Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 124 125 [126] 127 128
1876
Gotowe poradniki / Odp: EFEKT OBERTHA - Latajmy ekonomicznie.
« dnia: Nie, 23 Cze 2013, 13:32:40 »
Cytuj
Lot pierwszy w technice tradycyjnej.
Może dla ciebie :>

Bardzo dobry poradnik, polecam. Zamiast kątomierza korzystam z Flight Engineer, ale jak ktoś ma alergię na mody to i na oko trafi we właściwy moment.

1877
Obsługa techniczna / Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« dnia: Nie, 23 Cze 2013, 13:28:24 »
@up
Wysłałem parę dni temu misję bezzałogową na Dune i wysokość orbity była niewzruszona. Może w międzyczasie wyszedł jakiś mały bugfix?

1878
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Baza Prometeusz
« dnia: Nie, 16 Cze 2013, 00:20:46 »
Jeśli nie chcesz, żeby ludzie brali twoje nazwy (średnio są twoje, jeśli pochodzą z mitologii) to wymyślaj je oryginalne, inaczej to trochę śmieszne.

W relacji widać próby wprowadzenia narracji, ale to przede wszystkim pokaz zrzuconego sprzętu. Całkiem nieźle toto wygląda.

1879
Inne gry / Odp: Endless Space
« dnia: Nie, 16 Cze 2013, 00:17:59 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
porównaj to do master of orion  3 tam dopiero jest ekonomia badania

chyba mało grasz skoro nie widzisz schematów w galaktyce rozmieszenie surowców a walka  hmm  ???
Dość trudno mi jest zrozumieć co próbujesz przekazać, ale staram się ;)
To, jak rozrzucone w galaktyce są surowce, typy planet itd. można ustawić przed rozpoczęciem gry. Od ułożonych po równo, do całkowicie losowo. Każdy może wybrać tak jak chce, co przy innych opcjach generowania galaktyki daje masę możliwości.

Poza tym - nie chcę takich samych gier.  Master of Orion już jest na rynku, po co robić remake, jeśli można zrobić coś innego?

Swoją drogą, niedługo wyjdzie bardzo duży dodatek z masą nowych rzeczy. Niestety(?), płatny, ale myślę że będzie warto. Myśliwce, formacje, nowa rasa, system oblężeń... Hmmm.

1880
Obsługa techniczna / Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« dnia: Nie, 16 Cze 2013, 00:13:20 »
@up
Tak wszystko jest w jednym miejscu, w temacie o 0.20 opinie będą mieszały się z bugami do zgłoszenia oficjalną drogą.

1881
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Baza Prometeusz
« dnia: Sob, 15 Cze 2013, 14:32:05 »
[doczytałem edita, zmienię na opinię po skończeniu tekstu]

1882
Obsługa techniczna / Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« dnia: Sob, 15 Cze 2013, 00:20:28 »
Jeśli już znajdujecie jakieś bugi, nie starczy go tutaj po prostu wymienić. Warto zrobić kilka screenów, a jeśli jest potrzeba także i filmik. No i dobrze by było przetestować dany błąd 5-10 razy także różnymi rakietami. Inaczej takie rzucanie pojedynczych glitchy nic nie da.

1883
Inne gry / Take On: Mars
« dnia: Śro, 12 Cze 2013, 16:12:56 »
E3 prócz newsów o blockbusterach i szczegółach na temat konsol których i tak nie kupię, przyniosło bardzo ciekawą informację. Mianowicie, skądinąd znane studio Bohemia Interactive, odpowiedzialne za tytuły takie jak ARMA3 czy Take On: Helicopters tworzy... symulator programu kosmicznego.



Jak dla mnie jest to świetna informacja, z paru powodów. Przede wszystkim, KSP w końcu będzie miał konkurencję, a jak wiadomo świetnie to wpływa na jakość produktu, zwłaszcza że Bohemia jest o wiele bardziej doświadczonym studiem.


Zapowiedziane tryby gry i zawartość:
Program kosmiczny, ważne będzie zarządzanie budżetem i misjami, scenariusze - Prawdopodobnie odpowiednik scenariuszy z KSP, z konkretnym sprzętem i celami, do tego edytor.
Gra ma zawierać dokładny model zniszczeń, osobno rozpatrujący konkretne części jak kamery, koła czy ramiona łazików. Powierzchnia Marsa ma być odwzorowana bardzo dokładnie, czego mi osobiście w KSP trochę brakuje - powierzchnie są ogromne, ale ciekawych miejsc nie tak wiele. Przez nieco mniejszą (?) skalę i realistyczne podejście zwiedzanie powinno być ciekawsze. Będzie zbieranie próbek ;)

Jestem bardzo zainteresowany, ale biorąc pod uwagę wymagania Take On: Helicopters i Army przeczuwam że nie będzie chodziła mi płynnie :/ Nie wiadomo też nic o lotach międzyplanetarnych (nawet jeśli chodzi tylko o jedną planetę), a bez tego gra sporo straci. Gra w dystrybucji cyfrowej ma kosztować 10$.

Więcej info Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ.

1884
Statki kosmiczne / Odp: Co sądzicie o moim Kerbollo CTV
« dnia: Wto, 11 Cze 2013, 16:01:31 »
Sorry za zabawę w moderatora, ale temat o MJ już jest.

Prosiłbym tylko autora tematu o jakieś screeny, bo nawet jeśli wrzucasz plik statku powinien być nieco bogatszy opis i SCREEENY.

1885
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pon, 10 Cze 2013, 12:07:11 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mała optymalizacja:( przy 600 częściach ledwo 15 klatek. dziwne że gry po 14 GB działają na lepszych silnikach i mniejsze wymagania mają.

To prawda, ale KSP to gra bardzo specyficzna, gdzie dużą rolę podgrywa fizyka. Gry "po 14 GB" (ale to nie od zajmowanego miejsca zależy) zwykle mają większy budżet i dopracowany już silnik graficzny typu Unreal Engine czy CryEngine, za które odpowiadają wielkie firmy mające środki na to, by dostosować go do wielu konfiguracji. Squad nie ma takich możliwości, ale podejrzewam że z czasem wydajność komputera będzie miała coraz mniejszy wpływ na projektowanie statków ;) Minecraft na Javie początkowo też miał zrąbaną optymalizację a teraz działa świetnie.

1886
Statki kosmiczne / Odp: Dziewiczy rejs ODZ Infinity, misja New Home
« dnia: Sob, 08 Cze 2013, 20:37:11 »
Czy załoga otrzyma infrastrukturę która sprawi że ich pobyt będzie ciekawszy (kwatery, moduły łączności, elektrownie), czy wrócą lub czy to misja w jedną stronę?

1887
Propozycje & Uwagi / Odp: Dział "fotostory" lub cos w ten desen.
« dnia: Pią, 07 Cze 2013, 12:35:13 »
Chodziło mi o skalę z jaką wykorzystuje się reputację, nie analizę osiągnięć. Punkty są przydzielane do konkretnych postów, wiec nie byłoby problemu. Przy czym, nikt z nich nie korzysta więc to tylko teoretyczne rozważania. Dla mnie tworzenie sekcji Top i tak jest mało sensowne, nie ma żadnych problemów z aktualnymi rozwiązaniami.

1888
Gotowe poradniki / Odp: Zaawansowane projektowane rakiet - Silniki
« dnia: Pią, 07 Cze 2013, 12:06:11 »
Przydałyby się obrazki poszczególnych typów albo schemat z zebranymi wszystkimi. Poza tym, wydaje mi się że powinieneś umieścić tu również silniki odrzutowe. Sorry za czepianie się, gratuluję wykonania.

1889
Ta scena byłaby świetna z deadly reentry :P Czekam na kontynuację, biedny Jeb.

1890
Propozycje & Uwagi / Odp: Dział "fotostory" lub cos w ten desen.
« dnia: Pią, 07 Cze 2013, 12:02:21 »
Jest system reputacji, ale póki co nie jest zbytnio popularny. Najlepiej oceniony użytkownik ma 11 plusów. Można by to wykorzystać, jeśli ludzie zaczęliby z tego korzystać, co jest bardziej sensowne od liczby wyświetleń.

Strony: 1 ... 124 125 [126] 127 128