Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 128
1846
Dyskusje ogólne / Odp: Gravity turn po polsku???
« dnia: Czw, 11 Lip 2013, 12:16:25 »
Myślę że takich rzeczy trza byłoby poszukać w książce z teorią astronautyki, w końcu jej podstawy powstały jakieś 100 lat temu i myślę, że takie zwroty powinny mieć odpowiedniki w języku polskim.
Inna sprawa, że wiele z nich będzie bardzo podobna do angielskich, bo te określenia zwykle pochodzą z łaciny. Na przykład "deorbitacja", która funkcjonuje w naszym języku. Retroburn to nie po prostu "Ciąg wsteczny"?
A Wikipedia to bieda jest.


1847
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 11 Lip 2013, 12:07:41 »
@up
Oczywiście że każdy twórca chciałby pokazywać tylko Dobro, ale to jest niemożliwe. Nawet jak poświęci się bardzo dużo czasu (i pieniędzy...) na szlifowanie szansa na zaistnienie błędów ciągle istnieje. Pamiętaj że SQUAD to nie jest jakiś rekin branży gier/programistycznej, bo to pierwszy projekt tej firmy, za to bardzo ambitny i skomplikowany. Jeśli masz pisać takie posty (niczym niepoparte, bo poprzednie łatki zwykle nie były tak niedopracowane, a 0.20 szczególnie wpływało na strukturę danych i silnik co tworzy dużo miejsca dla błędów) to może warto było poczekać z zakupem aż gra wyjdzie oficjalnie?

1848
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: B9 Aerospace Pack
« dnia: Śro, 10 Lip 2013, 19:04:27 »
Jak dla mnie design części zupełnie nie pasuje do konwencji kerbali. Są raczej w stylu high-tech a niektóre wręcz sci-fi, podczas gdy konstrukcje kerbalskie są raczej toporne. No i też ilość części odwodzi mnie od instalacji tego.

1849
Gotowe poradniki / Odp: [Tutorial] Mun - budowa rakiety, lot i powrót
« dnia: Wto, 09 Lip 2013, 22:41:43 »
Poradnik jak poradnik, operuje na przykładzie. Kiedyś w ogóle nie było w tej grze większych części a lot na księżyc był możliwy. Napisz swój, zostanie oceniony i tyle.

1850
[0.20.2] Procedural Fairings 1.0 - they automatically reshape for attached payload
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Proceduralne (nowe ulubione słowo twórców modów, graczy i Squadu) owiewki, pasujące teoretycznie do każdej konstrukcji. Ta idea jest tak ciekawa, że myślę że warto się tym modem zainteresować. W powyższym temacie ludzie potwierdzają funkcjonalność moda.

1851
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 09 Lip 2013, 13:34:19 »
No to wystarczy nie patchować, chyba że chcesz jednocześnie mieć obie wersje.

1852
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 09 Lip 2013, 12:23:38 »
Cytuj
czy kopia zapasowa powinna zadziałać jak ją będę w oddzielnym folderze trzymał?
...Przecież wtedy nie byłoby żadnego problemu :P

1853
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 09 Lip 2013, 00:06:13 »
Zapisy nie będą kompatybilne, wasze wszystkie bazy i stacje kosmiczne są skazane na zagładę ;C

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

1854
Statki kosmiczne / Odp: Moho Conquest
« dnia: Wto, 09 Lip 2013, 00:04:07 »
Straszny z niego paranoik, nic tylko o prawdopodobnych katastrofach i eksplozjach. Nie wiem czy chciałbym zatrudniać takiego kosmonaute :P

Czyń dobro dalej, czekam jak się rozwinie.

1855
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Wto, 09 Lip 2013, 00:01:34 »
Do tego "SYMULATOR ASTRONOMA", mimo że wydaje się ciekawy, byłby najhermetyczniejszą grą świata - długotrwała obserwacja która kropka porusz się w specyficzny sposób NIE JEST zabawna.
Wiele rzeczy o których piszecie pojawia się w zapowiedzianej zawartości ew. wynika z niej, jak np. odkrywanie części czy zarabianie na wysyłaniu satelit w karierze.

Cytuj
galaktyki były by jako mapy dolatujesz do znacznika i ładowanie i jestes w innej galaktyce robisz
To jest niedorzeczne (nie mówiąc o tym, że mylisz układ planetarny z galaktyką). Mając technologię pozwalającą na podróż międzygwiezdną podróż na poszczególne planety jest jak wyprawa rowerem do najbliższej Żabki.

1856
Inne gry / Odp: Civilization V
« dnia: Pon, 08 Lip 2013, 21:00:16 »
Ravnarr, lepsze nie znaczy zawsze "bardziej skomplikowane".

1857
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Nie, 07 Lip 2013, 18:18:22 »
Do tego zapowiedziano chmury.


Chmury.


CHMURY

Rewolucja!


@up
Chyba nie ma co się obawiać. Łatka ma nic nie robić ze strukturą plików gry, w przeciwieństwie do 0.20.

1858
Poproś o pomoc / Odp: orbitowanie na munie
« dnia: Nie, 07 Lip 2013, 15:37:16 »
Wspomaganie grawitacyjne to skomplikowana rzecz. Układ planet  i manewr musi być perfekcyjny. Ja chyba tylko raz, przypadkiem skorzystałem z asysty Mun, ale po prostu rzadko jeszcze latam na inne planety.


Tu masz profesjonalny i precyzyjny wykres, jak wykonać manewr by Kerbal na pokładzie nie umarł z nudów, orbitując wiele dni:

Via KSP wiki

1859
Prawym na kłopotliwe słowo i szukaj opcji "dodaj do słownika". Z drugiej strony, popełniasz tyle błędów że ten nieszczęsny "kerbal" jakoś nie jest problematyczny  :-\

1860
Łaziki / Re: Łaziki projektu "Orion"
« dnia: Sob, 06 Lip 2013, 10:05:19 »
@up
Cytuj
Takie prawdziwe łaziki

Prawdziwe w tym wypadku chyba znaczy "rzeczywiście istniejące". I fakt, łaziki Krisa są bardzo podobne w stylu:


A odwzorować rzeczywistość też nie jest łatwo, więc szacun.

Cytuj
Oh, a więc to pewnie nie są łaziki.
Nie, bo tamto zdanie nie było negacją kategoryczną istnienia łazików w kształcie beczki bądź prostopadłościanu. Mówiła tylko że zwykle takie się spotyka, tyle że na Marsie, a nie Dune.

Strony: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 128