Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
porównaj to do master of orion 3 tam dopiero jest ekonomia badania
chyba mało grasz skoro nie widzisz schematów w galaktyce rozmieszenie surowców a walka hmm
Dość trudno mi jest zrozumieć co próbujesz przekazać, ale staram się To, jak rozrzucone w galaktyce są surowce, typy planet itd. można ustawić przed rozpoczęciem gry. Od ułożonych po równo, do całkowicie losowo. Każdy może wybrać tak jak chce, co przy innych opcjach generowania galaktyki daje masę możliwości.
Poza tym - nie chcę takich samych gier. Master of Orion już jest na rynku, po co robić remake, jeśli można zrobić coś innego?
Swoją drogą, niedługo wyjdzie bardzo duży dodatek z masą nowych rzeczy. Niestety(?), płatny, ale myślę że będzie warto. Myśliwce, formacje, nowa rasa, system oblężeń... Hmmm.
Jeśli już znajdujecie jakieś bugi, nie starczy go tutaj po prostu wymienić. Warto zrobić kilka screenów, a jeśli jest potrzeba także i filmik. No i dobrze by było przetestować dany błąd 5-10 razy także różnymi rakietami. Inaczej takie rzucanie pojedynczych glitchy nic nie da.
E3 prócz newsów o blockbusterach i szczegółach na temat konsol których i tak nie kupię, przyniosło bardzo ciekawą informację. Mianowicie, skądinąd znane studio Bohemia Interactive, odpowiedzialne za tytuły takie jak ARMA3 czy Take On: Helicopters tworzy... symulator programu kosmicznego.
Jak dla mnie jest to świetna informacja, z paru powodów. Przede wszystkim, KSP w końcu będzie miał konkurencję, a jak wiadomo świetnie to wpływa na jakość produktu, zwłaszcza że Bohemia jest o wiele bardziej doświadczonym studiem.
Zapowiedziane tryby gry i zawartość: Program kosmiczny, ważne będzie zarządzanie budżetem i misjami, scenariusze - Prawdopodobnie odpowiednik scenariuszy z KSP, z konkretnym sprzętem i celami, do tego edytor. Gra ma zawierać dokładny model zniszczeń, osobno rozpatrujący konkretne części jak kamery, koła czy ramiona łazików. Powierzchnia Marsa ma być odwzorowana bardzo dokładnie, czego mi osobiście w KSP trochę brakuje - powierzchnie są ogromne, ale ciekawych miejsc nie tak wiele. Przez nieco mniejszą (?) skalę i realistyczne podejście zwiedzanie powinno być ciekawsze. Będzie zbieranie próbek
Jestem bardzo zainteresowany, ale biorąc pod uwagę wymagania Take On: Helicopters i Army przeczuwam że nie będzie chodziła mi płynnie :/ Nie wiadomo też nic o lotach międzyplanetarnych (nawet jeśli chodzi tylko o jedną planetę), a bez tego gra sporo straci. Gra w dystrybucji cyfrowej ma kosztować 10$.
Mała optymalizacja:( przy 600 częściach ledwo 15 klatek. dziwne że gry po 14 GB działają na lepszych silnikach i mniejsze wymagania mają.
To prawda, ale KSP to gra bardzo specyficzna, gdzie dużą rolę podgrywa fizyka. Gry "po 14 GB" (ale to nie od zajmowanego miejsca zależy) zwykle mają większy budżet i dopracowany już silnik graficzny typu Unreal Engine czy CryEngine, za które odpowiadają wielkie firmy mające środki na to, by dostosować go do wielu konfiguracji. Squad nie ma takich możliwości, ale podejrzewam że z czasem wydajność komputera będzie miała coraz mniejszy wpływ na projektowanie statków Minecraft na Javie początkowo też miał zrąbaną optymalizację a teraz działa świetnie.
Czy załoga otrzyma infrastrukturę która sprawi że ich pobyt będzie ciekawszy (kwatery, moduły łączności, elektrownie), czy wrócą lub czy to misja w jedną stronę?
Chodziło mi o skalę z jaką wykorzystuje się reputację, nie analizę osiągnięć. Punkty są przydzielane do konkretnych postów, wiec nie byłoby problemu. Przy czym, nikt z nich nie korzysta więc to tylko teoretyczne rozważania. Dla mnie tworzenie sekcji Top i tak jest mało sensowne, nie ma żadnych problemów z aktualnymi rozwiązaniami.
Przydałyby się obrazki poszczególnych typów albo schemat z zebranymi wszystkimi. Poza tym, wydaje mi się że powinieneś umieścić tu również silniki odrzutowe. Sorry za czepianie się, gratuluję wykonania.
Jest system reputacji, ale póki co nie jest zbytnio popularny. Najlepiej oceniony użytkownik ma 11 plusów. Można by to wykorzystać, jeśli ludzie zaczęliby z tego korzystać, co jest bardziej sensowne od liczby wyświetleń.