
Obsługa techniczna / Odp: KSP x64
« dnia: Wto, 10 Lis 2015, 18:53:29 »
Tak jak powiedział Kadaf, wersja 64 bit jest szykowana, ale z moich doświadczeń i z dzienników twórców wynika, że jej wprowadzenie będzie prawdziwym POGROMEM dla modów ze względu na różnice w kodzie. Po części pewnie nowy module manager to poprawi, ale cudów nie oczekuję.

276
Obsługa techniczna / Odp: KSP x64
« dnia: Wto, 10 Lis 2015, 16:00:18 »
@up
Komputer z NASA nic nie pomoże przy aplikacji 32-bitowej, po przekroczeniu bariery zużycia 3~ GB pamięci. To nietrudne z modami na części. Jedyną radą jest wybieranie i wykasowywanie tych modów i części, których nie potrzebujemy.


277
Poproś o pomoc / Odp: Masa rakiety a problem z doborem ciągu
« dnia: Nie, 08 Lis 2015, 21:34:21 »
Może to przez tą LV-N właśnie? Ona jest bardzo ciężka i wymaga mnóstwo paliwa, dodatkowo połyka tylko paliwo ciekłe, więc zbiorniki na LFO są stratą masy.

278
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem.
« dnia: Nie, 08 Lis 2015, 21:32:54 »
Cytuj
3. Użyć jakiegoś modu/cheatu który zadokowałby to za mnie. (przy pomocy RCS) Zna ktoś taki? Używam teraz jakiegoś dodającego do interfejsu coś od dokowania ale to też nie pomogło.
Wyłączenie grawitacji. Grawitacja księżyca jest zbyt duża, by magnesy doków mogły ją przełamać.

279
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem.
« dnia: Nie, 08 Lis 2015, 16:51:43 »
Dokujesz wyłącznie do innego doku. Żeby złapać pojazd który nie ma modułu do dokowania, musisz posiadać chwytak, którego mechanika jest dość podobna.

280
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmoteka Sci-Fi Człowieka
« dnia: Wto, 03 Lis 2015, 17:20:36 »
Mimo że nie cenię Interstellara tak bardzo (przez główne rozwiązanie fabularne), tak jego elementy naukowe są bardziej sensowne, nim mi się to wydawało przy seansie.
Wynika to m.in. z tego, że scenariusz wplata elementy fantastyczne tam gdzie teraz są białe plamy w podręcznikach od fizyki, pozwalające wybrać jedną z możliwych (choćby wyłącznie potencjalnie) możliwości.
Bardzo polecam poniższy film z udziałem pana Tysona:


Proszę zachować temat bez spoilerów, bo sobie pofolgowaliście, możecie zainteresowanym popsuć zabawę.

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

281
Poproś o pomoc / Odp: Pierwszy lot-pierwszy problem.
« dnia: Pon, 02 Lis 2015, 15:37:36 »
@up
Biorąc pod uwagę małe doświadczenie pytającego, trzeba się dostosować przy odpowiedzi. Dużo czasu minęło nim się dowiedziałem co to całe "normlane latanie" oznacza.

Przede wszystkim, nigdy nie skręcało się rakietą tak drastycznie, na 10 km zaczynałem powolny zwrot, by na wysokości 15~ km mieć 45 stopni pochylenia. Z nową mechaniką atmosfery zwrot zaczynamy niedługo po starcie, delikatnie i płynnie pochylając rakietę aż do osiągnięcia tych 90 stopni.

Także tabele prędkości optymalnych są już nieaktualne, musisz poczytać i poszukać optymalnych trajektorii na oficjalnym forum, lub pogrzebać u nas, ale nie pamiętam by ktoś to dokładniej opisywać.


282
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Sob, 31 Paź 2015, 03:13:35 »


Popularnonaukowy program na temat samolotów VTOL. Polecam tym którym nie idzie jeszcze budowa czy pilotaż samolotów tego typu - nie tylko wy mieliście z tym problemy ;]

283
Inne gry / Odp: No man's sky
« dnia: Sob, 31 Paź 2015, 01:22:52 »
Pokażcie chociaż raz planetę BEZ życia...

284
Szukam modyfikacji / Odp: Przenośne KSC
« dnia: Czw, 22 Paź 2015, 21:55:33 »
Nie twórz poematów, ale też unikaj zwrotów językowych których nie znasz, bo to naprawdę wygląda słabo.

285
Szukam modyfikacji / Odp: Przenośne KSC
« dnia: Czw, 22 Paź 2015, 14:10:15 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Jest. Trochę ropy i żelaza? Boże...

Strony: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 128