Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 128
226
Modyfikacje / Odp: XT Landertron - Czyli Miękkie lądowanie.
« dnia: Nie, 03 Sty 2016, 21:23:39 »
@up
Żeby to jeszcze nie chodziło o wesołą grę o wysyłaniu żaboli w kosmos, to nie miałbym z tym takiego problemu.
Sam stosujesz wielkie, efekciarskie mody by zrobić okręty wojenne czy statki do opowiadań.

227
Modyfikacje / Odp: XT Landertron - Czyli Miękkie lądowanie.
« dnia: Nie, 03 Sty 2016, 16:36:54 »
Cytuj
Dlatego nie mogę napisać - o, super mod - bo to by było zaprzeczeniem nie tylko tego co myślę, ale też co publikuję.

Najbardziej mi chodziło o to, że jak już trzecia czy czwarta osoba stwierdziła (prawdopodobnie bez testowania), że mod to obrzydliwy ułatwiacz i jeszcze popsuje grę, że to prowadzi do kolejnej dyskusji w stylu "Gram bez MJ, jestem lepszym człowiekiem"

228
Modyfikacje / Odp: XT Landertron - Czyli Miękkie lądowanie.
« dnia: Nie, 03 Sty 2016, 11:30:19 »
Cytuj
Oczywiście jeśli ktoś jest leniwy i nie posiada zdolności żadnych, ani niespecjalnie umie używać mózgu, to proszę bardzo, modzik trajectories, modzik landertron i jeszcze mechjeb na dodatek. A w ogóle to może najlepiej starszego kolegę poprosić, żeby wszystko zrobił za nas

Lubię mieć zautomatyzowane statki. Masz wielkie doświadczenie w KSP, ale to nie daje ci prawa do decydowania co komu sprawia frajdę, nawet jeśli wybiera drogę na skróty. To tylko zabawa, nie pierwszy etap rekrutacji NASA.

Tyle że sam mod działa i jest o wiele precyzyjniejszy, więc skąd porównanie o zgnitym? Autor modzika mógłby poczuć się obrażony.

Sam robiłem suicide burny za pomocą Redux Engineer (który podaje dane), ale skąd wielka ofensywa *przeciw*?
Ja mody które mnie nie grzeją po prostu omijam, nie musze ruszac od razu na krucjate.

I skąd informacje o niestabilnosci, poza generalnym "mody kraszujo, nie instalujta!"?


229
Modyfikacje / Odp: XT Landertron - Czyli Miękkie lądowanie.
« dnia: Sob, 02 Sty 2016, 22:06:08 »
Ja dzielę, ale nikt wam nie każe modów instalować. KAŻDY mod można opisać jako zbędny i zbytnio komplikujący rozgrywkę, a jak wszyscy będziecie smędzić na ludzi którzy dzielą się tymi, które lubią, to przestaną to robić i kto wie, może przegapicie perełkę.

Geez.

Cytuj
Wcale nie trzeba hamować nagle 5m nad terenem.

Replika Sojuza bez silników hamujących to nie replika Sojuza. Sam bym użył bardziej zaawansowanego moda do kontroli ciągu i użył stockowych silników, ale ten też zły nie jest (prostszy w obsłudze) by uzyskać taki efekt.

KSP i scena moderska to szwedzki stół, ale kiedy ktoś wam zaproponuje brokuła albo szynkę szwarcwaldzką nie krzyczcie "ALE TU JEST DOBRY SER ŻÓŁTY I POLĘDWICA SOPOCKA, MI DUŻO BARDZIEJ SMAKUJE, TWOJE NIEDOBRE", bo zniechęcacie do dzielenia się.

230
Modyfikacje / Odp: XT Landertron - Czyli Miękkie lądowanie.
« dnia: Sob, 02 Sty 2016, 19:56:02 »
Cytuj
ze stockowych części bez najmniejszego problemu?

Cytuj
Po co?

Cytuj
Możesz użyć najmniejszych silniczków i efekt będzie identyczny.

Nie, nie będzie.


Z opisu:

Cytuj
These engines function similarly to parachutes, though far more terrifying to watch. Once armed, they will continually estimate the braking distance required based on your current acceleration, velocity, mass, and orientation. The Landertrons will automatically fire at full throttle once you reach the activation height and have a downward velocity, then harmlessly jettison any excess fuel once the maneuver is complete. It's essentially what MechJeb calls a "suicide burn".

Oznacza to, że części należą do kategorii inteligentnych - ich działanie jest sterowane nie przez precyzyjne sterowanie ciągiem, a komputerem pokładowym, który w wyliczonym momencie odpala silniki na maksa. Odwzorowanie tego efektu ręcznie jest robotą głupiego a zawsze to mniejsza komplikacja niż instalowanie Mechjeba.

231
Modyfikacje / Odp: KSPRC - Czyli Kerbale w HD
« dnia: Śro, 30 Gru 2015, 01:03:26 »
@up
Odpowiada za to dramatycznie większe zużycie RAMu - użyj ATM i OpenGl, powinno pomóc.

232
Poproś o pomoc / Odp: Projektowanie orbity w KSP
« dnia: Pon, 28 Gru 2015, 16:48:05 »
Wyświetlanie trajektorii.

233
Poproś o pomoc / Odp: Projektowanie orbity w KSP
« dnia: Pon, 28 Gru 2015, 12:29:35 »
Mission control, nie tracking odpowiada za planowanie manewrow!

234
Modyfikacje / Odp: KSPRC - Czyli Kerbale w HD
« dnia: Nie, 27 Gru 2015, 21:31:24 »
@up
Nie pomyliłeś działów, czy mod na shadery wchodzi w skład Renesansu?

235
Własna twórczość / Odp: [Opowiadanie] - Zejście z Orbity
« dnia: Sob, 26 Gru 2015, 22:18:14 »
Cytuj
Jebediah patrzył na swojego kierownika, Jima Kermana

Danie tekstu jednej osobie do sprawdzenia opóźni publikację o godzinę, ale umożliwi uniknięcie takich głupotek. Nigdy nie sprawdzisz swojego tekstu tak dokładnie, jak osoba trzecia.

Cytuj
To kropki są akcentem, dzielącym wypowiedź na pojedyncze sylaby.

Używaj myślników w tym celu.


Zgadzam się co do formy opowiadania. Nie wszystko musi być AARem.


236
Inne / Odp: Kadaf Industries, rozmaitości!
« dnia: Pią, 25 Gru 2015, 14:44:26 »
@Kadaf

No cóż, tak się kończy nieznajomość instrukcji użytkowania. Na stronie Magic Smoke Industries jest jasno napisane:

Cytuj
Do not attach docking ports directly (or indirectly) to IR parts. It will make your life miserable. You have been warned!

A claw funkcjonuje w taki sam sposób jak doki. To że zadziałało na pasie to przypadek... więc przestań się wygłupiać i pobieraj KAS :>

Pojazdy bardzo miłe oczom, ale aż mnie boli FPS drop jak widzę tyle "zbędnych" części. Ach, czemu nam to robisz, KSP!

237
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 23 Gru 2015, 21:41:53 »
W żadnym nowym materiale na Tumblr nie ma nic o batyskafach, to czysto modowo konstrukcja =w= czuję się strollowany.

238
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 23 Gru 2015, 21:06:13 »
3 ciała niebieskie to całkiem sporo, zwłaszcza jeśli wykluczyć ciała typu Minmusowego. Mam cichą nadzieję że to jest najwyżej prototyp do przyszłych edycji albo zabawa RoverDude'a. Mimo wszystko wizja nawodnych, stabilnych baz brzmi mi przyjemnie.

Cytuj
Chociaż szczerze mówiąc mi to w ogóle wygląda na JEDNĄ nierozłączoną część. Obym się mylił.

Łatwo można wyodrębnić okrągły kokpit, szare zbiorniki po bokach (4 sztuki) ze slotami na urządzenia, moduł serwisowy  ze śluzą (?), turbinę, a także płetwy/stateczniki poziomu i pionu plus dodatkowe śruby i 2 rodzaje lamp. Szkoda tylko że zamiast standardowego "Lego" to wygląda na konstrukcję "Do zbiornika dobierz elementy X i Y, bo inne za nic nie będą pasowały".

239
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 16 Gru 2015, 23:27:15 »
To osłona termiczna.
Czemu przypomina egzemplarz z DR? Hmm, może fakt że części w KSP mają pierwowzór w faktycznych konstrukcjach?

240
Cytuj
Czy po prostu tak już jest, że potrzeba aż tyle złomu żeby wynieść jednego głupiego Kerbala na orbitę? W sumie, Jurij Gagarin poleciał w rakiecie blisko 280-tonowej, wiec może moja nie jest taka zła?

Nie porównuj rakiet realistycznych do rakiet z KSP, nawet z BTSM. Zarówno paliwo, jak i zbiorniki ważą inaczej niż w rzeczywistości, ponadto Kerbin jest o rząd wielkości mniejszy od Ziemi.

A co do trajektorii - za szybko opadasz. Sam zrzucam statki na peryapsę 30-35 km po drugiej stronie planety, dzięki czemu upadek jest dużo dłuższy, ale łagodniejszy. Energia potencjalna w najwyższym punkcie w przypadku krótkiej, stromej trajektorii jest bardzo duża!

Cytuj
Więc może graj na sandboxie?
Gdzie też mu się będą rakiety palić. Akurat BTSM jest mózgotrzepnym modem w którym loty trzeba bardzo dokładnie planować, to nie strzelania rzutkami do celu jak w stocku, bardzo się różni od mięciutkiej kariery standardowej.

Cytuj
Wątpię w skuteczność, mówiłem że statek zwykle wybucha zanim się skończy ablator.
Wszystkie części mają limit ciepła który mogą przyjąć, po czym wybuchają.
Cytuj
Ale mniej hamowania = większa prędkość.

To by sugerowało, że wyhamowanie do zera jest najlepszą metodą. W twojej metodzie grawitacja działa na statek tak, że cały czas ściąga go niemal pionowo w dół, przy łagodnym zejściu "spadek swobodny" wciąż jest mocno nachylony. Pamiętaj że atmosfera też hamuje. Możesz też opóźnić hamowanie silnikami do momentu kiedy już jesteś w dość gęstych warstwach atmosfery, ewentualnie obniżyć poziom trudności wchodzenia w atmosferę - z tego co wiem BTSM mocno utrudnia to względem stocku, i wyższe ustawienia mogą być bardzo restrykcyjne.

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 128