Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 128
1771
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Czw, 08 Sie 2013, 12:06:04 »
Do tego możliwy, ale niepotwierdzony update silnika Unity w grze. Czy ktoś się orientuje jak to może wpłynąć na wygląd i wydajność gry? Zupełnie się na tym nie znam.

1772
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Czw, 08 Sie 2013, 11:38:28 »
@Kadaf
Najwyraźniej zbilansowanie i opracowanie mechaniki zbierania surowców mocno ich przerosło. Chyba warto wykazać się cierpliwością.

Drzewko technologii pewnie będzie teraz funkcjonowało tak jak centrum astronautyczne - całkowicie kosmetyczna zmiana, wątpię by chcieli wprowadzać karierę etapami - to byłoby absurdalne.
Cytuj
Wolałbym surowce teraz i karierę za rok...
Prawdopodobnie nie dostaniesz ani jednego, ani drugiego w najbliższym czasie.

Cytuj
Po co komu kariera? Wiem że to będzie fajne... Ale po co? mamy sandbox i sami możemy sobie wyznaczać cele.
Ale gra nie wyznacza żadnych ograniczeń. Mod bodajże "Mission Control" pokazuje jak to może wyglądać, kiedy dostarczenie na orbitę zwykłej sondy staje się skomplikowane, bo wszystko kosztuje. Dotarcie na Eve/Dune przestanie być proste, kiedy okaże się że silniki atomowe kosztują tyle, co cała reszta rakiety, wliczając nośną. A nikt sandboxa ci nie wyłączy, o to się nie martw. Ja nie mam parcia na ten nowy tryb, ale już od najwcześniejszych wersji developerzy to zapowiadali i jest to dla nich ważne. A to jest ich gra i ich decyzja.
Cytuj
Wyobraźcie sobie np. Minecrafta z karierą...
Nie skomentuję.

Cytuj
Kariera natychmiast zdominuje sandbox...
Sugerujesz że będzie dużo, dużo lepsza od sandboxa? Bierzcie moją forsę, to doskonały interes!
Cytuj
Po prostu nie będzie się mówiło "Doleciałem na Eve" tylko ukończyłem karierę... :(
Albo będzie się mówiło "Bęcwał, huśtawka i dwa woły". Inaczej mówiąc, wnioskowanie z czarnej dziury.

@Schulze
Zgadzam się, głos rozsądku w oceanie rozpaczy ;)

1773
Wymyślcie zabawy, które wymagają więcej niż kilku słów. Zwykle są także ciekawsze.

1774
Rakiety / Odp: Kosmos. Ostateczna granica. Misja "Orion"
« dnia: Wto, 06 Sie 2013, 17:08:48 »
Dlatego mają białe, małe zbiorniki przed silnikiem :)

1775
Poproś o pomoc / Re: Kilka pytań
« dnia: Wto, 06 Sie 2013, 13:36:02 »
Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że odpowiedzi na dręczące cię wątpliwości znalazłbyś po bardziej wnikliwym przeglądzie listy części w samej grze, poradnikach na forum i kerbalskiej wikipedii.

Leniu ty jeden :P

1776
Własna twórczość / Odp: Jakaś gierka :D
« dnia: Pon, 05 Sie 2013, 00:27:19 »
A ja się zastanawiałem niedawno, że dwuwymiarowe Kerbale to byłby świetny pomysł. Flaszowe gierki w stylu "wystrzel chomika jak najwyżej" są bardzo popularne. Wprowadzenie do takiej dwuwymiarowej rozgrywki mechaniki orbitalnej, konstrukcji rakiet itd. może zaowocować czymś bardzo grywalnym.

1777
Humor / Odp: Corrupt-a-Wish!
« dnia: Pon, 05 Sie 2013, 00:21:16 »
Masz totalną władzę. Czas i Przestrzeń są tobie uległe. Niestety, każda zmiana wbrew porządkowi Wrzechświata powoduje komplikacje, a próby naprawienia tego tworzą paradoksy, których rozplątanie generuje całe łańcuchy zaburzeń tak, że nie jest możliwym powrót do stanu wyjściowego. Mimo swojej potęgi stajesz się najbardziej samotną i bezsilną istotą w uniwersum, które jest już zbiorem prostych atomów.

Chciałbym żeby mi Kerbale przestały klatkować.

1778
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: HyperJump System [pomoc]
« dnia: Sob, 03 Sie 2013, 17:42:05 »
A co zrobiłeś? Nie korzystałem z tej modyfikacji, ale wyraźnie jest napisane że potrzebujesz bramy (endpoint) i hipernapędu. Żeby dostać się na inną planetę bardzo szybko potrzebujesz najpierw zabrać tam bramę.


(wszystko wnioskuję z instrukcji, nie przeczytałeś przed pobraniem?)
Jeśli nie o to chodzi, warto byłoby szerzej opisać problem.

1779
Samoloty / Odp: Z-1 Spacecraft Prototype
« dnia: Sob, 03 Sie 2013, 17:39:28 »
Wygląda kosmicznie, co nie idzie w parze z osiągami, patrząc po opisie. Jak na moją niezbyt rozleglą wiedzę w kwestii SSTO, to trochę za dużo paliwa ma (rakietowego) i za małą powierzchnię nośną. 1000 m/s to niezbyt wiele dla tego typu samolotu.

1780
Inne gry / Odp: Eve Online
« dnia: Pią, 02 Sie 2013, 14:40:14 »
@up
EVE jest zupełnie inne od twoich zaproponowanych zamienników. Świat, sposób rozgrywki, interakcji z graczami, ich wpływ na świat. Tylko system dystrybucji i rodzaj multiplayer jest podobny.

Mógłbyś wyjaśnić na czym polega "marne wykonanie" EVE?

1781
Modyfikacje / Odp: Kerbal LiveFeed [v0.6.7][0.21]
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 21:46:28 »
Popraw kilka literówek. Dzięki za opis, zainteresuję się nim. Czy można łatwo założyć własny serwer na 2-3 osoby? Nie musi być always-on.

1782
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Projekt "Angry-Hawk"
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 21:37:28 »
Bardzo ciekawy i niestandardowy statek. Myślę że gdybyś odpowiednio wcześnie wymanewrował, starczyłoby ci paliwa na aerobreaking. Nie rozumiem skąd moda na ustawianie paneli słonecznych na końcach skrzydeł. Nie wygląda to ładnie.

1783
Modyfikacje / Odp: Kerbal Crew Manifest [v0.5.4.0.][0.20.X]
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 20:33:21 »
@up
Mod służy do ułatwienia życia. Chodzi o to żeby ograniczyć czas na powtarzalne i czasożerne operacje przenoszenia kerbali w EVA. Jako że jedna z podstawowych funkcji moda jest już w podstawce (zatrudnianie konkretnych kerbali, wynoszenie na orbitę ich więcej niż podstawowy moduł dowodzenia) nie trzeba z niego korzystać.

1784
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 30 Lip 2013, 21:11:06 »
@up, 2x @up
To załóżcie, a nie ciągniecie to tutaj :|

Ktoś wspomniał o freeze gdy wlatywał w strefę oddziaływania Mun - miałem to samo, myślałem że to crash, ale po kilkunastu sekundach przeszło. Pewnie wczytywało te wszystkie kratery ;) Nie wiem jak z innymi planetami.

1785
W modzie KSPX są promieniowo montowane zbiorniki paliwa, może nie warto wyważać otwartych drzwi?

Strony: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 128