Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 128
1786
Poproś o pomoc / Odp: Jak polecieć na Ksieżyc za pomocą MechJeba
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 15:37:25 »
Żeby korzystać z narzędzia, trzeba znać środowisko w jakim będzie działać. Jeśli samemu nie ogarniesz podstawowej mechaniki orbit żaden MJ ci nie pomoże.
Opis poszczególnych funkcji masz na tej stronie: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ale radzę ci poznać choćby odrobinę mechaniki jaka jest niezbędna do lotów kosmicznych, chociażby tutaj: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ale na tym forum jest pełno innych poradników.

1787
@Dawster
A od kiedy to w szkołach wojskowych i lotniczych uczą tylko strzelać i latać? ;) Tam też poznaje się fizykę czy geografię. Poza tym przykład z ...kosmosu, bo nie wiedziałem że uczący się w szkołach jazdy są "kadetami". Lepszym i ogólniejszym zamiennikiem byłby "uczeń", ale to twoja szkółka i twoje urwipołcie.

1788
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 14:10:12 »
@Up
Od kilku aktualizacji się zabierają. 0.19 a 0.20 to jak piekło i czyściec. W tym drugim trochę przyjemniej, ale bez szaleństw, a takie alt-tabowanie od tej wersji nie zabija nawet słabszego PC-ta. Za to po 0.21.1 wyraźnie spadła mi płynność :|

1789
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja Orbitalna "Kaneto"
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 14:05:06 »
Tu są podwójne doki. Osobiście lubię oba rodzaje połączeń, wykorzystuję zależnie od potrzeb. Bardzo ładna i duża stacja. Ma jakiś cel?

edit: Doczytałem, latający magazyn. To po co tyle baterii? Trudno ci będzie tankować w 5 Fps :P

1790
Podoba mi się patent na symulatory z małych skorupkowych rakiet. Sprytne.
Ogólnie to bardzo przemyślana konstrukcja, lubię to.

Czy w przypadku nauki pilotażu zamiast "student" nie powinno być "kadet"?

1791
Twoi psychologowie tak twierdzą. Masz marnych i tchórzliwych psychologów :>

<czekam na edita>

1792
Statki kosmiczne / Odp: Feniks SSTO
« dnia: Pią, 26 Lip 2013, 22:24:36 »
@Shinzo
Jak dla mnie SSTO bez stacji do której może zadokować traci sporo na swojej funkcjonalności, ale każdy robi co lubi.

1793
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pią, 26 Lip 2013, 22:21:38 »
@Przemall
Nie wiem ile musiałeś włożyć złej woli, żeby z mojej wypowiedzi wyciągnąć krytykanctwo. Od 0.19 nie zdarzyło mi się zużyć całej energii w statku, więc uznałem to za nowy bajer, który bardzo mi się podoba. Zjedz snickersa.


1794
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pią, 26 Lip 2013, 17:07:37 »
Pierwsze przygody z korzystaniem 0.21 za mną.
- Dwa SAS (IAS) na jednej rakiecie zachowują się dziwnie. Nie było to planowane, ot wynosiłem 2 pojazdy w jednym locie, na każdym był zamontowany system i zachowywał się jak stary SAS - trzymał rakietę w pozycji jak imadło.
- Brak prądu nie tylko unieruchamia koła zamachowe, ale całą rakietę, włącznie z silnikami. Jestem po pierwszej misji ratunkowej ;) Funkcjonalność kompleksu astronautycznego jest świetna, nie trzeba się bawić z wysiadaniem z rakiety czy wysyłaniem w kosmos 5 lotów żeby zaludnić stację.
Z wydajnością dzieją się dziwne rzeczy, które być może zależą od mojego PC. Wczoraj na identycznych ustawieniach miałem bardzo mało klatek, dziś tego nie spostrzegłem na takich samych ustawieniach graficznych. Z powrotem ustawię teren na średnią szczegółowość i powiem czy widać różnicę.

1795
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pią, 26 Lip 2013, 14:48:25 »
@Reeposter
Na szczęście mój Jebediah już zmartwychwstał. Za nasze grzechy.

Też mam problemy z optymalizacją. Zmiana detali terenu ze średnich na niskie z obniżonymi w configu wartościami prawie nic nie pomogła, mimo że gra wygląda wtedy okropnie. Ilość FPS na oko jest taka sama patrząc w kosmos i patrząc na powierzchnię, widać niepłynność, mimo że rakiety które wysłałem w 0.21 są raczej niewielkie. Na orbicie 100-150 części, w 0.20 w ogóle nie sprawiały problemów takie drobiny.
Chyba że to wina któregoś moda - chattererera, Remote-Techa, MJ lub engineera. Później wyślę rakiety testowe bez poszczególnych systemów, ale wątpię by to pomogło :/

1796
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 22:32:36 »
@Shinzo
Projekt fajny, ale niezbyt lubię wielkie okręty. Wydają mi się mało praktyczne, co zresztą w tym przypadku się sprawdziło.
@Schulze
Genialny. Takie dwupłatowce czasem się pojawiają, ale ten jest zaiste zgrabny :)
@Bgmikepl
Ciekawy okręt, zrezygnowałem z podobnego projektu. Da się nim sensownie manewrować i przyspieszać? Tak szeroki rozstaw kół w łaziku chyba nieźle się sprawdza.

A z moich konstrukcji, lekki łazik misji Martin:






Prosty lekki pojazd do montażu na konstrukcji równie prostego lądownika. Nie byłoby w nim nic ciekawego, ale posiada interesującą wadę: Perfekcyjną Niedoskonałość.
O ile wywrotka jest dość trudna, przy sporej prędkości może się zdarzyć. Wtedy nie ma siły żeby go podnieść z powrotem na koła.

1797
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 22:29:06 »
@up
Ja na przykład staram się nie nadużywać opcji restartu. Trzeba budować bezzałogowe testery albo dobrze zabezpieczać samoloty i kabiny rakiet. Swojego Jeba też straciłem  :'(

1798
Obsługa techniczna / Odp: Nieaktualizowanie się gry
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 22:19:04 »
@Grzegorz
Steama nie dotyczą ograniczenia serwerów Squadu.

1799
Statki kosmiczne / Odp: Okręt Gwiezdnych Piratów "Cerberus"
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 14:46:53 »
W takim razie musisz ściągnąć KAS - ma wystrzeliwane haki :D

1800
Inne / Odp: EPP-elektryczny pojazd powietrzny
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 13:06:42 »
To się barometrem mierzy. Poza tym współczynnik będzie zawsze, liczy się jego wartość.

Strony: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 128